Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Feyenende (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=278593)

ConnX 14-11-2002 10:24

Feyenende

Voordat ik begin ff deze statement: Ik hou op zich wel van voetbal maar ben niet ergens uitgesproken fan van. Het volgende bericht is dus niet uit rivaliteit.

Zag ik gister tot mijn grote gruwel en schrik tot onzene eigenende JEEPEE onder de buRRrRRrgeRRrRss met een Feyenoord PETJE en SJAAL (aan/op!), slijm dat uit zijn mondhoeken droop en springend als een debiel die in bad mag.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel supporters deze voetbalclub is kwijtgeraakt dor deze schokkende beelden.
Als je als Feyenoord hooligan wird geassocieerd met onzene eigenene JEEPEE dan is dat toch wel een trieste carrieremove lijkt me zo.

JEEPEE moet zorgen dat we minder moeten dokken, maar we willen niet met hem gezien worden.
Maw, petertje ken je plaats.

Joostje 14-11-2002 10:36

ochja, er zullen vast wel debielen rondlopen die op hem stemmen omdat hij voor feyenoord is...

WEG MET DE DEMOCRATIE!!!

Boogie 14-11-2002 10:41

HAHAHAHA, kewl :D

Het is inderdaad niet zo slim van hem. Hopelijk verliest hij er stemmen door ;)

Benfatto 14-11-2002 11:13

kheb wel eens in een interview met een goede kennis van jeepee gelezen dat als hij op reis moet naar het buitenland een teeveetje meeneemt om geen wedstrijd van FEYENOORD te missen, dus hij was al jaren fan.

Escapism 14-11-2002 13:23

waar maak je je druk om?

als hij voor feyenoord is dan is ie tog gwoon voor feyenoord? dus de hele wereld mag daar op de tribune zitten maar hij niet?

tss

skyscraper 14-11-2002 13:35

Citaat:

Escapism schreef:
waar maak je je druk om?

als hij voor feyenoord is dan is ie tog gwoon voor feyenoord? dus de hele wereld mag daar op de tribune zitten maar hij niet?

tss

maarjah, het is voor je carriere beter als je geen partij trekt in dat soort dingen. Het is nou eenmaal zo... Die hard Ajax gasten stemmen egt niet meer op JP :)

nare man 14-11-2002 13:44

Dat kan hem inderdaad stemmen kosten. Een politicus moet zich eigenlijk ver houden van dat soort dingen. Lullig, maar helaas. Dat is de prijs die je betaalt voor een voorbeeldfunctie.

MissCzechMeOut 14-11-2002 14:19

Citaat:

skyscraper schreef:
maarjah, het is voor je carriere beter als je geen partij trekt in dat soort dingen. Het is nou eenmaal zo... Die hard Ajax gasten stemmen egt niet meer op JP :)
Dat ligt aan de pesroon zelf, mag die man niet eens als supporter in het publiek zitten waar slaat dat op, gimmi a break, wat is het volgende? Totale onzin dus, laat die man lekker voor feyenoord zijn net zoals wij voor onze club zijn.
En als het supporters beinvloed ligt het toch echt aan hun zelf en niet aan JP.

Dr. Oetker 14-11-2002 14:36

Citaat:

ConnX schreef:
Voordat ik begin ff deze statement: Ik hou op zich wel van voetbal maar ben niet ergens uitgesproken fan van. Het volgende bericht is dus niet uit rivaliteit.

Zag ik gister tot mijn grote gruwel en schrik tot onzene eigenende JEEPEE onder de buRRrRRrgeRRrRss met een Feyenoord PETJE en SJAAL (aan/op!), slijm dat uit zijn mondhoeken droop en springend als een debiel die in bad mag.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel supporters deze voetbalclub is kwijtgeraakt dor deze schokkende beelden.
Als je als Feyenoord hooligan wird geassocieerd met onzene eigenene JEEPEE dan is dat toch wel een trieste carrieremove lijkt me zo.

JEEPEE moet zorgen dat we minder moeten dokken, maar we willen niet met hem gezien worden.
Maw, petertje ken je plaats.

wat heb jij een stijl, moest het drie keer lezen en nog begrijp ik echt niet wat je nou met die laatste twee alinea's bedoelt. dat het hem stemmen gaat kosten van feyenoord hooligans die geen politici in hun stadion willen hebben :confused:

ik vind het dom van hem maar hij kreeg mijn stem toch al niet

dystopia 14-11-2002 14:53

Hoeveel stemmen had hij in de peilingen in bijv. A'dam? A'dam is toch al vrij links, daar niet van..

jellerd 14-11-2002 15:24

Feyenoord :)

REIE 14-11-2002 17:24

Dat Balkenende gaat kijken gun ik hem nog wel, maar dat hij daar graag zit met Fijenoord pet en sjaal zegt dat hij niet enkel geniet van een avondje voetbal maar ook dat hij op een ziekelijk geforceerde manier zijn "volkse" kant toont, vast om de schijn op te houden dat hij heus geen saaie man is met een saaie bril, een saai kapsel en een saaie manier van spreken...

REIE

waaromniet? 14-11-2002 17:24

Bla?

Slotje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.