![]() |
lelijkste celeb?
Usher ieuw.
En marilyn manson En madonna En atomic kitten meisjes. die zien er veelste nep uit. |
marilyn manson is idd erg lelijk
en ik vind die nieuwe rapper mario ook echt super lelijk; die gozer met die enorme neusgaten... voor de rest komen er niet echt veel mensen in me op... zodra wel, zal ik je het laten weten... |
Marilyn Manson.
Punt. |
Usher inderdaad.. En Kelly Osbourne. :/
|
Citaat:
Mandy moore vind ik een verschrikkelijke rotkop hebben. Danni minoque vind ik gewoon verschrikkelijk irritant. |
Tim Nieuwlands!!
|
atomic kitten
(n) |
Citaat:
En Mandy Moore HEEFT ook een verschrikkelijke rotkop. :| |
hm
arnold schwarzenegger (hoe je dat ook typt) nog wel veel meer. ik haat films vol lelijke mensen. bah :) |
Michael.Jackson...duh:p
|
zanger van aerosmith :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is hartstikke knap! En Marilyn Manson ook trouwens. Hmmz...over smaak valt niet te twisten zullen we dan maar zeggen :p |
Citaat:
|
Citaat:
camaron diaz ook btw, kweet niet, maar ik mag haar gewoon niet :p |
enrique iglesias, hij is gewoon ECHT lelijk, das echt lullig.. maargoed. en georgina verbaan, hoe gothic ze ook probeert te zijn, ze houdt een ongelooflijk kutdozenhoofd.
kelly osbourne vind ik gaaf (y) en marilyn manson vind ik niet perse lelijk, niet dat ik hem knap vind, maar het valt nog wel mee opzich.. |
Citaat:
echt gaar ;) beter pas je je mening aan oh ja de zanger van aerosmith: bah nja ach MM heeft toch wel iets ;) tenminste als je hem met nog lelijkere mensen gaat vergelijken en hij doet er nog iets mee "kunst" (dat meen ik wel een beetje) |
Citaat:
|
Citaat:
Moondance zei: enrique iglesias, hij is gewoon ECHT lelijk Mart, ik ben het WEEEER met je eens :| |
sita, idd, bah
en wat dachten jullie dan van anna, bart en martijn van k-otic, ook lelijk... en janet jackson vind ik ook lelijk(n) en die zanger van aerosmith(n) en mick jagger(n) |
Citaat:
ow en ja rule vind ik ook in 't rijtje passen, al is het maar om die vreselijke schreeuw stem:| ow en lil'kim zeker! |
Ben ik weer de enige die (die zwangere van de) Atomic Kitten-meisjes mooi vind? :o (Ook al zijn ze zo opgemaakt en al.)
Ik let er eigenlijk niet op wie ik lelijk vind, geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
btw janet is idd ook ugly:P verder weet ik zo ff niet...over het algemeen bestaat de celeb industrie toch uit mooie mensjes of iig niet lelijke gevallen:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jessica Simpson
naja, ik vind geneen celeb eigenlijk lelijk, tenminste niet wat ik kan bedenken, maar Jessica Simpson kan ik echt niet uitstaan. .... ieeeeuuwwww, ik doe altijd foute imitaties van haar |
Vanessa ring any bells?
|
die vent die Hercules speelt .. Kevin Sorbo ofzo? En Tori Spelling.. 1 woord .. BAH!
|
-die met haar Mick Jagger-mond van Truth Hurts :eek:
-Atomic Kitten -zanger van Aerosmith -de meeste rappers -die jongens van Westlife (hoe achterlijker kan je nog lijken!) |
Christina Aguilera mét (teveel) make up.
Tja, verder let ik er niet zo op eigenlijk. |
Sarah Jessica Parker vind ik toch wel het lelijkste geval wat er rondloopt.. tis echt een enorm koele actrice en dat maakt er leuk maar objectief gezien vind ik der onaantrekkelijk..
|
Citaat:
cristina (n) (n) (n) |
die dikke rappende negerin
|
Citaat:
nouhoor :( ja, ik vind haar nou niet echt super lelijk, maar dat komt misschien ook wel omdat het een super tof wijf is! (y) :cool: |
die ene lelijke dikke...
|
Lola Plastic
|
Christina Aguilera,
Shakira, Kylie Minogue, all spice girls, dat buffy the vapire slager mens, en nog duizenden meer. :) |
Poeh, zijn er wel een aantal die qua uiterlijk niet bepaald celeblike zijn. Nouja, aantal mensen die niet aan de het prototype schoonheid voldoen: Eminem, Bart de Graaff, Mariah Carey, Celine Dion, ...
Moet ik erbij zeggen dat die voorbeelden wel allemaal een eigen, heel herkenbaar gezichtje hebben, en dat het dus niet per se een negatief iets is. Bart de Graaff bijv. had weer wel de nodige uitstraling :) |
Citaat:
|
Citaat:
nieuwe vj van mtv = uglyyy .. die had beter die papieren zak kunnen houden :D.. of de vogel. Marilyn manson slaat alles, maar ja.. that's his image |
- Micheal Jackson
- Mick Jagger - Marlilyn Manson - Christina Aguilera (ordi) - Britney Spears (met dat vieze pruillipje van haar... bah!) Ik vind Shakira juist wél weer een mooie vrouw.... Heeft tenminste ook een dikke kont :o :) |
En Kimberly uit The Bold And The Beautiful.
Als je het toch over pruil lipjes hebt. |
pamela anderson.. behoooorlijk nep
|
Steve Buscimi (die man ziet er in elke film uit alsof hij nog 5 min te leven heeft.)
|
Citaat:
Verder schiet er me geen lelijk persoon te binnen, ik focus me voornamelijk op schoonheid en niet op lelijkheid. |
Hmz, ik vind Shakira, Leann Rhimes (schrijf je dat zo?), Missy Elliott, Pamela Anderson, Shania Twain, (misschien vergeet ik er nog een paar) echt lelijke celebs ofzow... En heel veel van die rappertjes net als Nelly en Dr. Dre enzow ook behoorlijk ugly
|
Citaat:
Marilyn Manson, Michael Jackson, Missy Elliot, Nelly en aantal van Liberty X (ken de namen niet). |
Citaat:
Ennem ik kan eigenlijk niet iemand bedenken waarvan ik zeg: ieeeeeeeeeeuw echt lelijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |