![]() |
grieks?
weet er iemand waar ik de vertalingen kan vinden van grieks?'k heb het boek: stathmoi
en 'k vind nergens de vertalingen .'k heb al gekeken bij jaccorik , latijngrieks,... 't is nogal dringend want de examen 's beginnen ,weet je Marietje xxx |
gaat er iemand nog antwoorden ik heb het namelijk zeeeeer dringend nodig!!!!!!!
|
waarom heb je vertalingen nodig? Je kunt het toch net zo goed zelf maken, van overschrijven leer je helemaal niks.
------------------ IkWilHet Startpagina's www.ikwilhet.com IWH, Als je de world wide weg niet kunt vinden! |
oh, wacht, het is voor je examen? Dan zal ik eventjes voor je kijken.
www.klazieketalenzuigt.cjb.net www.surf.to/latijn Ik weet niet of je iets aan deze sites hebt, maar toch succes! |
nee ,spijtig genoeg heb ik er geen vertaling gevonden van uit het boek stathmoi.
toch bedankt hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja jullie niet?
ze beginnen morgen met nederlands en godsdienst bij mij omdat ik Grieks doe heb ik maar 2uur nederlands...maar moet ik evenveel leren |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik weet niet zoveel over de tweede fase. Ik heb alleen in de 6e klas tentamens. |
Citaat:
En ik weet ook niet precies hoe het allemaal gaat hoor, maar ik heb dit jaar (4de klas) al tentamens van Grieks, Latijn en KCV en van nog meer vakken. Maatschappijleer, geschiedenis1, ANW en levensbeschouwing moet ik dit jaar al afsluiten, dus examen in doen. Het is niet echt dat je zegt: leuk |
Die hele tweede fase is verwarrend, het ene leerjaar krijgt heel anders le dan een ander leerjaar.
Ik heb aan het einde van de vijfde een aantal examens, en aan het einde van de zesde nog een (groot) aantal. |
Bij ons krijg je voor de kerstvakantie, de paasvakantie, en de grote vakantie examens een week (ong.) 4u. proeven, in de namiddag zijn we dan vrij om te leren
Nederlands, Godsdienst, Engels, Geschiedenis, Latijn, Aarsdrijkskunde, Frans, Wiskunde, Grieks en Biologie en dan nog een mondeling proefwerk en ben der vanaf... |
Citaat:
Nog eventjes volhouden dan maar.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |