Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Net bij mn psychiater geweest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=278706)

Eend 14-11-2002 12:45

Net bij mn psychiater geweest

Het was wel leuk enzow hoor. Het ging wel goed, alleen ik krege het nieuws, dat mn volgende opname zo'n 6 tot 9 maanden kan gaan duren(n) M'n langste opname tot nu toe heeft 3 en halve maand geduurd. Ik vind het zo eng enzow:(
Ik dacht eigenlijk dat ik na de afgelopen opname wel zo'n beetje wel redelijk veel al geleerd had... Kad het gevoel dat ik al aardig op weg was enzow, nu blijkt dat ik nog zo lang moet gaan:(

Mjah...tis goed voor me, maar twas zown harde aankomer die ik niet verwacht had:(

Mjah, lama...tkomt wel weer goed, kmoest t alleen ff kwijt(n)

wondersbestaan 14-11-2002 13:15

BAH, wat vervelend voor je.....Ik leef echt met je mee. Ben zelf gelukkig nooit opgenomen geweest, dus weet niet precies hoe het voelt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet. Zeker als je zelf het idee had dat het net wat beter ging.....Maar probeer toch vol te houden, hoe moeilijk dat misschien ook is. Succes ermee!! Ik geloof in je.

sy'rai 14-11-2002 13:38

tsjah ik had de keize om naar een psychiater te gaan of pillen slikken en ik heb dat laatste gedaan.

maar ik ben er nu wel achtergekomen dat praten over je problemen wel beter is en het lucht heel erg op.

nou ga ik toch wle binnenkort en het is best wel ernstig dus ik zal blij zijn als het alleen bij het eerste blijft en ik niet opgenomen hoef te worden

Eend 14-11-2002 15:37

Citaat:

sy'rai schreef:
tsjah ik had de keize om naar een psychiater te gaan of pillen slikken en ik heb dat laatste gedaan.

maar ik ben er nu wel achtergekomen dat praten over je problemen wel beter is en het lucht heel erg op.

nou ga ik toch wle binnenkort en het is best wel ernstig dus ik zal blij zijn als het alleen bij het eerste blijft en ik niet opgenomen hoef te worden

Als ik eerst niet vrijwillig was gegaan, had ik een RM gekregen
RM=Rechterlijke Machtiging, dan bepaalt de rechter hoe lang je opgenomen moet blijven en als je weg loopt uit de kliniek komt de politie je weer terug brengen, als je vrijwillig gaat, heb je dat niet en is het je eigen verantwoordelijkheid als je wegloopt.

Quiana 14-11-2002 16:10

Oef.. Dat is idd wel heel lang ja.. :(
Ik hoop dat het dan wel heel goed helpt..
Heel veel suc6 :)

Xia 14-11-2002 16:14

Je kunt het:). Het is lang, maar daarna..Wie weet is het daarna wel allemaal voorbij. Geloof in de toekomst en succes he, eendje!:)

Eend 14-11-2002 17:24

Citaat:

Myself! schreef:
Je kunt het:). Het is lang, maar daarna..Wie weet is het daarna wel allemaal voorbij. Geloof in de toekomst en succes he, eendje!:)
ja, dank je:)

shy girl 14-11-2002 21:18

hey eendjuh!

Ik wens je echt heel veel succes! Ik hoop echt dat het beter zal gaan...het heeft tijd nodig ma als je er zelf ook een beetje in gelooft lukt het ook meer, maja is makkelijker gezegd dan gedaan..kweet ut . ma iig heel veel succes! Take care

Droomvlucht 15-11-2002 09:54

Heej lieve meis,

Kut dat je voor zo lang wegmoet....

Maar t zal wel voor je eigen bestwil zijn.. nietwaar?

*sterkte*
*knuffel*

Laura.

Ciskaatje 16-11-2002 16:20

heej meis,
ja dat lijkt me ook wel schrikken als je dat zo in een x te horen krijgt, en het helemaal niet verwacht..
en het is ook behoorlijk lang..
maar ja ik denk wel dat je beter vrijwillig kunt gaan,
dan dat met die rechter enzo..
t lijkt me dan dat je dan écht een hulpeloos gevoel ofzo hebt,
dat zelfs als je weg loopt de politie je achterna zal komen om je terug te halen.. haast net als een gevangenis..
ik hoop echt voor je dat het helpt en dat het daarna ook beter met je gaat.. en mss gaat het wel zo goed dat je eerder weg mag ;)
maar iig heeeel veel sterkte en succes alvast..
wanneer wordt je precies opgenomen?

*knuffelll*

Carlijn (*twinkle)

Andora 16-11-2002 21:12

hey meis

wow, da's best wel lang... Maar dan denk ik ook dat je er veel aan gaat hebben :)

*knuf*
syl

ps: zie je snel

Saartje* 17-11-2002 08:06

Citaat:

Eend schreef:
Het was wel leuk enzow hoor. Het ging wel goed, alleen ik krege het nieuws, dat mn volgende opname zo'n 6 tot 9 maanden kan gaan duren(n) M'n langste opname tot nu toe heeft 3 en halve maand geduurd. Ik vind het zo eng enzow:(
Ik dacht eigenlijk dat ik na de afgelopen opname wel zo'n beetje wel redelijk veel al geleerd had... Kad het gevoel dat ik al aardig op weg was enzow, nu blijkt dat ik nog zo lang moet gaan:(

Mjah...tis goed voor me, maar twas zown harde aankomer die ik niet verwacht had:(

Mjah, lama...tkomt wel weer goed, kmoest t alleen ff kwijt(n)

Arm meisje toch...
6 tot 9maanden is inderdaad wel lang, het is bijna het dubbel van de vorige keer. We zullen je in ieder geval hard missen hoor... En idd, alles komt wel goed... Vergeet dat gewoon nooit...

Scider 17-11-2002 23:28

Hey...

das vervelend om te horen...maar goed...dan kan ik je iig weer vaak gaan opzoeken, net zoals de vorige keer...

sterkte lief

Hil.

Eend 18-11-2002 10:19

Citaat:

Scider schreef:
Hey...

das vervelend om te horen...maar goed...dan kan ik je iig weer vaak gaan opzoeken, net zoals de vorige keer...

sterkte lief

Hil.

daar hou ik je aan:p
Maar verwacht niks, bij de hulpverlening kan t zo weer terug gaan naar 8 tot 4 weken(n) Er is geen touw aan vast te knopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.