![]() |
latin
latin is a language as dead as dead can be
first it killed the romans and now it's killing me! |
Aha, Latijn is niet dood hoor.
------------------ Bide the Wiccan laws we must, In perfect love and perfect trust. Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will. |
Als je weet dat ik ook dit jaar nog een 7,8 heb gehaald, blij dat ik het nal die jaartes het nog doe
|
Latijn is errug leuk en vooral ook handig, maar als het je niet interesseert...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had ook een 7,8, maar dan voor Grieks! |
Citaat:
(6.5 voor Grieks, 9.5 en 7.2 voor Latijn) ------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy. |
Wat gaat het goed met iedereen!!
Grieks: 3.3, 3.4, 6.7 Latijn: 4.7, 4.8 Maar ik vind het beide niet zo heel erg boeiend, en ik baal er eigenlijk wel van dat ik ze niet beiden kan laten vallen. Maar ik wil wel op het gym blijven! ------------------ Everything happens for a reason, only the reason can be difficult to understand. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten! |
Grieks: 5.5 Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy. |
Grieks: 7 viel best wel tegen, maar wel de hoogste van de klas!!!!!
Latijn: 7 niet zo best |
nou, ik ga de cijfertrend volgen, mijn punten van dit jaar:
Grieks: 7,8 (goed vind ik) en een 6,5 (de hele klas zat stukken lager dan de vorige keer). En Hannibal, haal je wel op, en het is voldoende. |
Oh, gaat iedereen nu zijn cijfers geven? Dan mag ik ook. Ik heb vandaag mijn schoolonderzoeken Grieks en Latijn teruggekregen en ik was zeer verbaasd:
Grieks: 8,2 Latijn: 8,6 Ik haalde voor latijn nooit veel hoger dan een 7,5 en nu op het tentamen ben ik de hoogste van de klas. Ik kan het nog steeds niet geloven. http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
Maar, we dwalen allemaal af van het onderwerp. Ik zal wel even een nieuwe topic openen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |