![]() |
sum 41
28 januari in 013
wie o wie |
ik o ik
|
Ik niet, denk ik, want ik ben jarig...
|
Ik vind sum niks :)
|
neh...in melkweg zou ik er heen gaan...maar 013 niet..
|
Citaat:
|
misschien... ik vond ze de vorige keer erg kut, maar dat kwam deels ook door het publiek enzo... ik wacht de prijs even af
|
|
sum vind ik vrij leuk maar absoluut geen band om 18 euro voor te betalen. doe ik ook niet snel voor bands die ik wel helemaal geweldig vind. ik vind dus dat ik niet kom.
|
ik denk dat ik wel ga trouwens, ligt misschien ook wel aan het voorprogramma, ff afwachten wat dat is
|
daar wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
|
vorige keer al gezien in de 013
de nieuwe cd (die nog niet uit is) is wel goed vind ik, iets minder gelikt als de vorige. |
neh vind sum redelijk stom..
|
Citaat:
|
ik niet,m
vind het echt muziek waar je er 13 in een dozijn van hebt.. |
Ikkeh niet hoor. Te gelikt. Te duur. Te geen zin in. Te te :|
|
het is trouwens op een dinsdag heh, dan ga ik denk ik toch niet..
|
waarschijnlijk wor' ik gedwongen dus denk ut.
|
Ik vind ze te gemaakt.
|
ik vind hun nieuwe nummer :cool:
can't help it |
Citaat:
nog niet gezien.. zal er misschien ook wel aan liggen dat ik daar niet zo vaak naar kijk |
Citaat:
|
Citaat:
is wel geinig |
het nieuwe album staat op #punkmp3s
|
ik vind sum redelijk cool.
jammer dat het zo ver weg is, dat het 18 euro kost en dat het op een dinsdag is |
ik snap die site niet, hoe kom ik binnen in zo'n onderdeel zeg maar?
|
hij doet het al..
|
neuhh.., beeetje ver voor mij...
|
ik vind ze kut
can't help it :D |
vind dr nix aan...
|
de nieuwe clip is wel geinig ja, beetje simpel gefilmd enzo,maar het concept is wel geinig. (hives etc. is in, platenbaas wil sum ook zo "kneden" en ze zelfs zweedse namen geven)
|
is wel lollige muziek
ga er niet 18 euro voor betalen als het 12 was misschien wel... |
Neuj, heb ze al 2x gezien en hoef ze al helemaal niet te zien met dat nieuwe album van ze :|
|
na 1 keer luisteren vond ik het nieuwe album een beetje eentonig, omdat het allemaal dezelfde snelheid heeft, dus geen afwisseling met langzame nummers enzo, maar na een paar keer luisteren vind ik het best een aanstekelijk album, somige nummers zijn echt wel vet en niet zo eentonig als het eerst lijkt.. Minder poppunk dan eerst, meer snelheid.
|
Citaat:
ik snap dus niet waarom het in het gesloten topic werd vergeleken met papa roach :| |
k was er afgelopen keer in 013.. de helft van het publiek bestond uit jochies van 12 en de andere helft de ouders van die jochies. Niks mis mee natuurlijk, maar ik ga er niet meer voor de 2e keer heen.
Live zijn ze trouwens re-de-lijk, niet spectaculair goed. |
ik ben er al twee keer geweest... in de melkweg was het cool! in de 013 minder... en nu ga ik er dus niet heen omdat ik voor een sum41 bandje geen 18 euro ga betalen... tenzij er toevallig een leuk voorprogramma (gob gob gob gob!) in het voorprogramma mocht staan.... dan ga ik wel!
sum is cool.. en ze zijn niet nep.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |