![]() |
wat staat er op je aankooplijstje??
wat ga je in de (nabije) toekomst allemaal nog kopen?
bij mij is het nogal pijnlijk (voor m'n rekening dan :( ) -teva's (105) -poncho (50) -windstop/rainstop fleece (160) -smartwool hiking kousen (17) -bivakzak (weetiknogniet) -wandelsotkken (72 hopelijk niet per stuk :eek: ) -lakenzak (23) -afritsbroek (60) -ehbokit -zaklamp -best of cd van Nirvana -dagboeken, Kurt Cobain dat is het wel nbtje denkik |
- 2 nieuwe broeken ??
- winterjas [nog steeds :D] ?? - videokaart 150,- - 19" monitor 300,- - Nieuwe geluidsinstallatie 1000,- - DVD speler 500,- - alle Outcesticide's :+ voor de rest, ja..euh..geen id verder :D |
Hmm..zodra ik ooit weer een keer geld heb:
-Concertkaartje: The toasters -Stof om mn ska-rokje te maken -Nepdreads om even mn haar te verlengen -Knalroze lange wijde rok,met slierten eraan :| |
Een broek: bijvoorbeeld een spijkerbroek van Indian Rose, omdat ze zo lekker en goed zitten --> +/- 100 euro
Een trui: ik ben op zoek naar een mooie bruine, maar ik heb ook al een hele leuke lichtblauw/grijze gezien --> +/- 75 euro 2 a 3 truitjes --> +/- 50 euro 225 euro bij elkaar, over 2 weken ga ik even goed winkelen in amsterdam. |
- ribbroek
- dat wast wel weer gloof ik :o (heb de laatste tijd veel te veel geld uit gegeven :confused: ) |
Een donkerbruine v-hals trui, ik heb er geloof ik wel een gezien bij Benetton, maar ik weet zo niet hoeveel ie kost...
Dat was het eigenlijk (als ik nog meer ga kopen wordt mams boos ;)) |
-tas van koe:D
-kaartje Noorderslag -kaartje Nada Surf dat was het denk ikke:p |
- trui (70 euro)
- drugs (80 euro) |
Een hoop spul voor m'n computer (± 700)
cd's |
- 3 hempjes van de h&m (20,-)
- nieuwe broek (35,-) - nieuwe trui (60,-) - kaartje reel big fish - kaartje jungle galaxy - kaartje salmon's noses - lollies |
Citaat:
- Spijkerbroek Gucci (ong. 200 euro) (als ik naar Brussel ga). - Misschien hoge Prada's (als de uitverkoop begint :D). - Misschien, dan als de uitverkoop gaande is een broek van Prada (zit dan rond de 120 euro ofzo?). Da is 't voor nu :). |
broeken, een stuk of 3
eneh owja een basersterker ongeveer 500 euro |
een nieuwe trui heb ik dringeeeend nodig,en een '(rib)rokje.-->dus ook pantys en beenverwarmers :d
Als het meezit krijg ik mss ook nieuwe schoenen(maar schoenen zijn zo kut om te kopen :() En een kadootje voor een vriendin :d |
helemaal bovenaan staat een winterjas
helaas zijn de meeste alweer weg of ze hebben alleen nog maar XXL |
- Een nieuwe wijde broek (70 euro)
- Zwart fleecevestje Gsus (85 euro :eek: ) - Zwart bloesje (40 euro) - Stof voor rok (?? euro) - Stof voor carnavalsoutfit [als cheerleader] (?? euro) |
een nieuw warm vest met grote kraag
een nieuw rokje. weet niet wat voor een, een geweldige. gestreepte kousen cd's nieuwe haarverf kilt en boven alles: nieuwe ouders |
Frame 760
Cd's ?? Kaartje Manowar 28 Treinreis Zwolle 20 Suprise StKlaas ?? |
kadootje voor een vriendinnetje (?? euro)
cd (25 euro) dat wasset wel weer :) |
Citaat:
Uhm. - geld voor army-doos warhammer :] (175 pleuro ofzo?) (Lizardmen, 6e editie, zullen wel rond februari2003 gereleased worden :] blabla) - dreads :] - deodorant, bijna op :D - nieuwe wiet.. over een tijdje weer. Pauze. :o |
-een mp3speler, of een minidisk whatever, iets dat muziek afspeelt :|
-heeeel veel kleren. -een netje mandarijnen :D (voor zondag) |
- nieuw luchtje, heb alleen nog geen idee wat voor
- mooie zijde - mooi rokje heb alleen nog geen idee hoe of wat en waar - wit getailleerd bloesje van Benetton of van iets anders - persvouwbroek met steekzakken - corset achtig ding van anti-flirt zooow mooi, die was 112,95 pleuro's - yoghurtgums en milka chocola |
Citaat:
- djembe - p.a. (gaat me enorm veel kosten (n)) |
-Ik MOET zo'n iets wijder uitlopende spijkerbroek van Replay hebben.
-Blauw blousje. -Mooie trui van DKNY ofzo. -Nieuwe schoenen. -Rood vestje met strepen op de mouw (D&G) -Donkerblauw coltruitje met rood & teken (D&G) -Verjaardagscadeautje voor m'n vriendje. |
Citaat:
Ontopic: - Kaartje ManOwaR *glundert nogmaals* - Roze lakrokje - Roze-met-blauwe tot-aan-de-grond tule rok - Hoge laarzen met gespen ..oh wacht, het ging er om wat je gaat kopen, niet om wat je wil kopen. Overnieuw. - Kaartje Manowar - Kaartje Insomnia-nogwat, bandje wat ik niet ken maar waar ik wel verplicht ben heen te gaan - Zooi voor de comp (ventilator, meer geheugen, USB-transformer-ding) - Roze-oranje gestreepte panty - Sigaretten, want sinds ik ben gestopt met roken ben ik drie kilo aangekomen. Liever rookverslaafd dan dik. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
-nieuwe.galajurk
-nieuwe.galaschoentjes -andere.gala-accesoires.;) -een.zwarte.jas(galajurk.met.een.blauwe.jas.staat.zo.suffig) -paar.setjes.oorbellen -nog.een.paar.laarsjes..iets.sportievere/hippere -donkerbruine.ribbroek -donkerbruin.rib-colbertje.(misschien) -nog.een.broek..ik.denk.nog.een.spijker.ofzo. -wat.basic-witte/blauwe/rode.longsleeves Hopelijk.slaag.ik.vrijdag:) |
- beige ribrok , waarbij de stof vanuit het midden schuin naar buiten loopt (dus zo'n visgraat idee) 100 :\
- zwarte puntlaarsjes van die lage - zwart wikkelvestje - nieuwe ringen |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 nieuwe broeken oid
cadeautjes voor een heleboel mensen een roze (reductie dus ;)) strippenkaart sinterklaas en kerst cadeautjes enz. 'k weet het verder nog niet zo in de vooruit |
- Elektrische gitaar
- Een Bad Religion trui - Wiet |
- een broek (weet nog niet precies wat voor soort, maar heb wel een leuke gezien)
- sokken (misschien) En ik heb een hele gave jas gezien, maar daar heb ik ιcht het geld niet voor. (mezelf kennende loop ik volgende winter wel in zo'n jas, ongeacht de prijs :o) |
Citaat:
wat zijn zaalschoenen??? |
Citaat:
Hmm. Heb vandaag paar dingen gekocht die al eeuwen op mijn to-buy-lijstje stonden. Nu moet ik nog: - digicam - akoestische gitaar - witte gehaakte trui - Iers fluitje voor de verjaardag van mijn zus (4 okt. j.l. :o) - zwarte knielange rok, of stof voor een zwarte knielange rok - donkerpaarse en donkerrode (spuit)verf - lunch voor de verjaardag van mijn moeder (19 maart j.l. :o:o) |
- schoolzooi :\ (schriftjes, agenda, bla)
- schoenen :D - kleren - misn wat cadeautjes - een wekker :\ - een nieuwe muis - fotolijstjes - en nog wat normale zooi.. |
Citaat:
-sokken -shirts -vesten -schoenen -concertkaartjes (3x) -afspraak bij kapper om dreads bij te laten werken (ook best duur geloof ik) |
*springt* Eindelijk nieuwe hardware :cool:
- Epox 8KHAL+ bord, VIA KT266a, 3xDDR, ATA100, USB, AC97, UDMA133 - 256mb PC2100 DDR DIMM, Dane-Elec CAS2 - AMD Athlon XP1700+ (1.47Ghz) boxed met retail koeler - Q-tec 300W ATX voeding, low noise *is blij* |
* skabroek :| (ik MOET, ik ZAL er eentje krijgen *almost* )
* net-over-mn-knie zwart ribrokje * stof, veel stof, kant, fluweel, net, tule, kant, kant en nog meer kant :\ * haarverf * nieuwe duimring * truitjes, rood-zwrat en wit-zwart gestreept (k heb zulkeeee leuke truitjes gezien vandaag, beetje jammer dat ze zo kort waren :( ) * nog meer truitjes, met n hele brede hals (y) :) * webcam *schooldiploma :\ |
Citaat:
Ikke wil ook! De Toasters zijn echt gruwelijk vet! Heb ze in de Tagrijn gezien, nog nooit zo'n meesterlijk feest meegemaakt :D |
Nou, ik moet dus heeeel veel hebben:
2 broeken in iedergeval, nieuwe trui, nieuwe krukas nieuwe schakelvorken/wals nieuwe cilinder/zuiger nieuwe kleppen En als het even kan ook nog graag 2 P3 866 PPGA processoren voor in mn BP6 bordje :P Wie alles snapt wat ik nodig heb is slim :) |
-schoenen
-grof gebreide sjaal met bijpassende handschoenen en muts -truien -vesten -leuke truitjes -ondergoed:o -sokken(y):p -telefoon -computer -n nieuwe kamer zoiets:o |
Citaat:
|
Aantal dingetjes, en in het bijzonder onvindbare roze laarsjes en leuke instappers van NineWest die overal uitverkocht zijn in mijn maat (n)
|
- leuke rok
- blousje - zooi kerstcadeautjes binnenkort - examenbundels :( nah ja..die hoef ik niet zelf te betalen... - "vintage" colbertje - galajurk - wat setjes lingerie - handschoenen - verjaardagscadeautje voor mijn vader - paar nieuwe (winter)truien - (spijker)broek :\ daar gaat mijn salaris van de komende maand |
Citaat:
Daar was ik ook! Het was inderdaad geweldig,1 van mn leukste optredens ooit...jammer van die skinheads die met iedereen ruzie zochten. |
Citaat:
|
Citaat:
Was inderdaad echt een super optreden :D Jah, die lelijke kale bierbuik gast was niet kool, en toen werd ie op het podium gevraagt om te gaan staan skanken, maar hij stond daar maar een beetje boos te kijken :( Was echt fantastisch dat. En dan nog te bedenken dat eht gratis was ook :D (met dank aan de overstempelbare hand van Marina) |
-mp3 cd speler (iriver imp400) (229) *kwijl*
-paar nieuwe hoge Docs :cool: (hoef ik niet te betalen) -surprises (veel..) -2x80cm tl-armaturen (ik heb 2 philips 80cm blacklights, maar geen armaturen :() (hoogstens 10 euro samen) -nieuwe uv-reactive paint (blauw en rood enzo:)) (7 euro per fles) -(digitale) weegschaal, ligt aan de prijs (max 30 euro) hopelijk krijg ik die discman voor mijn verjaardag, want die moet ik hebben, ookal kan ik em niet betalen :p |
- Nieuw ondergoed
- CD van Glassjaw - Worship And Tribute - Nieuwe broek - muts - wintersportkleding |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |