![]() |
De Zon
ik zie de neergang van de zon,
symbolisch omdat hij toch niet meer kon, en de nacht riep om aandacht.. de zon lacht.. bekendheid van bnn, en voorziet hij het hemelforum van vette spam de zon speelt graag het ondeugende kind.. de zon is graag een keer koud, wil weten dat iemand van hem houd, voor de aarde was hij zo vertrouwt de zon, zo oud en eenzaam aan ons warme hemellichaam blijft maar eenzaam, op zijn plek staan, de aarde draait maar in het rond, krijgt nog geen voet aan de grond, in zijn poging met de zon te fleuren, ach het leven is net een boek, soms net te heet voor een bezoek, en t licht ook niet om de hoek.. eenzaam.. zucht de zon, zijn hitte uit, eenzaam.. onze zon, ziet er verdietig uit eenzaam, maar daadkrachtig overdag.. als je heel goed kijkt.. zie je zijn bescheiden lach |
Oke
Super Geweldig Origineel Mooi en ook een beetje lief ik vind hem mooi geschreven makkelijk te lezen en ook.. een beetje symbolisch, denkik :confused: duz.. KUZ! |
Citaat:
|
haha...
nou als ik hem zo lees en er later overnadenk denk ik onmiddelijk aan bijvoorbeeld een meisje dat geen aandacht krijgt maar van binnen er wel om kan lachen oke ik blijf vaag :) maar dat was een beetje mijn idee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |