![]() |
36 Crazyfists (Bitterness The Star)
Heb zelf gister pas voor het eerst kennis gemaakt met de muziek van deze band uit Alaska. Het eerste nummer dat zij uitbrachten, Slit Wrist Theory', springt er echt uit. Alles zit zeer goed in elkaar en het klinkt gewoon zoals muziek hoort te zijn...andere nummers van het album klinken ook zeer goed, met nog enkele nummers die eruit springen zoals, Dislocate, Eightminuteupsidedown.
Heeft iemand al meer van/over deze band gehoort? Is deze band veelbelovend of ist gewoon bagger? wat denken jullie... |
ze hebben tot nu toe alleen bts uitgebracht als het goed is. het is idd een supergoede cd, van een erg leuk bandje :)
zaterdag ga ik ze zien in de 013 :) |
idem, zaterdag word gezellig :D
een van de betere roadrunner signings van de afgelopen tijd (samen met KsE) |
Eerste paar keer dat ik het hoorde ergerde ik me wel aan de zang, maar sinds ik het gewend ben vind ik het eigenlijk best cool
|
Ik heb die cd van ze ook en ik vind m echt cool :) Ik vind 'Left Hand Charity' en 'Two Months From A Year' naast die nummers die jij net noemde ook gaaf.
Ik baal dat ik ze zaterdag niet ga zien :( |
Citaat:
|
Muziek is goed
Alleen.. die stem.. ik moet er nog heel erg aan wennen.. Ken alleen de eerste 8 nummers vh album :o |
:| bijna iedereen gaat ze zaterdag zien :|
*wil oowk* :o |
Ze zijn al ruime tijd bezig
Wat hebben ze tot nu toe uitgebracht? Boss Knuckle EP Suffer Tree Een demo in 1999 In The skin Bitterness the star Ik vind Biterness the star een van de betere nu metal platen van het jaar, uniek stemgeluid en goede emotie. Muziek zit goed in elkaar, paar leuke ideeen, maar ik heb het idee dat ze wel beter kunnen. |
86dagreed, je hebt een TYPFOUT in je post. schaam je.
|
ken het al een tijdje superrelaxte spuls, 86dagreed en ik kunnen ook om de zanger lachen want we zetten hem een keer op ons balkon haha grappig he?
chinees behang. |
Citaat:
We've got a winner Steve, we've got a winner |
vanacht gezien
(y) (y) (y) (y) (y) (y) heel dat RR gedoe was puik, en KsE rules! |
Citaat:
Koel, iemand die het met me eens is dat KsE toch wel 't beste was...!!! Daarna 5.0 |
Citaat:
Maar 36 crazyfists de gexte..... Waaaaaanzin ;) |
|
Citaat:
Ik dacht eerst dat het een bord was :o maar toen zag ik bij de image url 'drumvel' staan :D |
Iemand die morgen naar de melkweg gaat??
|
Citaat:
|
:d
|
eens downen binnekort
maar handtekeningen zijn echt gay (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |