![]() |
veel vocht: normaal?
Als ik bij mn vriendin ben en we liggen elkaar zo wat op te geilen enzo, dan krijg ik van haar natuurlijk al vrij snel een stijve ;) Maar na een paar minuutjes wordt mn eikel dan gigantisch vochtig, dan is zelfs mn boxershort van binnen nat. Soms zeg ik dan dat ik even naar de wc moet, en maak m dan snel weer droog met wc papier ofzo, omdat ik t idee heb dat het nogal raar is ofzo.. Maar zijn er meer jongens die dit hebben?
Entheos |
't zal wel voorvocht zijn toch? maar dat zal wel bij iedereen verschillend zijn hoeveel en hoesnel dat komt..
|
Citaat:
Waar ik dus eigenlijk benieuwd naar was is of meer jongens dit probleem kennen ofzow, of stel ik me maar gewoon aan en is het normaal? :o Entheos |
ik ken het probleem niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nooit over gehoord.
al met al is dit dus een nutteloze reply. :) |
achja mijn lul kwijlt ook wel eens...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn ex vriend had dit ook! en ik vond het vreselijk opwindend te zien dat hij zin in mij had! :p
|
eeuhm, toen ik nog maar net seksueel actief was had ik daar ook heel veel last van. tis gewoon erg veel voorvocht en niet iets waar je je voor hoeft te schamen. het is de laatste 1.5 a 2 jaar wel een stuk minder geworden. ik zal wel wat minder snel super geil worden ofzo :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |