![]() |
lage cijfers
Op onze school zijn er 6 die latijn doen (oa ik dus) in de 4e klas.
Wij hebben 2 reps gehad. De 1e: Mi en ik hadden een voldoende (6.4 en 6.8) De 2e: iedereen had ONVOLDOENDE Er zijn 2 voldoendes (5.7) op het rapport, 4 onvoldoendes. Dit is toch niet normaal!!!!! Volgens mij ligt het aan onze vage leraar, of zijn er meer met deze ervaring??? De helft gaat nu stoppen met latijn omdat ze onvoldoendes halen (3-en) en denken dat ze het niet halen. Zijn er meer mensen met zo'n klas en lage cijfers???!??!!!? |
Als ik jullie was, zou ik niet stoppen, maar met de hele klas gaan kijken waar het aan ligt.
Misschien is het namelijk op te lossen. |
Volgens mij zou dat inderdaad wel aan de leraar kunnen liggen. Het zou wel toevallig zijn dat je alleen maar minder goede leerlingen in een klas hebt. Misschien kunnen jullie er eens met jullie leraar/mentor over praten.
|
Het ligt waarschijnlijk aan de leraar, maar het kan ook aan de attitude van de klas liggen en aan de zelfdiscipline. Maar als je altijd je huiswerk doet en goed oplet, tja, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de leraar! Maar zoals Jasper al zei: niet stoppen maar kijken wat je kunt verbeteren. Je wil toch later geen spijt krijgen?
------------------ "Forum linguae anticae viveat!" (Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!) Ga anders naar mijn homepage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |