![]() |
Wat als je lichaam psychische pijn vanzelf gaan omzetten in lichamelijke pijn?
Wel... Even was ik het gelukkigste meisje op aarde.
Dacht dat ik een vriendje had die zielsveel van me houdt, dat hij vertrouwde in mij, en dat niets nog stuk kon gaan. Plots maakt muh vriendje het na twee jaar verkering uit, hij is het verkeren effe beu vind hij. Wel... Goed... Ik gun hem dat... Maar sindsdien is alles fout beginnen gaan... Zowel in muh hoofd als lichamelijk. Ik zou echt alles voor hem doen om hem terug te krijgen. Ik zie hem doodgraag... En nooit in men leven zou ik iemand liever kunnen zien dan hem... Maar nu... Sinds het uit is (donderdag 7 november) heb ik niets meer kunnen eten. Elke poging tot eten mislukte, en elke keer moest ik overgeven. Het wou gewoon niet meer, dus gaf ik het ook effe op. Ik besloot om dan maar nx meer gaan te eten. Elke dag werd ik depressiever... Tot vandaag... Vandaag werd ik opgenomen in het UZ LEUVEN met ernstige klachten aan mijn maag die zouden wijzen op maagzweren. Gewoon van de stress, van alles wat ik de laatste tijd meegemaakt heb. Een tweede mogelijkheid is, dat door het niet-eten mijn maagzuur mijn maagwand heeft kapot gefreed, letterlijk dan... Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan niet meer verder... Lichamelijk heb ik pijn, verschrikkelijk... maar psychisch is het nog vele erger :( Ik heb vandaag een soort buisje gehad recht in muh bloedbaan met daarna 3 baxters... 1tje voor vocht (ik was aan het uitdrogen) 1tje voor voedsel (ik kan niet meer stappen of niets) en ééntje met pijnstillers... Omdat het bijna ondragelijk is :( wat nu gedaan :( xxxx Saartje |
't klinkt al 'onbelangrijk' ed, maar dat is het zeker niet, ik denk dat je 'gewoon' last hebt van liefdesverdriet. Zeker weten kan ik het natuurlijk niet, maar het lijkt me heel logisch als je vriend het net uit heeft gemaakt ed. Behalve erover praten en wachten tot het over gaat weet ik ook niks, helaas...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan me bijna indenken hoe je je voelt, nu je dit schrijft.. het is anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst bizar verdrietig was maar ik voel het nog in mijn botten.. Ik wil niet dat je hieraan onderdoor gaat. Als je dingen kwijt wilt, mail me. Cat is een luisterend oor.. Cat |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je ondertussen een kort mailtje gestuurd... |
Citaat:
|
Citaat:
Het minder aan zijn lijf hangen, en de kusjes die ik nie meer krijg. Al het gezellige gedoe dus gewoon. Nu komt hij nog gewoon naar hier... En komt hij hier wat zitten :( Hij beweert nog steeds dat hij me doodgraag ziet, maar hij heeft al wel een *nieuwe* op het oog :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |