Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   kettingen voor jongens (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=279144)

Darshan 14-11-2002 19:54

kettingen voor jongens

Hey mensen,

Vinden jullie kettinkjes voor jongens (om de nek, voor de duidelijkheid) cool of niet? En zoja, wat voor kettingen dan?? Please post een foto als het kan...

nare man 14-11-2002 19:58

Eigenlijk zijn alle kettinkjes not-done...vooral zilveren/gouden of andersoortige metalen. Het enige wat onder omstandigheden nog wel kan, zijn die houten kralenkettinkjes die bepaalde costabravo-hockeyers wel eens dragen, maar ook die staan meestal vrij fout.

boardbabe 14-11-2002 19:58

Alleen de 'skaterkettingen' en kettingen met van die punten (meer halsbanden) vind ik mooi, van die 'gewone'zilveren of gouden dingetjes of met zo'n hangertje eraan (hartje oid :eek: ), nee bah doe maar niet (n)

lareno 14-11-2002 19:58

Zolang het maar niet een ketting is met een doorsnede van 2 cm. Een heeeeel dun kettinkje gaat misschien nog wel, maar meestal vind ik het niet leuk.

Quiana 14-11-2002 20:02

Hangt van de persoon en de ketting af.
Als het een mooie ketting is, die bij de juiste persoon
en de juiste kleding word gedragen,
vind ik dat het heel leuk kan staan.
Mja.. komt niet zo heel vaak voor..

a new noise 14-11-2002 20:02

ik heb een zwart touwtje met 2 witte bolletjes

wat is daar nou weer not done aan :p

MQ 14-11-2002 20:04

khou van m'n kettinkjes :D (y)

S 14-11-2002 20:05

Bij sommige mensen vind ik een dunne (lees: max 0.6 cm) ketting mooi. Goud, zilver, witgoud, platina.

Van die kralenkettingen hou ik niet zo meer, maar ja, dat kan met de dag veranderen ;).

WishfulDreaming 14-11-2002 20:06

ik vind kettingen bij jongens echt geweldig. vooral van die kralenkettingen, maar gewoon zilveren ( en dan niet te patserig) vind ik soms ook echt briljant. als een jongen een leuke ketting om zijn nek draagt, heeft ie het al snel gemaakt bij mij :)

Mysterons 14-11-2002 20:14

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
ik vind kettingen bij jongens echt geweldig. vooral van die kralenkettingen, maar gewoon zilveren ( en dan niet te patserig) vind ik soms ook echt briljant. als een jongen een leuke ketting om zijn nek draagt, heeft ie het al snel gemaakt bij mij :)

ik ben het weer is met je eens...

kralenkettingen en van die gootsteenkettingen vind ik het echt geweldigst, en spikebanden vind ik meestal heel lelijk..

WishfulDreaming 14-11-2002 20:18

Citaat:

MoonDance schreef:

..en spikebanden vind ik meestal heel lelijk..

dat was ik even vergeten, dank je :D

]{ing 14-11-2002 20:31

ik zie bijna nooit mooie, behalve dikke achtienkaraats goude schakelkettingen dan, want daar heb ik er zelf ook drie van

snowgirly 14-11-2002 20:36

ik vind die symbols kettingen echt mooi staan bij jongens!!!

Esmée 14-11-2002 20:38

kleine kralenkettinkjes mogen maar meer echt niet wat mij betreft :p

nare man 14-11-2002 20:41

Citaat:

a new noise schreef:
ik heb een zwart touwtje met 2 witte bolletjes

wat is daar nou weer not done aan :p

Spanische Fliege forevaaaaaaaaaaaa :D

Roxy 14-11-2002 20:42

eigenlijk altijd fout...
vind het gewoon niet mooi, dunno why...
een grote kralen met kleurtjes ofzow zou eventueel nog kunnen...

charly not 14-11-2002 20:44

Als ik iets ordinair vind, dan zijn het van die lange goude (of goudkleurige :p ) kettingen die dan over zo'n lelijk t-shirt heen hangen.
Maar ook zilverkleurige kettingen, en dan met name van die dikkere modellen, zijn echt lelijk..
Wat wel leuk kan zijn, zijn van die houten kralenkettingen (y) Maar, wel enigzins gecombineerd anders ziet dat er ook niet echt denderend uit :/

J-roen 14-11-2002 20:45

ik vind een gouden schakelketting in combinatie met een witte wollen coltrui tres chique.

a new noise 14-11-2002 20:46

Citaat:

nare man schreef:
Spanische Fliege forevaaaaaaaaaaaa :D
iets met costa bravo's te maken of wat moet ik hiermee?

Triloxigen 14-11-2002 21:17

euh..
zolang het geen goude of zilveren of andere domme kettings zijn..

luckyleo 14-11-2002 21:38

gewoon een stevige zilveren ketting voor om de nek vind ikw el mooi, daarom draag ik hem ook :)
Verder hou ik niet van die strakke nichtenkettinkjes.

SuperS 14-11-2002 21:51

ik vind kettingen voor jongens ech fout, ringen ook (armbandje vind ik om de een of andere reden wel kunnen)

AtHell 14-11-2002 21:55

Mwah ik heb er wel wat.. maar heel af en toe om :]

Iig ik vind t wel kunnen een ijzeren bolletjes ketting, of zwart koortje met soulfly icoontje, maarja.. liever niet.

(wel jammer dat er veel jongens zo'n ketting met witte ronde 'plakjes' steen ofzo hebben.. is het idee niet echt leuk meer maarja.. ondanks die foutheid is het nog wel een mooi soort ketting)

Aurelia AutumnRain 14-11-2002 21:59

Ik vind zo'n hangertje, iets van een tribal of keltisch teken, aan een zwart draadje altijd wel leuk staan.

Geen dikke gouden kettingen please.

Denise84 14-11-2002 23:44

nee, ik houd er niet zo van. En al helemaal geen gouden, zilveren o.i.d.

ieyor 15-11-2002 00:29

kralenkettingen en ballchains, hangertje aan n zwart touwtje zijn leuk.
dikke gouden/zilveren kettingen zijn bah :|

LeRatLuciano 15-11-2002 00:34

ik heb een paar schelpenkettinkjes en nog wat kralen gecombineerd met schelpjes

ik houd niet van die zilver of gouden kettingen, vooral bij blanke jongens is het echt verkeerd

Rat

Black Sugar 15-11-2002 05:56

Ik vind een houten kralenketting meestal erg mooi staan :)

Mad^Athlete 15-11-2002 06:49

Goude kettingen zijn *kots*
Alleen zilvere zijn ook *kots*
Zilver met achterlijke hangers zijn *kots*
Zilver met leuke hangers zijn leuk :)
Army ID kettingen ( van een band zijn kwijl )
Spike band is geil ;)

Zelf heb ik een zilverketting met een draakje, en zo'n leger id geval van HIM

SuperS 15-11-2002 07:19

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Spike band is geil ;)

heeft onze hond ook :rolleyes:

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Zelf heb ik een zilverketting met een draakje, en zo'n leger id geval van HIM

whahaha ik ken een jongen die had die ook

*proest*

Diana's~Acolyte 15-11-2002 07:33

ik vind kralenkettinkjes wel lief en van die kettinkjes met zilveren balletjes en puntjes eraan..jaja.zoiets..maar gewoon een mooie simpele zilvere ketting kan ook wel leuk zijn

Mad^Athlete 15-11-2002 07:45

Citaat:

SuperS schreef:
heeft onze hond ook :rolleyes:

Bi honden staat het totaal niet . . . is zo van zie mijn hond nou eens gevaarlijk zijn . . . ik lig helemaal dubbels als ik een hond met een spikeband zie . . . vind et 9 v.d. 10 keer zielig wat voor een baas die hond heeft

Citaat:

SuperS schreef:

whahaha ik ken een jongen die had die ook

*proest*

Mist de *proest*

kaleidoscope 15-11-2002 08:35

Kralenkettingen duh.
Of koortjes met een mooie hanger eraan.
Of een schelpenketting

Iets anders is not done.

the exploding boy 15-11-2002 08:42

Een hangertje met een mooi teken of een zwarte kralenketting ofzo, dat kan nog, voor de rest liever niet.
Maar er zijn uitzonderinge, want sosm zijn er jngens bij wie het echt heel leuk staat.

Pharmacon 15-11-2002 08:48

Kheb alleen een koordje met een soulfy logo deran...
Verder nix, gaat toch alleen maar veel te snel stuk...
Oja, en van die hazes kettingen...da vink geen porem...

StarGlitter 15-11-2002 09:07

ik vind de meeste kettinkjes wel leuk staan bij jongetjes, maar het moeten er niet meer dan 1 zijn en ze mogen ook niet goud zijn en ook niet te dik trouwens en het moet wel bij z'n hoofd passen (hihih ik ben eigenlijk toch wel kieskeurig :o )

eztah 15-11-2002 09:12

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Kralenkettingen duh.
Of een schelpenketting

Iets anders is not done.

I agree

Shah of Blah 15-11-2002 10:56

ik heb een mooie.. ik weet niet hoe em te noemen ik zal trachten een foto te posten..

Shah of Blah 15-11-2002 11:01

http://8ball.fshosting.com/kettinkje.jpg

waarom zou dit not done zijn (zie em nergens staan tussen de 'leuke kettinkjes lijstjes')

dit kettinkje kan bij iedere gozer wel denk ik of je nou kakker of alto of whatever bent

Scarlett 15-11-2002 11:05

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Kralenkettingen duh.
Of een schelpenketting

Iets anders is not done.

(y)

]{ing 15-11-2002 11:06

zie mijn avatar btw :p

Passenger 15-11-2002 11:09

ik heb een hele ris met kettinkjes :) gootsteen ketting (mn favoriet), 3 kralen kettingen, 1 ketting van soulfly, ketting met haaientand eraan, en nog 2 kettingen met hangertjes die uit oertijd lijken te komen (simplistische afbeeldingen)... dusch :)

Rebirth Of Cool 15-11-2002 11:14

Ik vind het best wel cool staan een ketting bij een jongen.
Wat ik helemaal cool vind zijn van die negers met die huge gouden kettingen van fubu oid!
geniaal! :D :D :D

Triloxigen 15-11-2002 11:29

Citaat:

Shah of Blah schreef:
http://8ball.fshosting.com/kettinkje.jpg

waarom zou dit not done zijn (zie em nergens staan tussen de 'leuke kettinkjes lijstjes')

dit kettinkje kan bij iedere gozer wel denk ik of je nou kakker of alto of whatever bent

Valt naar mijn mening ook onder de patser/player ketingkjes zoals gouden en zilveren...

Roos 15-11-2002 11:31

Kralenkettinkjes.kunnen.wel...ligt.aan.het.type.jongen.
Verder.is.het.fouttttt

ObOeMa 15-11-2002 12:37

Ik vind alles best behalve als het zo`n enorme ketting is met zo`n joekel van een hanger eraan.
Die kettingen die ze ook in heel veel klips aanhebben en waarmee ze dan gaan showen, dat vind ik echt dieptriest.
Maar kraal kettingtjes zijn erg leuk vind ik maar het ligt natuurlijk (is vast al duizend keer gezegd) aan het type jongen.

Blubje 15-11-2002 14:38

ik vind een kralenketting vaak wel leuk, maar t moet natuurlijk wel staan..
een gootsteenballetjes ketting vink ook wel leuk
zwart touwtje met een of ander ding dr aan ook nog wel...
oow en ik vergeet van die leger id's zegmaar, die vink wel koel :)

poiSongirL 15-11-2002 15:16

jaaaaa asjeblief geen kettings =kaaaaal
endan kralekettinge en spikes en speelgoed(?)en zoooi en kleurige plastickettingdingetje enzooOOw. jahaaaa hulde :D leujk leujk leujk

corduroy 15-11-2002 15:29

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
[B]Bi honden staat het totaal niet . . . is zo van zie mijn hond nou eens gevaarlijk zijn . . . ik lig helemaal dubbels als ik een hond met een spikeband zie . . . vind et 9 v.d. 10 keer zielig wat voor een baas die hond heeft
ja, kan je nagaan hoe triest het is bij mensen die uit vrije wil zo'n ding omdoen!

(been there, done that, maar ik vind het nu echt smakeloos)

Horror Kitty 15-11-2002 16:04

Kralenkettinkjes, Leren koordjes met klein (!) hangertje eraan zijn wel leuk.. Maar van die gigantische dikke gouden neger-kettingen vind ik echt vreselijk lelijk.. Ook van die kralenkettingen met van die achterlijk grote kralen zijn behoorlijk not-done.. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.