![]() |
supplementen?
wie gebruikt er hier supplementen om zn sport/ training te ondersteunen??? ... ben vooral geinteresseerd in kracht supplementen :D
|
creatine :)
(nee ik niet, maar dat gebruikte mijn vriend vroeger, vind ik echt niks he...) |
Eerder suplementen om in het leven te blijven dan voor de training :-S
|
bleh nee zeg.. allemaal troep.. enige wat ik 'extra' doe is af en toe energydrink drinken
|
Citaat:
|
Voor (explosieve) spierontwikkeling moet je aan de eiwitten gaan.
Voor sneller herstel van je spieren kun je aminozuren, anti-oxidanten en vitamine e slikken. |
Niet voor sport ofzo..
Wel omdat ik een slechte weerstand schijn te hebben. :\ *alsof een vitamineiets dan helpt :\* |
Citaat:
|
Citaat:
ijzer en vrijwel alle vit + mineralen.. :) |
slik ook vitaminen.. van davitamon.. = gewoon ergg goed .. maar heb ook proteinen (eiwitten) gebruikt.. is een concentratie van eiwitten dus nix nieuws voor je lichaam maar ok ben er voor mezelf niet uit of ik er verder in wil. Het werkt zeker wel, en verbeterd mn sportprestaties gewoon..
|
creatine is voor de gewone leek niet te verkrijgen mits je de loterij hebt gewonnen. Daarnaast zul je enorm hard moeten trainen om veel resultaat uit het spul te halen.
Het effect van eiwitten is ook nog niet helemaal duidelijk. De spiermassa groeit, maar op welke manier is nog niet duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |