![]() |
Gemaildbomd
Ik ben al een paar keer gemaildbomd door 1 gast in totaal al 4000 berichtjes ofzo op mijn email :(
Wat kan ik er tegen doen? Groeten een ongelukkige crash :( (n) |
Nieuwe e-mail aan maken. Ben je er meteen van af.
|
2 woorden
Blok Email ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mailtje naar de eigenaar van de mailingsdienst van je dader sturen met uitleg wat er gebeurt is :)
En anders kun je er weinig tegen doen. |
Citaat:
Er staat dat zijn email niet bestaat :confused: Toch bedankt voor de tip ;) |
*zingt Shaggy* It wasn't me
Weet iemand nog goede sofware of te mailbomben? Dat ook echt werkt, zonder de afzender te kunnen traceren uiteraard :P |
gewoon een mailbomber downloaden en een nieuw hotmail accountje aanmaken??
|
Joh, dat is nou écht iets om hier te bespreken! :rolleyes:
|
kijken in de header van zo'n mail
met een beetje geluk stata daar zijn IP. Kijk welke isp hij heeft mail naar abuse@isp zet de tijd erbij en IP klaar :) |
Citaat:
Maak er zelf een in vb. |
Die gast heeft mijn hotmail gehackt :(
Ik weet niet hoe ook niet met de password stealer denk ik. :( :( :( (n) (n) (n) |
Hoe kan ik mijn email terugkrijgen bestaat er een kans voor mijn email terug te krijgen???
|
Citaat:
mail naar de hotmail staff, leg het probleem uit en vraag wat je moet doen om je mail adres terug te krijgen.. |
Citaat:
(of heb je het niet over de thread zelf) :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ik had na 2 dagen een mail terug... |
'k zou eens een hartig woordje gaan spreken met die gast die je dat allemaal aandoet (tenzij hij daar een goede reden voor heeft, die hij vast niet heeft)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kun je ook zelf doen.... |
abuse mailtjes versturen.
het lijkt me een vrij persoonlijke aanval dus je weet ook wel wie het is waarschijnlijk... vertel vertel :) |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig maar. :) .Maar iemand zei van een mailbom te maken maar waar haal je die voor het geval dat die gast nog eens iets doet.Dan voel ik me echt veel veiliger als ik een mailbom programma heb pleaze wil iemand het zeggen waar ik hem kan halen? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
onzin, einde discussie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |