![]() |
ECHTE Hard Rock
Luistert nou echt niemand meer naar dingen als AC/DC, Guns N' Roses of Black Sabbath? Zo nee, waarom niet? Zo slecht zijn ze toch niet?
of zeg ik nou iets helemaal verkeerd? :o |
Ik denk dat Guns 'n Roses onder de jeugd niet meer zo leefd..
AC/DC denk ik nog wel een beetje.. Maar Black Sabbath is en blijft bekend denk ik zo.. BS heerscht! |
Citaat:
|
Citaat:
Uh, ik heb overigens gister nog appetite for destruction geluisterd |
hoe heet die band, best nieuw, Brand New Sin, maken wel echte dikke rock, met regelmatig wat GNR invloeden, en de regelmatige beuk riff
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep, zanger is een brute dikke gast met whiskey stem
Je kan ook een keer naar Down luisteren, is een band met phil anselmo (zanger van Pantera), veel zware bluesriffs |
'k...ik zal het proberen...
|
Echte hard-rock hoeft niet altijd die oude afgezaagde, fijngekauwde en uitgespuugde crap te zijn, in tegenstelling tot wat de meeste (echte) hard-rock fans denken..
Er zijn genoeg hedendaagse hardrockers die niet simpelwg rippen van wat al gedaan is. Maar ja...., vind die maar.... |
Citaat:
|
Febreeze.
Febreeze solves anything... |
ik luister nog vaak genoeg GnR helaas ken ik maar bar weinig mensen die er ook naar luisteren
|
Bij GnR gaat het meer om zichzelf dan op het publiek het laatste jaar. Heb het idee dat het vooral om het geld gedaan wordt(die comeback)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hardrock = Led Zeppelin + Black Sabbath
|
Led Zeppelin II is de definitie van Hard Rock!
Stevige drum, herhalende baslijntjes, gestolen riffjes, échte solo's en een vrouw spreek je aan met 'woman!'. |
black sabbath vonnik vroeger altijd vet cool..
|
Citaat:
|
Black Sabbath gaat er altijd nog wel in, helaas word dat in de lokale kroeg nooit gedraait. zal een keertje aanvragen.
Guns 'n roses is niets mis mee, zou het alleen nooit opzetten maar AC/DC moet je bij mij niet mee komen aanzetten. |
Citaat:
|
Motorhead!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
|
Citaat:
|
ACDC wordt ook nog wel naar geluisterd hoor...
En Black Sabbath ook nog wel, dat blijven gewoon klassiekers... :) Paranoid is gewoon de moeder van aller metal en oude hardrock bijv... |
Nou zegt iedereen wel heel braaf "er word nog wel naar geluisterd", maar waarom merk ik daar in het dagelijks leven dan zo belachelijk weinig van?
het kan natuurlijk aan m'n dagelijks leven liggen... :o |
Motley Crue (is ook al dood, maartoch) :)
En Savatage, maar dat vindt iedereen weer metal van d'een of andere wazige subsoort. Maarnee, mensen luisteren alleen nog 538-/mtv-zooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook al zou ik het "gezang" van Lemmy tussen aanhalingstekens zetten. |
En Nirvana dan......
Black sabbath is cool.... :p |
Citaat:
Wel goed...maar anders.... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Nirvana inderdaad ook/wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarruh, Use Your Illusion 1 & 2 horen standaard in iedere CD-collectie thuis. Daar hamer ik IRL ook regelmatig op. Daar komt bij dat ik regelmatig nog Gn'R op wil zetten hier, met name Appetite for Destruction & Spaghetti Incident (waanzinnig album!). |
ik vind anthrax hier ook wel in het rijtje passen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens de MTV awards is Linkin Park de beste hardrock band...
trek verderje eigen conclusies maar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik helemaal vaag vind is dat Eminem de prijs voor de beste ZANGER heeft gekregen....(maar goed, dat offtopic) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken vrij veel mensjes die naar gnr luisteren, en dat van lp vinnik ook onzin... mja..ze kunnen moeilijk voor elke soort metal of rock tegenwoordig een eigen categorie maken :rolleyes:
|
Zou het dan niet logisch zijn om die categorie gewoon Rock te noemen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |