![]() |
Ik krijg hier iedereen over me heen, ...
ik waarschijnlijk een vervolgopleiding ga doen die voor mijn intelligentie te laag zou zijn... Kortom ik ga een HBO opleiding doen, die ik met havo ook had kunnen doen. Is het idd zo dat ik al die jaren Latijn echt voor niks heb gedaan? Maakt dat zoveel uit?
|
nee, Philip, je doet Latijn nooit voor niks. Je hebt er later (denk ik) erg veel aan, het is goed voor je a.o.
|
Wat j@sper zegt, er blijft altijd wel iets steken, waarvan je later profijt kan trekken. En het maakt niet uit wat voor opleiding je doet, overal om je heen zijn er dingen die met Latijn of de klassieke oudheid te maken hebben. Het is dus ab-so-luut geen tijdsverspilling, maar een verruiming van je geest geweest
------------------ ~- Why choose to be a GOD, if you can be perfect?-~ |
Het is zeker een verrijking, maar ik bedoel juist het omgekeerde:
Is het niet zonde dat ik met die verrijking niets van plan ben. |
Citaat:
|
Welke HBO-opleiding wil je dan gaan doen? Filmacademie?
------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy. |
Als dat zo is moeten wij en Freek en Krijn maar vast wat 'materiaal' gaan maken dat we dan kunnen tonen http://forum.scholieren.com/wink.gif.
------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy. |
Daar zeg je me wat.. eigenlijk ook wel leuk..
Ik dacht eerlijk gezegd aan Hogere Hotelschool |
Citaat:
------------------ ~- Why choose to be a GOD, if you can be perfect?-~ |
Citaat:
Maar misschien kun je de Filmacademie er naast doen??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |