![]() |
is dit bij anderen een bekend verschijnsel?
Hey, ik hoorde van een vriendin van me dat haar vriend in haar strings loopt. Dit lijkt me heel erg raar, maar hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? (behalve bij david beckham dan)
|
nee nooit meegemaakt, ik zou niet weten hoe ik zou reageren hoor als ie daarin rond liep :D
|
Ken het niet, maar ja, ook al zou mijn vriend willen, ze zouden hem niet passen... 'k ben een stuk smaller en kleiner dan hij is.. mja, laten we maar stellen dat ik het niet zo erg vindt dat hij mijn ondergoed niet draagt :P
|
kan me wel voorstellen dat iemand voor de grap een keer ondergoed aan doet van vriend/vriendin, maar elke dag... :confused:
|
gege, neej nog nooit gezien. Heb ik volgens mij ook niet echt de grootste behoefte aan
|
Citaat:
|
Dit gaat naar lifestyle, hier hoort het iig. niet.
|
Kheb een een jongen zien lopen met een witte broek en roze string...
*bibber* |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, als een jongen in een string wil lopen, prima, als het m'n eigen vriend maar niet is:) |
euh..
vind dit maar een dom topic eigenlijk, maar goe.d. laat die mensen toch als ze dat willen.. |
ik heb zelfs een foto van mijn vriend in mijn string :D (y)
(was voor doen-durven-of-waarheid... sindsdien nooit meer gebeurd) xxx |
*blah*
Nee, niet meegemaakt, hoop ook dat dat niet gebeurt.. :\ |
Citaat:
|
Dagelijks!
|
doe ik ook :D
|
Mijn vriend heefd wel eens een string van mij aangeprobeerd voor de grap, maar dat paste echt niet. :o stond ook niet trouwens.
|
nou nee, om de simpele reden dat het vrijwel onmogelijk is dat mijn vriend (lees: ik ben hetrosexueel.. dat kan toch helemaal niet) in mijn strings (lees: die heb ik niet) loopt.
het komt er dus op neer dat dit een stom topic is.. nouja misschien niet maar.. ik vind het een stom topic.. :D |
Citaat:
En dan wel het blauwe broekje van ze vriendin die die dan STRAAAAAAAK tussen ze billetjes trekt ;) |
sorry mensuh ik kom van onzin, ik ga wel weer trug ;)
|
Mn vriendje heeft er ook voor de grap eens een gepast, maar echt geil werd ik er niet van ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaaaaaaaaaaa poepie :) |
Citaat:
ik vin het koel ...voor de lol dan :) |
Ik heb wel een vriendin gehad die mij de hele tijd in strings wilde hebben. Ik zei nee.
|
gatver, dat is zo ranzig, ik soms strings van mn moeder, maar van mn vriendin? dat gaat echt te ver!!
|
Citaat:
ik ga echt niet in jouw strings lopen... :D |
mijn vriend heeft laatst wel mijn bikini aangedaan...
en mijn broertje wil een string van mij lenen voor een weddenschap, dat hij in een string gaat skaten ofzo, maar dat gaat niet door, koopt ie zelf maar 1 |
moet je je bij dit soort situatie niet eens gaan afvragen of je vriend misschien twijfels heeft over zichzelf.
als men snapt wat ik bedoel ;) |
Citaat:
|
:cool:
|
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit .. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.
|
die van mij niet nee, hij heeft er zelf en aangezien die laatst een weddenschap van me verloren heeft zit ie daar nog tot het eind van deze maand aan vast (demonische glimlach)
:D |
Nee, en hoop het ook niet de zien
|
Citaat:
|
*denkt aan de befaamde hartjes-string van Hukkie en STP* :D
|
nee, nee nee en nog eens nee
dat neemt niet weg dat t het ooit es voor de grap aan zou trekken.... :D |
Nee sorrie! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Neej nog nooit gezien, en wil het zo houden ;)
|
gelukkig niet... ik vind strings bij meisjes mooier (mits ze wel ouders zijn dan 14 ofzo.. want in een andere topic las ik dat tienjarigen ook al strings dragen).
|
jullie zijn veels te close minded. over 5 jaar zullen heren strings de normaalste zaak vd wereld zijn. andere vrouwen mogen ook wel van mijn heerlijk gespierde haar aarsch genieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahum!! :rolleyes:
Ieuw!!! |
Citaat:
|
Kheb een een jongen zien lopen met een witte broek en roze string...
*bibber* ieuw das ENG zielig en ziek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |