![]() |
{photoshop} digitall ?
Was even aan t kloten in PS, en toen kwam dit eruit rollen.
http://members1.chello.nl/~hj.brons/diginoob.jpg |
kan je goed gebruiken voor een achtergrond (y)
|
jeuj, filters...
Render- clouds En dan... pixelate ofzo? Sorry, vind het niet speciaal op zich... |
Citaat:
En nee ik ben geen kloot die 10 filters achtermekaar gooit. Ontken ook niet dat ik geen filters gebruikt hebt, iig geen van de bovenste. |
Citaat:
|
ik houd niet van binaire getallenreeksen in photoshop dingen.
|
simpel
maar leuk :) |
Ik vind er niet zoveel aan, EN ik heb het inmiddels helemaal gehad met alles wat op wolkjes lijkt.
[ jullie zeiken over filters, maar dat filters over elkaar heengooien doe ik overigens wel veel, op mn werk als ik me verveel heb ik daar echt lol in.. elke dag een andere desktop.. :D ] |
Citaat:
|
beetje n00b achtig :p maar niet leliek ofzo
|
Citaat:
|
Uh.. sorry, maar ik vind het helemaal klote. Heb je dan geen greintje gevoel voor originaliteit? 't spijt me als ik je eerste PS werk zit af te kraken maar dit is wel heel erg newbie
|
Citaat:
Yep :P Maar ik maak ook websaiitjes! |
Kan je van deze de Psd online zetten, of naar mij sturen? :) Altijd al benieuwd hoe je zoiets maakt :)
|
Citaat:
:) |
Haha, sneaky een enorm dope pic er neergezet :)
deze is wel dope. |
Citaat:
Hou er niet van als iemand mij een noob/amateur noemt ;) :P |
Citaat:
|
om eerlijk te zijn heb ik echt weinig gezien hier wat beter is. Iedereen loopt het wel heel mooi af te zeiken maar ik vind hem best mooi gelukt. Simpel, misschien maar soms is iets simpels noujuist effective
|
Citaat:
Ik vind deze trouwens nou ook niet echt zo 'dope'. |
Citaat:
|
Citaat:
Meest recente klant vamme is www.carpediemloungeclub.com Og euhhh ga maar nie opscheppuhhhh :P:P hehe :) |
die carpediemding doet het niet :/
eXo jou site is cool (y) ik was ooit ook eens van plan op m'n site zo'n lijstje te maken zo als jij hebt (eXo is) en daar stonden wel enkele dezelfde trefwoorden in, zeg maar :D |
Citaat:
|
die carpediemloungeclub is wel dope.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |