![]() |
.r04 is corrupt
ik heb dus een bestand gedownload die uit 20 .r** bestaat. nu blijkt er eentje corrupt te zijn en daardoor unzipt hij alles niet
hoe kan ik dit verhelpe want ik heb geen zin om alles opnieuw te downloaden. |
hehe.. warez downloaden he ;)
|
nee (een cd)
|
Dat bestand opnieuw downloaden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk meer dat je weer met warez aan het kloten bent. Als het klopt ? Dan zou ik die bestand opnieuw downloaden en het liefst normaal downloaden niet met een prog. ofzo Succ6 |
Citaat:
Maar dat komt natuurlijk oorspronkelijk ook uit Tha Scene ;) Die CD's worden gebrand zonder om te kijken naar de kwaliteit ervan, vaak zijn ze met slechte selfextractors gemaakt en als er een foute CRC tussen zit heb je gewoon vette pech. |
dan download je toch alleen r04 opnieuw :)
|
Maar dat komt natuurlijk oorspronkelijk ook uit Tha Scene Die CD's worden gebrand zonder om te kijken naar de kwaliteit ervan, vaak zijn ze met slechte selfextractors gemaakt en als er een foute CRC tussen zit heb je gewoon vette pech.
Tha Scene heeft de beste kwaliteit voor films/games (je weet gewoon niet welke te kiezen) vaak zijn ze met slechte selfextractors gemaakt <nooit, het is ALTIJD ingepakt in *.rar en vervolgende de .cue/.bin branden en als er een foute CRC tussen zit heb je gewoon vette pech. <gelul dan is er een crackfix voor En het is wel logish dat je 1 file mist... je download waarschijnlijk van een PUB/pubstro (hacked) en niet van een site, dus je hebt veel kans dat er 1 file niet goed over is gekomen! |
je kun het idd niet fixen..download is fux0red
|
Citaat:
|
dus opnieuw downloaden? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Toevallig geen .PAR-files (.P**) die erbij worden geleverd? Daarmee kun je corrupte/missende .r** repareren, in het geval dat die .r** echt niet te redden valt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het opnieuw gedoenload en in één keer. maar het is gewoon corrupt.
zo te zien is die file zelf gewoon corrupt jammer maar volgens mij nix aan te doen |
Zoek gewoon ff op IRC naar 'missing file van 'xxxxx'' en misschien kan je m los downloaden. anders programma's als Direct Connect
|
Die ene .r huppeldepup gewoon ff opnieuw downen.
|
Citaat:
Maar goed; mensen branden ze zelf ook over als 'n konijn, en daar zal 't wel fout zijn gegaan. De échte crew van Twilight (b.v.) hebben weldegelijk goeie apparatuur staan :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |