![]() |
Thin Red Line
damn wat een goede film...heb em al een tijdje op video maar nooit aan toegekomen om te zien. heb em net gekeken..shit wat goed :) en die muziek...wat vinden jullie ervan?
|
ja wel gezien ja, maar Saving Private Ryan blijft toch de nummer 1 voor mij man
|
Ik vind het een irritante kutfilm met dat achterlijke liefdesverhaal en klotemuziek.
Ik bedoel wat moet zo'n dom liefdesverhaal met zijn muziek nou in een oorlogfilm Bovendien defilm duurt te lang |
Eerste keer dat ik hem zag was ik niet zo onder de indruk...maar toen ik hem 3 maanden geleden weer zag was ik er door overweldigd.
Eén van de beste oorlogfilms ooit gemaakt. |
Helaas enorm ondergewaardeerd, en dat heeft vooral te maken met het feit dat ie zo'n beetje tegelijk met Shaving Ryans Privats ( :rolleyes: ) uitkwam. Desondanks een van mijn favoriete films van de laatste jaren. Subliem camerawerk, topcast en fantastische muziek (y) (y)
|
Kheb die wel gezien geloof ik, maar ik kan niet herinneren hoe die ging...
|
In de bios gezien, ik vond hem (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou...had er meer van verwacht, dat kwam door de hoes.
er stond van alles op: de geweldigste film van het jaar! meesterlijke cast! blablabla Cast: blabla, george clooney Clooney kwam er 2 minuten in voor, op het einde :rolleyes: verder tja, als ik er echt voor was gaan zitten had ik het misschien wel een mooie film gevonden, maar ik was moe en had dus duidelijk geen zin in een lange rustige film. Maybe next time... maar dat van de cast enzo vond ik wel opmerkelijk, allemaal grote namen op de voorkant die allemaal na 3 minuten dood gingen. |
geen slechte film, een beetje te langdradig.
De muziek is erg mooi inderdaad,maar het is geen brute actiefilm met veel oorlogsgeweld,maar een drama van wat al die mensen meemaken tijdens zo'n oorlog. Van die topcast klopt wel hoor, maar alle topspelers, van Nick Nolte tot Clooney en Travolta, komen maar echt heel even voor. Ze zijn wel mooi op de hoes te glimmen.... |
Ik geloof dat ik m ook maar een x moet gaan zien :)
|
ik vond het eigenlijk wel geinig dat al die grote namen maar even voorkwamen...Clooney was idd na 3 minuten al weg, Harrelson blies was ook dood na een paar minuten...had ik niet verwacht eigenlijk.
|
Ik heb een aantal jaren het boek gelezen (aanrader!), maar kan me, behalve de verlangens van een van de heren in kwestie, geen liefdesverhaal herinneren? Hoe zat dat? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |