Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Neem jij de telefoon op tijdens de sex? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=278875)

cursusgeveresjuh! 14-11-2002 16:09

Neem jij de telefoon op tijdens de sex?

Doe jij dat? Ik kijk meestal wel wie het is maar ik neem alleen op als ik zeker weet dat het belangrijk is

Destrøyer 14-11-2002 16:12

Nee; ik gebruik dan als smoes dat ik er niet was.

strafcorner 14-11-2002 16:15

hehe echt niet

nare man 14-11-2002 16:24

Volgens mij staat die dan best wel op het profiel 'nacht' zodat er geen beltoorn hoorbaar is :p

Boogie 14-11-2002 16:24

Nee natuurlijk niet. Wat is nou eigenlijk belangrijker? :p
Euh...ik ben nog nooit gebeld tijdens seks denk ik. GSM staat dan meestal wel uit en vast ben ik dan nog nooit gebeld denk ik.

KiMZz 14-11-2002 16:28

Wat is dit nou weer voor onnuttig topic :confused: :confused: :confused:

nare man 14-11-2002 16:30

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Wat is dit nou weer voor onnuttig topic :confused: :confused: :confused:
Wat is dat nou weer voor onnuttige opmerking? Ik vind 't wel een grappig topic, beter dan die eeuwige 'help hoe moet ik mijn vriend pijpen'-topics, die komen me onder hand ook m'n strot uit.

KiMZz 14-11-2002 16:32

Citaat:

nare man schreef:
Wat is dat nou weer voor onnuttige opmerking? Ik vind 't wel een grappig topic, beter dan die eeuwige 'help hoe moet ik mijn vriend pijpen'-topics, die komen me onder hand ook m'n strot uit.
Wat boeit andere mensen t nou of jij wel of nie je mobiel opneemt als je sex hebt.
Ik heb liever topics waar je wat van kan leren, waar je WEL wat aan hebt

cursusgeveresjuh! 14-11-2002 16:37

toch niet alle topics hoeven zo serieus te zijn? sjeez zeik niet zo, jij hebt er toch ook niets aan als een jongen weet wat hij moet doen als hij spermavlekken op het gordijn heeft gemaakt, om maar wat te noemen.

spacegirl 14-11-2002 16:42

:D soms, als mijn vriend gebeld wordt moet ie opnemen en ga ik verder waar ik mee bezig was. :D

20marianne12 14-11-2002 17:04

Ik vind het echt super irritant als de telefoon van mijn vriend op verkeerde momenten afgaat. Hij neem meestal niet op dan, op dat moment zijn er belangrijkere dingen. Meestal is het wel lachen altijd eigenlijk, soms belt er echt iemand op een heel fout moment... Mijn eigen telefoon staat altijd op stil of gewoon helemaal uit, wel zo handig...

SuperS 14-11-2002 17:25

ik niet, mijn vriendin wel helaas

KrizzZzZZzzjE :P 14-11-2002 17:42

uhmm nee denk ik, maar als ze bevoorbeeld heel lang doorbelle, dan wel op ut laatst. want anders is het ookw eer zo irritant.. tijdens de sex :P

HappyPhantom 14-11-2002 18:04

Citaat:

spacegirl schreef:
:D soms, als mijn vriend gebeld wordt moet ie opnemen en ga ik verder waar ik mee bezig was. :D

de goeie fee 14-11-2002 19:57

Ehm ja *schaam*. Ik ben verslaafd aan da ding:) We hebben er wel eens ruzie over gehad , ja. M'n moeder wil iets te veel weten waar ik zoal uithang...

Choke 14-11-2002 20:35

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Wat boeit andere mensen t nou of jij wel of nie je mobiel opneemt als je sex hebt.

zeur niet

Sikamikanico 14-11-2002 20:38

Ik ben pas 1x gestoord (door een telefoon) tijdens de sex. Ik heb toen niet opgenomen, maar mijn vader bleef maar terugbellen, zodat ik nogal afgeleid raakte en we het spel der liefde voortijdig hebben beeindigd:(:).

StefanLovertje 14-11-2002 20:49

Citaat:

SuperS schreef:
ik niet, mijn vriendin wel helaas
ja sorry een vriendin had me nodig hoor.. dat jij me dan blijft vingere zodat ik half door die telefoon kreun kan ik ook nix aan doen :o

KiMZz 14-11-2002 21:24

Citaat:

StefanLovertje schreef:
ja sorry een vriendin had me nodig hoor.. dat jij me dan blijft vingere zodat ik half door die telefoon kreun kan ik ook nix aan doen :o
LOL

Boer_kameeL 14-11-2002 22:03

Citaat:

cursusgeveresjuh! schreef:
Doe jij dat? Ik kijk meestal wel wie het is maar ik neem alleen op als ik zeker weet dat het belangrijk is
Kijken wie het is? :rolleyes:

Ik smijt 'm gewoon in een hoek, als ze me nodig hebben bellen ze later wel terug.
pff zelfde als sokken aahouden tijdens sex (n)

*blue angel* 14-11-2002 22:31

alleen als ik weet dat het wel eens belangrijk zou kunnen zijn.
99 kansen van de 100 laten we allebei gewoon bellen. en achteraf zetten we 'm stiekem af. we leggen later altijd wel uit waarom die gsm ineens afstond ;) :D

xxx

Boer_kameeL 14-11-2002 22:56

Citaat:

*blue angel* schreef:
alleen als ik weet dat het wel eens belangrijk zou kunnen zijn.
99 kansen van de 100 laten we allebei gewoon bellen. en achteraf zetten we 'm stiekem af. we leggen later altijd wel uit waarom die gsm ineens afstond ;) :D

xxx

Wat boeit het nu of je antwoord of niet, -moet- je echt 24/24 7/7 bereikbaar zijn ofzo?

Ik ben niet altijd bereikbaar, en al diegenen die mij bellen moeten dat maar snappen.

Als m'n ma nu in het ziekenhuis ligt ofzo, tot daar toe... Voor de rest : welcome to the world of voicemail.

Whuzz 15-11-2002 09:52

Meestal nemen we hem niet op. Als haar telefoon gaat neem IK hem soms voor d'r op...

Hallo?
Ja... ze is er wel, maar ze is even bezig geloof ik. Oh, wacht, hier is ze.
*geeft telefoon aan vriendin*
*Gaat snel met hoofd naar beneden en kijkt hoelang ze dat vol houd zonder te kreunen...*

Somebody Special 15-11-2002 09:53

Nee echt niet, dat zou ik wel heel erg vinden.
We zijn wel eens gestoord en hebben 'm gewoon laten gaan.

Jouw_Duiveltje 15-11-2002 09:56

Ik neem dus echt niet op he :rolleyes:
belangrijke dingen komen voor onbelangrijke he ;)

nogmaals 15-11-2002 11:45

Citaat:

KrizzZzZZzzjE :P schreef:
uhmm nee denk ik, maar als ze bevoorbeeld heel lang doorbelle, dan wel op ut laatst. want anders is het ookw eer zo irritant.. tijdens de sex :P
ja..maar opsig moet het wel belangrijk zijn ,,... dus eerst kijke wie het is :)

The Chameleon 15-11-2002 11:47

Lang leve de nummermelder :p :p :p

ZHAzha 15-11-2002 12:47

ik zet hem gewoon UIT.. en als ik dat niet heb gedaan en hij gaat af.. laat ik hem lekker rinkelen.. ze wachten maar!

Roos 15-11-2002 13:32

"hai.met.Roos.......oh.niets.belangrijks.hoor,.wat.ben.jij.aan.het.doe n.dan?"

;)

Tsoenami 15-11-2002 13:34

Citaat:

spacegirl schreef:
idem :D Maar meestal laten we ook gewoon bellen, alleen als het iets dringend is neemt hij op, ik neem eigenlijk nooit op

kastdeur 15-11-2002 13:42

Citaat:

cursusgeveresjuh! schreef:
mijn telefoon staat toch altijd op stil...;)

Gwen. 15-11-2002 13:48

Ligt eraan hoe we bezig zijn. En of ik het kan negeren. En hoe ver ik moet lopen om hem te pakken.

sas_andrea 15-11-2002 14:15

nou, alleen als mn ouders bellen. aangezien mn vader dat dan meestal is en als ik dan niet opneem krijg ik nogal gezeur... erg gezeur. Dus ja, die neem ik wel op maar voor de rest echt niet! En als mn vriend gebeld wordt, neemt ie ook wel eens op, maar dan gaan we gewoon door. Af en toe wel geinig want dan moet ie zich helemaal inhouden en gaat ie steeds harder door de foon hijgen... Echt prachtig vind ik dat... :)

lake bodom 15-11-2002 15:51

meestal neemt me vriend wel op.. alleen alsie bijna op zun hoogtepunt is niet
mijn telefoon staat meestal te zacht dus die hoor ik niet eens dan

*blue angel* 16-11-2002 17:24

Citaat:

Boer_kameeL schreef:
Wat boeit het nu of je antwoord of niet, -moet- je echt 24/24 7/7 bereikbaar zijn ofzo?

Ik ben niet altijd bereikbaar, en al diegenen die mij bellen moeten dat maar snappen.

Als m'n ma nu in het ziekenhuis ligt ofzo, tot daar toe... Voor de rest : welcome to the world of voicemail.

voor bepaalde personen sta ik 24/7 klaar ja... zeker als ik weet dat die persoon het even moeilijk heeft. zoals toen m'n beste vriendin haar opa op sterven lag enzo. dan neem ik op jah. dan gaat m'n vriendin voor. seksen kunnen we nadien nog. m'n vriendin belt (als ik bij m'n vriend ben) alleen als ze me écht NODIG heeft, als ze getroost moet worden...

xxx

DarkCat 16-11-2002 18:42

"Hai, met Cat. ... Nee.. echt?! Wat goed! ... Ik dacht dat die allang uitverkocht waren joh, meid! ... Ik ga er binnenkort ook eentje halen hoor! ... In het groen? Nee ik denk dat ik de rooie wil hoor.. die zijn mooier. ... Ow, wacht even hoor, volgens mij gaat mn vriend klaarkomen."

:D

mathfreak 16-11-2002 19:12

Citaat:

DarkCat schreef:
"Hai, met Cat. ... Nee.. echt?! Wat goed! ... Ik dacht dat die allang uitverkocht waren joh, meid! ... Ik ga er binnenkort ook eentje halen hoor! ... In het groen? Nee ik denk dat ik de rooie wil hoor.. die zijn mooier. ... Ow, wacht even hoor, volgens mij gaat mn vriend klaarkomen."

:D

Meesterlijke reply!!! :D :D :D

AnTaRTiCa 16-11-2002 21:08

Rick xegt; nee tenzij de sex saai is *lol*

en ik ben het met hem eens. :)

Saartje* 17-11-2002 08:36

Mijn telefoon hoor ik zelfs niet als ik niet aan het seksen ben :p
Dus eigelijk maakt het niet veel uit want 8/10 neem ik toch nooit op, alleen bij smsjes :p

Pletterprater 17-11-2002 12:06

Ja, uiteraard neem ik de telefoon op als ik aan het sexen ben. Das toch helemaal geen probleem?
Nu heb ik wel eens waar geen mobieltje en zal ik om de telefoon op te nemen een verdieping naar beneden moeten spurten in mijn nakie, maar goed, dat moet je er maar voor over hebben, niet?

anonieme_teddybeer 21-11-2002 15:17

mjah want mijn werk kan 24/7 bellen

)Vampje( 21-11-2002 16:04

Nee zeg!!

Pletterprater 21-11-2002 22:01

Citaat:

Vampiria schreef:
Nee zeg!!
Waarom niet? :O... kan toch altijd gezellie zijn, lekker klessebesse aan de telefoon???

gangsta_bitch 22-11-2002 09:14

STANDAART TOG 1 vriend is te weinig als dan kan de volgende ook vast komen jezus wat een domme topic hahahahahaha sorry ben een beetje vaag vandaag, teveel gesmoked ofzo denk de laatste tijd

)Vampje( 22-11-2002 10:06

Citaat:

Pletterprater schreef:
Waarom niet? :O... kan toch altijd gezellie zijn, lekker klessebesse aan de telefoon???
Als ik sex heb, ga ik me niet met andere dingen bezighouden, en als hij de telefoon zou opnemen zou ik dat een enorme afknapper vinden. Behalve natuurlijk als er iemand uit zijn familie erg ziek is en hij verwacht daar een telefoontje over.

dark spirit 22-11-2002 10:14

Ja ik neem de telefoon op. Mijn vrienden worden er gelukkig ook helemaal niet onpasselijk van als ik lig te hijgen in dat ding...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww!

legatus 22-11-2002 11:25

Zo krijgt het woord TELEFOONSEX meer diepte. Ik zou het wel een leuke rage vinden. In plaats van sex met een ander stel in dezelfde ruimte beiden over de telefoon, of juist één persoon die luistert naar een ander stel, of persoon.

Bekijk het eens van de andere kant. Je belt een goeie vriend of vriendin op en die blijkt sex te hebben terwijl die met jouw aan de telefoon hangt. Zou je ophangen of het gesprek wat gaan oprekken?

dark spirit 22-11-2002 12:05

Citaat:

legatus schreef:
Bekijk het eens van de andere kant. Je belt een goeie vriend of vriendin op en die blijkt sex te hebben terwijl die met jouw aan de telefoon hangt. Zou je ophangen of het gesprek wat gaan oprekken?
Hahaha! Ik denk dat ik het gesprek wel zou oprekken, om hun te klieren hahaha! Maar ik zou er ook wel misselijk van worden denk ik...

Studentje 22-11-2002 18:39

Citaat:

ZHAzha schreef:
ik zet hem gewoon UIT.. en als ik dat niet heb gedaan en hij gaat af.. laat ik hem lekker rinkelen.. ze wachten maar!
Laten rinkelen?? Daar kan ik echt niet tegen...Neuh gewoon uit, en mocht ie per ongeluk aan staan dan wegdrukken.

Kleine Tulp 22-11-2002 21:57

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

boeie!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.