![]() |
Gebruiksaanwijzing
Zou niet iedereen een gebruiksaanwijzing moeten hebben?
wat zou er in jouw gebruiksaanwijzing staan? |
Zou het dan niet saai worden,als je weet wat je van iemand ongeveer kan verwachten...
Ik ontdek het liever zelf. |
Nee...het.is.juist.leuk.dat.mensen.,voor.verrassingen.zitten.en.sponta ne.acties.
|
nee.
het is (in de meeste gevallen) leuk vind ik om persoonlijkheden van mensen te ontdekken. zou een beetje zonde zijn om dat te verpesten/onthullen met een gebruiksaanwijzing. |
Wanneer je iets verkeerd doet kan iets zo snel weg zijn..
Met een gebruiksaanwijzing kom je bij de juiste mensen terecht en weet je wat je kan maken, je doet elkaar minder snel pijn. Misschien doe je elkaar wel sneller pijn. Zou mijne heel simpel zijn? |
Een gebruiksaanwijzing - nee. Maar een FAQ en een soort van bui-aanwijzer, dat zou wel handig zijn.
|
Citaat:
|
bij mij zouden er heel veel gezichtsuitdrukkingen staan en dat ernaast of je me aan kan spreken of niet.
|
ach volgens velen ben ik al voorspelbaar , en soms is het ook wel goed als je dingen later ontdekt. en soms is het nog leuk ook :)
|
ik zou het handig vinden
ik hou toch al niet van verassingen het is leuk als je ineens iets leuks van iemand ontdekt maar dat weegt niet op tegen de voordelen. ik denk niet dat het zo saai zou worden iedereen blijft verschillend, je weet alleen beter wat je kan verwachten. lekker makkelijk. en teleurgesteld raken in mensen gebeurd dan veel minder snel. mijn gebruiksaanwijzing: gewoon leuk met me omgaan en lief doen en dan zal ik je ook zo terug behandelen :P staat open voor velen doe niet te geheimzinnig en weed duidelijk zoiets |
ik vind het juist leuk om zo onvoorspelbaar mogelijk te zijn:) zorgt voor een mysterieus karakter:)
|
Nee.
Dat zou een hoop verraden. Als je een open boek bent als je met iemand uit gaat die je niet goed kent, is dat toch niet leuk? (Om een voorbeeld te noemen.) |
Citaat:
Een handleiding is misschien te uitgebreid, maar een richtlijn zou bij sommige mensen wel van pas komen :) |
ik ben ziek :(
goeienacht |
bij sommige mensen zou het soms wel makkelijk zijn ,weet je waar je mee te maken hebt.
Aan de andere kant: zullen mensen negatieve dingen in hun gebruiksaanwijzing zetten (of ben ik nou weer te realistisch) zo van: wees voorzichtig want ik ben gauw aangebrand uhmm en mijn gebruiksaanwijzing, ik zou het niet weten :confused: kom ik mischien nog op terug |
Ja, in de mijne zou staan:
Even schudden voor gebruik Wat is dit voor dom topic.. |
dom topic..
maar ik denk dat ze liever een bnnetje van me hebben om me weer in te ruilen... |
Neuh.
Ik denk dat in de mijne alleen maar vage dingen zouden staan .:\ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |