![]() |
Wat voor een cijfers heb je gehaald?
Wat zijn je cijfers tot nu toe (betreffende Latijn, Grieks en Kcv)?
Ik zal beginnen: Grieks: 7,8 6,5 |
Zal ik dan ook nog maar een keer mijn schoolonderzoekcijfers melden (en ja ik ben er trots op!)?
Grieks: 8,2 Latijn: 8,7 http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Dit jaar:
Latijn: SO: 9.5 PW: 7.2 Grieks PW: 6.5 PW: 5.5 ------------------ When you speak from the heart, you rule. When you speak from the mind, you destroy. |
Tot nu toe:
Grieks: PW: 3.3 PW: 4.3 Proefvertaling: 6.7 Latijn: PW: 4.7 PW: 4.8 Gaat nog niet echt redelijk, dus wachten op de proefvertalingen en de losse woordjes. Eventueel nog een beurtje ofzo... ------------------ Everything happens for a reason, only the reason can be difficult to understand. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten! |
Mijn cijfers tot nu tu zijn niet zo verschrikkelijk denderend:
Grieks: 0,5-toets: 7.8 2x 0,5-toets: 6.6 0,5-toets: 7 Latijn: 1-toets: 7 2-toets: 7 KCV: 1-toets: 7.3 morgen weer een 1-toets KCV, over beeldende kunst, nu wil ik wel minstens een acht halen, jullie horen wel wat het geworden is... |
Dit jaar tot nu toe:
Grieks: 9,2...7,5 Latijn 9,3...9,6 |
Citaat:
------------------ Life sucks, just like you.. (sorry) |
6,1 en 7,8... Netjes uh? Das allebei voor Latijn aangezien ik dinges heb gedropt
|
Ja, ik heb voor Latijn vertaling Catullus vandaag een 4.8 gehaald , verder nog een 6.1 voor Latijn en nog een 7.4 voor mijn KCV proefwerk
|
Citaat:
|
Onbekende schreef:
"Ik vraag me ook af hoe ik dat gedaan heb. Vorig jaar haalde ik voor latijn altijd cijfers tussen de 6,5 en de 7,5. Nu, bij het tentamen ben ik opeens de hoogste van de klas." Ik weet het wel, nu jij definintief klassieke talen wil gaan studeren, uit zich dat in jouw cijfers!! Maar ik ook een mooi cijfer, de 8.6!! [Dit bericht is aangepast door Artemis (16-11-2000).] [Dit bericht is aangepast door Artemis (16-11-2000).] |
Ik had een 7!!!!!!!
*gaat uit haar dak* ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will. |
Wat hoor ik? Gaat Onbekende klassieke talen studeren? Hoera! Waar?
------------------ "Forum linguae anticae viveat!" (Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!) Ga anders naar mijn homepage |
*snik* het gaat...slecht......met Latijn dan.....
SE1:7,3 SE2 proefvertaling Catullus: 7,1 http://forum.scholieren.com/frown.gif tja....ok...maar als je nagaat dat mijn gemiddelde eerst een 8,3 was... Mijn hoop rust nu op mijn laatst ingeleverde praktische opdracht van Socrates ( staat onder werkstukken) en voor KCV...ach..dat stelt niets voor Proefwerk gem: 9 SE1: 9,3 nu nog een theateropvoering maken ( waar de helft van mijn klasgenoten NOGAL passief aan meedoen http://forum.scholieren.com/frown.gif ) en een eigen thema... maar nu vraag ik me af: op de eindlijst, vallen kcv en Latijn dan samen als één eindexamenpunt? dat zou zeerrrr voordelig uitvallen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
Citaat:
------------------ "Forum linguae anticae viveat!" (Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!) Ga anders naar mijn homepage |
Citaat:
[/B][/QUOTE] Echt leuk!! Maar mijn leraren klassieke talen zeggen dat de UvA een slechte talenkant heeft, een van mijn leraren studeert zelf nog klassieke talen aan de UvA, maar hij heeft al heel vaak gezegd dat je daar beslist NIET moet gaan studeren als je een taal gaat studeren. Succes met je keuze. |
Er is sinds kort in Amsterdam de mogelijkheid om ALLEEN Latijn te volgen.
Dan weten jullie dat http://forum.scholieren.com/biggrin.gif ------------------ Eight words the Wiccan Rede fulfill: And ye harm none, do what ye will. |
Citaat:
|
Ik heb voor Grieks voor het eerst dit jaar boven de 8 gehaald, namelijk een 8.5!!!!!!!
|
het is wel triest...
ik heb 3 cijfers gehaald voor latijn, mogen jullie raden! # maal een 1!!! is het niet geweldig |
Kee dan...
Latijn: PW 9,4 SO 9,5 Grieks: PW 8,2 SO 8,5 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer het vol te houden, maar denk niet dat het lukt...te weinig tijd om te leren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn cijfers tot nu toe:
Grieks: 10- 9,3 Latijn: 9,2 6,5 KCV: 8,2 |
Ik kreeg vandaag een KCVtoets terug: een 6.5
SLECHT [Dit bericht is aangepast door Ellun (29-11-2000).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende keer beter! ------------------ "Forum linguae anticae viveat!" (Ga dus zo snel als Hermes naar het "Oude talen"-forum!) Ga anders naar mijn homepage |
Uhm, voor Latijn, Grieks heb ik niet:
5.9 5 7.5 KCV heb ik nog niet terug, net een tentamen over gemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
Yeah ik had ook een 8.4 voor KCV.. Bakker heeft me nog genaaiid ook |
Okee misschien had ik het gewoon nog beter moeten leren, maar ik had wel een 7.7 voor Grieks!! Nu sta ik een 7.4 op mijn rapport!!
|
En ik had een 8.7 voor een KCV-werkstuk over Artemis!!
|
'k had een 7.1 voor Latijn (niet echt slecht he?!) op m'n rapport
en een 9.2 voor kcv maar dat is gebaseerd op 1 repetitie en die was een eitje... |
hoi!
Ik zoek iemand die net zoals mij in 2 Gymnasium zit. Ik zou graag met iemand willen chatten!!! |
Ik had gelukkig voor mijn SE (B) een 8.0 voor Latijn terug. Ik errrug blij, want Latijn is niet een van mijn sterkste kanten. We hoefden gelukkig niet te vertalen; alleen maar tekstbegrip en dat kan ik nog wel. We zijn nu bezig met epigrammen van Martialis, heeft iemand van jullie dat misschien ook al behandeld? Laat het me ff weten.
|
Ik sta op mijn rapport:
Grieks: 7.7 Latijn: 8.6 KCV: 8.3 |
Citaat:
Grieks: 7.4 Latijn: 7.8 KCV: 7.8 |
Woon in Belgie
en heb daar de begrippen "pw en kcv" niet kan iemand me dit uitleggen? |
Citaat:
CP = centraal proefwerk SO = schriftelijke overhoring MO = mondelinge overhoring KCV = klassieke culturele vorming (enkel voor gymnasiasten of atheneum+'ers; atheneum, HAVO en VMBO-leerlingen hebben CKV = culturele kunszinnige vorming). [Dit bericht is aangepast door Odicanes Naso (10-12-2000).] |
IK heb alleen so en mo
latijn mo 88/100 so 36.5/40 Grieks mo 31.5/35 so 25.5/30 Bij Grieks stond op mijn vakrapport: Je verbaast me, in de positive richting doe zo verder! Niet slecht é |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |