![]() |
[gfx] digital graffiti :)
Mja, was weer es wicked bezig :p
K'ga er nog wel mee verder, is dus nog niet definitief. http://p-chez.endoria.net/createch/esklein.jpg klik voor grote versie :) |
Het doet mij toch het meest denken aan een nieuw logo voor de NS. Deze is waarschijnlijk nog makkelijker uit het hoofd te tekenen, want de NS hebben een verschrikkelijk vervelend logo.
Je kleurgebruik is fijn en goed, maar verder weet ik er weinig over te zeggen. LUH-3417 |
wicked? ;)
Is het niet mogelijk om er een bepaalde symboliek in te stoppen, bijv. verschillende levenspaden die te bewandelen zijn ofzo? Dit doet me verder niet zoveel :p |
Ik vind hem een beetje saai.
|
Citaat:
|
Oh, ik zie dat ik vergeten ben erbij te zeggen dat het een letter S is :).
En 't deed mezelf eerder denken aan zo'n plattegrond van een metro, in parijs ofzo. (oh, het NS logo is trouwens geniaal :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel leuk plaatje, maar ik zie er geen S in eigenlijk...beetje klein nog allemaal, maar als je er wat werk in stopt kan ie erg tof worden volgens mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, je bent niet de enige die de S niet ziet. Wildstyle rules :p |
lol zeg dat wel ....een s......hmm... ;)
|
hehe, ik ken iemand die ook veel met graffiti heeft en die heeft pas ook iets gemaakt met allerlei pijlen enzo :) Is dat nu trend ofzo? :)
Iig, ik vind het er goed uit zien, maar misschien dat je iets meer in 3d kunt maken? :) |
Citaat:
Ik weet niet of 't trend is? :D dope is 't wel iig :p Juh.. kga nog wel es wat met 3D proberen, en ook met flash, en dan dit soort letters die helemaal wicked bewegen enzo. |
Yo die shit is vet....
Ik ben nu ook bezig met 3d maar niet op de pc maar gewoon op papier.... En ik zie de S er wel in ;) |
Met welk prgramma heb je dat gemaakt trouwens?
|
Citaat:
Mja, papier kan ook dope zijn, maar ik ben echt verliefd op vectors :D :p Citaat:
Vergelijkbaar met illustrator, alleen dan van andere fabrikant. Net zo goed, zelfde opties, maar i.m.o. gebruikersvriendelijker. |
Citaat:
en @ topicstarter: hij is echt vet! ik zie de s overigens wel. ik zie er zelfs een c achter? |
Citaat:
|
misschien zien de mensen die de S in de 1e niet zien.. 'm wel in deze..
http://p-chez.endoria.net/createch/es2.jpg http://p-chez.endoria.net/createch/es3.jpg :p mja, maar de 1e is 't mooist :p |
Citaat:
|
Thnx :P
|
Iettsssss te druk.
beetje TIS style :) |
Citaat:
Wie/wat is TIS? :) |
Oer-stoer :d
|
Citaat:
maak je bij de 2e met die pijl die op een M lijkt trouwens een toespeling op iets? ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Juist, even niet uit het oog verliezen dat E=MC2 van Einstein kwam, en dat het een deel van de relativiteitstheorie is, niet alleen maar een nummertje van een rapneger ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar heb jij die eerste tekening trouwens in gemaakt? :)
|
Citaat:
Vergelijkbaar met illustrator, alleen dan van andere fabrikant. Net zo goed, zelfde opties, maar i.m.o. gebruikersvriendelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
note to type: ik heb het even helemaal gehad met jou. |
Dat is ook niet erg tolerant en pacifistisch. Knuffel jij je bomen wel genoeg, knullemans?
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |