![]() |
vertalingen gezocht, please help!
hallo allemaal
ik zit in het 5e van VWO en heb latijn en Grieks, ik verwacht niet dat jullie de vertalingen van ede nieuwe boeken hebben, maar vraag het toch maar vertalingen gezocht van Hij Ceasar, Sapienta (latijn) en Odyseus (grieks) en al vast bedankt doei doei |
Ik ben ook bezig met "Hij Caesar". Misschien kunnen we wat vertalingen uitwisselen. Maar dit is toch de eindexamenbundel van dit jaar? Wat doe je daarmee in 5VWO?
------------------ 'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit |
ja ik zit in de vijfde want voor volgend jaar si er een ander examenonderwerp en mijn juf wilde liever toch wel ceasar doen
ik geloo dat we volgend jaar plinius of ovidius hebben weet het niet zeker is goed om die vertalingen uit te wisselen waar zijn jullie ee bezig? ik heb de 1e tekst van hoofdstuk 2 af, maar nog niet nagekeken als je hem wil hebben moet je maar effe mailen en anders mag je me ook mailen doei |
en ze staan niet op http://surf.to/latijn ?
------------------ Als je probeert te falen en je slaagt erin, welk van de twee heb je dan gedaan? |
Sapienta = Seneca toch? Nou die heb ik hoor. Wat een eikel is die seneca met zijn filosofisch gezwam over dat je niet naar de gladiatoren mag en dan dat gezeur aan die zogenaamde vriend van hem...ik hoop voor je dat je later dit jaar van de zelfde schrijvers leifde lust en leven krijgt. Vraag maar aan je leraar!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |