![]() |
vraagske over stift om op cd's te schrijve
heykes, weet ni eel zeker of het hier thuis hoort, anders verplaatst ge t maar, ma kheb sinds kort ne cd-writer, en nu vroeg ik mij af met wat voor stift ik op herschrijfbare cd's kan schrijven. mag dit met stiften waarmee ge op zo'n wit bord kunt schrijve? of met alcoholstift?
ik weet het niet, en wil nix riskeren, dus plz, zeg het en help me uit de nood :) kuzz |
Ga gewoon naar een winkel waar ze wat pennen verkopen of een computer-winkel.
Zoek/vraag daar naar Cd-marker pennen. Ik heb hier voor me liggen een 'edding 844 Special CD Marker', een op water gebasseerde pen. |
d0h! ballpoint natuurlijk. Goed hard drukken ;)
Neh, gewoon net als sgoku zei naar de winkel gaan, en een Cd-marker of Cd-pen of hoe het ook heet kopen. |
Pennen van Nashua bevallen mij sehr gut. :)
|
mja, is ut ni handiger alsk gewoon iets kan gebruiken dat k ier nog ligge heb?? anders nog speciaal naar de winkel gaan......
iets op water gebaseerd zeg je? es ff kjijken |
Citaat:
De kant waarop je schrijft lijkt onbelangrijk, maar dat is onderdeel van de reflectielaag. Als je die beschrijft met iets verkeerds kras je die laag er gewoon af, of de laag lost op, wat als gevolg heeft dat je je cd'tje weg kunt gooien. Gewoon ff onthouden wat erop staat, ff op 't doosje pennen, en asap ff een setje cd-markers halen :). |
Ik heb tot ik een pakje cd markers kocht altijd gewone edding gebruikt... ging prima, alleen een beetje aan de dikke kant..
Nu heb ik cd markers van nashua, heel fijn |
Citaat:
|
Merk maakt niet uit als de stift maar "permanent" is en een zachte punt heeft i.v.m. beschadigen van de cd. (Dus geen balpen!)
|
Citaat:
Kan natuurlijk per CD-merk verschillend zijn. |
watervaste stift wel dik maar wil wel:D (y)
|
Citaat:
Gewoon ff speciale CD-markers kopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |