![]() |
Timesplitters 2 (NGC!!)
oei oei oei! ik wil 22 november Star Fox Advantures kopen... maar nu hoor e nzie i koveral dat Timespitters 2 ook heeeeel erg goed is... maar nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen ne ik wil ze allebei maar niet nu tegelijk, kan iemand ff zeggen welke ik nemen moet?!!!!!1
|
Timesplitters moet je nemen, want Starfox is rondlopen en op dinosaurussen schieten tot ze doodvallen, is nogal eentonig opzich heb ik gehoord.
ik zou Timesplitters eerst nemen, en later Starfox omdat het Starfox is :) ofzow |
ik koop ze zelf allebij maar starfox is meer een Adventure zoals zelda (bijna het zelfde kwa besturing) en Time splitters echt een FPS
|
Ik heb al heel vaak timesplitters 2 gespeeld en je ken zelfs eigen levels bouwen, ik zou dus voor timesplitters gaan en dan na een tijdje Starfox halen.
|
Timesplitters 2 heb ik ook op de ps2. Cool spel, tis verdomd uitgebreidt. Okey, de single player is op easy erg simpel, maar op normal of hard wordt het echt moeilijk EN de levels worder iets of een redelijk stuk groter. Verder heb je nog extra challenges zoals tijdsopdrachten of deathmatches.
De animaties zien er ook heel erg goed uit en het uiterlijk van de figuren zijn ook cartoony gemaakt. |
[de volgende post wordt een onzinnige post]
Koop 28 of 29 november een X-box met Splinter Cell!! :P [/de volgende post wordt een onzinnige post] |
Splinter Cell lijkt me ook wel (y) maar ik wil geen xbox :)
Maar ik ging Timespitters vandaag kopen, NERGENS te vinden in de Dixons, Bart Smit en Free Record Shop niet... FRS krijgt m deze week weer, dus dat is mooi... hopelijk heeft hij zo een goeie multiplayer als SSBM... dat wordt weer lekker lang gamen :D en SFA claim ik bij kerst |
timesplitters is ergggg goed ! En je kunt weer zombies gaan lopen afknallen (alleen niet metzntween). Maar nieuwe wapens, waarondereen halve sniper (goed), nieuwe modes (goed!), nieuwe poppetjes (goed).
goed spel :) |
Ik heb hem 2 weken terug gehaald en hij is nog niet mijn gamecube uitgeweest :D Lekker 4 menselijke spelers tegen 8 bots. Je bent zeker wel een tijdje bezig om alles te unlocken en dat is me veel denk maar aan 100+ characters om uit te kiezen. Maar om op je topic terug te komen zou ik eerder time splitters halen dan star fox, want je speelt dit spel veel vaker denk ik dan star fox. Star fox denk ik toch voor sinterklaas te vragen dus mijn probleem is opgelost (y) (of nightfire moet ik nog even over denken).
|
Weet iemand waar ik TS 2 online kan bestellen voor niet meer dan 65 euro? want hij is echt nergens in de winkels :( of als je een winkel weet :)
|
Citaat:
|
maar ONLINE?
|
Citaat:
maar ik denk tegen de tijd dat het spel dan binnen is , dat ie ook wel gewoon in de BartSmit ligt |
D'r moeten even wat meer coolere knok- schiet en doodslagspellen voor de NGC komen. Super Mario Smash Brothers is een tikkeltje te kinderachtig.
|
TS2 is al 2 weken uit (samen met ED, die heb ik toen gelijk gekocht en die hadden ze WEL) maar hij is NERGENS!!!!!!! dat zuigt echt zo erg, mn pa gaat morgen naar schiphol en kijkt voor me dus dat is wel mooi :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |