![]() |
GlassJAw in de melkweg
anyone?
|
Oeh, je bent me net voor, :eek: :o ....ik wou hier net ook een topic over openen.... ;)
Ik ga uiteraard, geen enkele twijfel mogelijk. Ik zal niet vredig kunnen sterven voordat ik Glassjaw gezien heb. Glassjaw is echt heilig voor me, en EYEWTKAS al helemaal. |
Glassjaw kickt ass...
maja tenzij ik bij iemand mag blijven pitten ofzo is het toch weer te ver weg... |
Ik ga
1e concert waar ik heen ga als ik weer kan lopen (maar niet ga pitten dus)(y) |
ja ik ben er ook
wordt een drukke periode, met 8 december onlinedrawing, 9 december de foo fighters en 11 december glassJAw |
beter dudes :) glassghost van dit forum gaat iig met mij mee.
misschien moeten we ergens afspreken ofzo zomaar een stom idee hoor.. en ik zal ook niet vredig sterven voordat ik glassjaw heb gezien. |
Citaat:
Ik ga dus trouwens ja ok uhu tuurlijk uiteraard . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien als ik weer echt fatsoenlijk kan lopen. Tilburg style anders ;) |
Citaat:
|
ik ben er. met m'n scholieren.com t-shirt aan.
als die al binnen is. |
ik ben dr misschien (als de portommonee het toelaat)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neem niet aan dat jij ze kent tenzij ik je ook ken eeh ja |
k weetet
*snik* midden in me schoolonderzoeken.. en t lijkt me niet slim om met me slaperige kop een so te maken.. duss... nee helaas ga ik niett |
ik ben 'dr wel... wordt men 2e keer en ik heb er zin an!
|
Geil... Even kijken of ik kan en geld heb, en dan zal ik het proberen...
|
*gaat*
en de dag daarna heb ik toch pas om 15.30 les :D, dus als er doorgehaald wordt haal ik mee. :p |
tralalalala
|
Ik wil zoooooo graag!! En ik had een tijd geleden al besloten samen met Ewout (Nighttime Bird) dat als Glassjaw naar NL kwam wij dr zeker wel heen moesten, maar mn papa en mama vinden het niet zo leuk als ik met iemand ga die ik via i-net ken :/ *zucht*...
|
Citaat:
Maar ja er komen nog zat leuke concerten in de tijd dat je wel mag. |
Citaat:
|
kga het niet redden denk ik zuchtzucht
|
hmm..
degene die wel komen, hoe laat zijn jullie aanwezig? |
OH JA? kom je? :)
- ikke - Glass Ghost wie volgt? :D lijstje afmaken pls |
Please don't stab the messenger, maar ik denk dat het niet doorgaat. (op de Melkweg site staat het nog niet gecancelled, maar Blabbermouth is meestal wel betrouwbaar)
****** Bron: Blabbermouth.net **** GLASSJAW Singer Rushed To Hospital, European Tour Cancelled - Dec. 5, 2002 GLASSJAW vocalist Daryl Palumbo was rushed to a London, England hospital today (Dec. 5) after suffering a relapse of recurring Crohn's Disease, according to NME.com. The band have been forced to cancel their British tour as they wait for their frontman to recover. Other European dates — in Germany, France and Italy — will also be cancelled. Palumbo was hospitalized this afternoon just as he and the rest of the band stepped off a flight from the U.S. His condition is unknown at present. Although it is uncomfortable, recurring and debilitating, Crohn's disease — which attacks the sufferers digestive system — is not life threatening. This month's dates were a replacement for cancellations in October, also caused by Palumbo's illness. It is unknown whether or not they will be rescheduled. |
de engelsen hebben iig al pech
|
godverdomme... lijkt erop dat het feest niet doorgaat :(
|
Citaat:
Voor mijn visie op deze gebeurtenis; http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=300035 |
mijn allerliefste band :( *huilt heel erg hard*
maar wel heel zielig voor Daryl |
Citaat:
En inderdaad...ik hoop die ie er snel weer bovenop komt... :( (en dat hoop ik niet alleen voor hem..) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet niet hoe snel hij weer bijkomt van zo'n aanval....heb niet zoveel verstand ervan..... Is er een dokter in de zaal ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |