Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   video (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=279165)

She-wolf 14-11-2002 20:09

video

Wie heeft al ooit eens de sex die hij had met zijn vriendin opgenomen op video? Ik vind het namelijk een geil idee, maar weet niet zeker of ik het eens zal voorstellen aan mijn vriend.
Je moet elkaar wel honderd procent vertrouwen en dat vind ik juist zo moeilijk, want je kunt nu eenmaal nooit zeker weten, als het dan eenmaal gedaan is, of hij niet zomaar aan al zijn vrienden zal tonen!
see ya

Sikamikanico 14-11-2002 20:17

Ik zou het niet willen denk ik, omdat ik er niet van gediend ben gefilmd te worden, en dan al helemaal niet. Maar misschien, in de toekomst....

bloemetje 14-11-2002 20:20

AHa, ik snap het. mijn vriend heeft het ooit een keer voorgesteld, maar ik ben zeg maar nogal preuts, dus ik wil dat gewoon niet. Maar hem leek het een supergeil idee om naar zo'n video te kunnen kijken. of naar naaktfoto's van mij! ik zie dr ja niet uit! echt niet man. hele dikke buik en bovenbenen. Maar als jullie lang genoeg verkering houden, en jij die band in je bezit houdt, kan hij hem in principe niet aan z'n vrienden tonen. En waarschijnlijk zullen die hem er ook mee pesten, want misschien doet hij wel iets heel raars op de video ofzo... dat is minder voor hem.
Gruffels.

KiMZz 14-11-2002 21:28

Same here, mijn vriend wil t graag opnemen met webcam maar das wel link, das zo door te sturen!!
Ik heb ook een dikke buik en bovenbenen dus wil t nie op film hebben :confused: maja misschien binnenkort...

SuperS 14-11-2002 21:56

shit hey, dat ga je toch niet opnemen!!!
waarom is dat nou weer nodig??? om het aan andere mensen te laten zien ofzo?? of om voor jezelf te bewaren (ook nutteloos je kunt er ook aan terug denken of het nog een keer doen)??

ik vind 't ech stom hoor......

Starfish 14-11-2002 21:59

Geniet van de sex op het moment zelf, niet als je later op de bank zit met cola en popcorn erbij.....
(Beetje zwart-wit maar okee :))

STP 14-11-2002 22:39

Nope, dat vinnik niet bepaald iets bijzonders hebben... Net als van die actie-shots (n)

Mooi naakt vinnik erg okay (mensen hebben vast hier de foto's van mij en Marije wel es gezien :o) omdat het gewoon stijl heeft en niets iets bruuts zoals de plaatjes die op de éérste de beste mp3 site te zien krijgt (n)

Maargoed, terugkomend op het video-gebeuren. Ik ben het er inderdaad mee eens dat seks op het moment erg leuk is en ook zeker op meerdere momenten, maar dan wel als je intiem met elkaar bent. Dus inderdaad niet met een bak popcorn op de bank.

(n)

Whuzz 14-11-2002 22:44

Citaat:

Starfish schreef:
Geniet van de sex op het moment zelf, niet als je later op de bank zit met cola en popcorn erbij.....
(Beetje zwart-wit maar okee :))

Kan het niet gewoon alletwee? Eerst van seks genieten en later nog samen nagenieten?

Wim Wok 14-11-2002 22:44

had et er toevallig vanmiddga nog over met mn vriendin, maar ik zou dat dus nooit willen, als ik een ding niet wil zien isset mezelf wel tijdens sex...

STP 14-11-2002 22:45

Citaat:

Wim Wok schreef:
had et er toevallig vanmiddga nog over met mn vriendin, maar ik zou dat dus nooit willen, als ik een ding niet wil zien isset mezelf wel tijdens sex...
haha, hoe frons je dán met je wenkbrauwen ??

Boer_kameeL 14-11-2002 23:00

Gewoon die spieren spannen lijkt me.
Ontopic : lijkt me wel eens leuk, mij kan m'n partner vertrouwen op dat gebied (ze zal al met m'n beste vriend moeten lopen neuken in m'n eigen bed voor ik zoiets op internet verspreid ofzo), maar bij mij draait de relatie toch altijd om eerlijkheid... Ik kan het gewoon niet, ik heb zo'n foto's in bezit en zie me er niet toe in staat ze te verspreiden. Alhoewel ik totaal niet zichtbaar ben ofzo, ik heb nog altijd respect voor haar.

Dus; hangt van je relatie & mensenkennis af of je het wil doen... Of je moet enken bepaalde delen filmen, of de tapes bij jou houden, ...

GRRR 15-11-2002 02:15

been there done that :>

was wel lachen. alleen ze wilde teveel regisseurtje spelen dus konden we niet aan een stuk door blijven neuken en cameraman spelen tijdens de daad is nogal moeilijk zonder steady shot ;P

Jouw_Duiveltje 15-11-2002 10:18

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Same here, mijn vriend wil t graag opnemen met webcam maar das wel link, das zo door te sturen!!
Ik heb ook een dikke buik en bovenbenen dus wil t nie op film hebben :confused: maja misschien binnenkort...

foto's hebben we ook die zijn veilig bij mij dat weet je :)

ZHAzha 15-11-2002 12:51

ooh lijkt me eigenlijk wel leuk ;) :P

Pletterprater 15-11-2002 18:51

Citaat:

She-wolf schreef:
Wie heeft al ooit eens de sex die hij had met zijn vriendin opgenomen op video? Ik vind het namelijk een geil idee, maar weet niet zeker of ik het eens zal voorstellen aan mijn vriend.
Je moet elkaar wel honderd procent vertrouwen en dat vind ik juist zo moeilijk, want je kunt nu eenmaal nooit zeker weten, als het dan eenmaal gedaan is, of hij niet zomaar aan al zijn vrienden zal tonen!
see ya

Als je het nieuws volgt, dan weet je ook, dat zelfs al is je vriend te vertrouwen, dan nog kan de film gestolen worden, dan wel van de computer gehaald worden (als het gaat om een digitale)

Oftewel, wet waar je aan begint, als je denkt dat er materiaal op komt te staan die je echt niet publiekelijk wilt hebben, dan kun je de film denk ik beter niet maken.
(op onze school is er bijv. zo'n filmpje in omloop gekomen, vorige week ofzo was er een dagboek van een 2 meiden gejat en openbaar gemaakt en een paar maanden geleden was er ook iets met een film in Eindhoven... lees www.nu.nl hierop na mocht je me niet geloven)

nare man 15-11-2002 19:39

Waarom zou je dat willen doen, om je te kunnen wanken als het uit is?

Lijkt mij alleen maar risky, er zijn genoeg verhalen bekend van figuren die dat hadden gedaan en die zich nu niet meer kunnen vertonen omdat het is uitgelekt: de slet van de TU Delft, het UVSV-jaarclubje, die kerel in 's Hertogenbosch, noem maar op...

jnieuwelaar 15-11-2002 20:47

Citaat:

nare man schreef:
Waarom zou je dat willen doen, om je te kunnen wanken als het uit is?

Lijkt mij alleen maar risky, er zijn genoeg verhalen bekend van figuren die dat hadden gedaan en die zich nu niet meer kunnen vertonen omdat het is uitgelekt: de slet van de TU Delft, het UVSV-jaarclubje, die kerel in 's Hertogenbosch, noem maar op...

daarom moet je het juist wel doen, werkt goed op mijn lachspieren :D

Tofke_H 16-11-2002 11:48

Nope, nog nooit gedaan, en het lijkt me ook niet mijn bedoeling omdat ooit te doen. Maar zeg nooit nooit. ;)

cursusgeveresjuh! 16-11-2002 16:08

hebbut nog nooit gedaan, misschien als we langer bij elkaar zijn

*blue angel* 16-11-2002 17:29

ik zou het wel geil vinden :cool:
om één keer te bekijken dan... voor de lol ofzo...

xxx

)Vampje( 18-11-2002 13:22

Lijkt me geil om eens een filmpje te maken...
Foto's hebben we wel al gemaakt, was ook leuk.

N*A*Shezbaernon.temp 18-11-2002 15:41

Nooit gedaan en zal het waarschijnlijk niet snel doen, want ten eerste ben ik daar voor veel te onzeker over mezelf, ten tweede STEL dat iemand anders het te zien krijgt ... Maar wie weet :)

Embraced Pale Death 18-11-2002 18:05

Ja, wel gedaan... Is heel leuk. Misschien juist omdat het risky is...
Maar je moet elkaar tuluk wel vertrouwen en alles...
uiteraarsch

maja
toch leuk hoor
ja
leuk

en vind je het niet leuk...
tja
dan niet

LALALALALAAA

Elmo19 18-11-2002 18:06

Citaat:

SuperS schreef:
shit hey, dat ga je toch niet opnemen!!!
waarom is dat nou weer nodig??? om het aan andere mensen te laten zien ofzo?? of om voor jezelf te bewaren (ook nutteloos je kunt er ook aan terug denken of het nog een keer doen)??

ik vind 't ech stom hoor......

dit vind ik nou echt een onzinopmerking. hoezo is het stom? jij kijkt zeker ook nooit naar erotische films of series? Dat zou namelijk ook stom zijn als je dat deed, aangezien je ook gewoon aan sex kan denken... :rolleyes:

a new noise 18-11-2002 21:41

Citaat:

STP schreef:
haha, hoe frons je dán met je wenkbrauwen ??

wat heb jij trouwens voor camera... mooie pix dus

Alicia Silverstone 21-11-2002 09:05

ghehe.... lijkt mij echt nix.
En wat er gebeurt met die video als het uit is lijkt me ook nix. :S

KiMZz 21-11-2002 09:23

Hmz als t ooit uit zou gaan, zou ik zeker weten dat die video bij mijn -dan ex- vriend nog steeds veilig zou zijn...

Triloxigen 21-11-2002 10:38

ik bied hierbij wat links aan:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22956
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23387

[kan helaas ander artikel niet vinden :(]

anonieme_teddybeer 21-11-2002 15:16

Citaat:

Sikamikanico schreef:
Ik zou het niet willen denk ik, omdat ik er niet van gediend ben gefilmd te worden, en dan al helemaal niet. Maar misschien, in de toekomst....
Ik zou het niet willen, om de simpele reden dat. het prive is

spacegirl 21-11-2002 15:28

ik zou t zo doen als ie met zo'n camara aankwam zetten.

STP 21-11-2002 15:28

Citaat:

a new noise schreef:
wat heb jij trouwens voor camera... mooie pix dus
Fujifilm nogwat dinges... Zijn idd wel mooie pix :)

gladde aal 26-11-2002 02:51

kewl,

NA MAGIX MUSIC MAKER KOMT NU ...........

MAGIX Pr0n pr3duc0r 1.0

Thomas 26-11-2002 11:09

Libby Hoeler.

Deze studente stuurde haar lover regelmatig filmpjes die ze met haar webcam had opgenomen. In de filmpjes danste ze naakt door haar kamer en masturbeerde ze voor haar onbereikbare vriendje.

Na enige tijd ging ze vreemd. Haar vriendje kwam er achter en maakte een eind aan de relatie. Verbitterd besloot hij om wraak te nemen. Daarom stuurde hij de seks-filmpjes van zijn verse ex aan al zijn vrienden, haar vrienden en zelfs aan haar ouders.

De filmpjes verschenen al snel op internet en zijn inmiddels door honderdduizende mensen bekeken en bewonderd.

Hier kan je ook eens over nadenken....

btw typ bij een willekeurige zoekmachine de naam in van Libby Hoeler en je krijgt een overdaad aan websites waar de filmpjes zijn te downloaden. Dit ter bevestiging dat het zeker waar is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.