![]() |
kan door medicijn komen, slik je toevallig iets?? ik had het ook gekregen van medicijn (ibuprofen 800)
|
Je ziet het wel bij geelzucht, maar ik denk niet dat je dat hebt. Heb je het al lang, ben je naar het buitenland geweest? Vertel even wat meer. Heb je nog ergens anders last van?
|
Owh.dat.is.niet.al.te.best!
Het.duidt.op.een.lever.die.het.te.druk.heeft. Ik.zou.ff.een.periode.geen.alcohol.meer.drinken,.en.niet.teveel.vlees/andere vette.dingen.eten. Dan.heeft.je.lever.tijd.om.een.beetje.te.herstellen.Alcohol.is.echt.ee n. klap.voor.je.lever Mocht.het.na.een.tijdje.nog,niet.wegzijn:.even.,naar.de.dokter.gaan. Hij.kan.aan.je.bloedbeeld.zien.of.je.lever.wel.goed.functioneert. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het alleen zo LIJKT, is het natuurlijk iets anders, maar als je denkt dat het echt heel anders er uit ziet dan " normaal " en het ook langer aanhoudt, zou ik wel voor de zekerheid de dokter bellen of een afspraak maken. |
Citaat:
Geel.oogwit.komt.alleen.heel.vaak.door.overbelasting.van.de.lever. Hoe.los.je.dat.dus.op>even.een.periode.de.lever.minder.belasten. That's.all.I'm.saying |
misschien inderdaad 'ns naar de huisarts gaan om te vragen of je oogwit zo geel is dat 't aan de lever kan liggen.
|
je oogwit wordt ook geel als je Pfeiffer hebt volgens mij.. het lijkt me t verstandigste als je toch maar even langs de dokter gaat, dan weet je t tenminste zeker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die gele kleur wordt veroorzaakt door afvalstoffen die niet goed "weg" kunnen komen". Veel water drinken zou kunnen helpen.
Heb je wel eens last van buikpijn? Bijvoorbeeld na het eten? |
Citaat:
|
Iemand met Peiffer kan dus wel 17 min in 30 minuten fietsen, aangezien je ontzettend veel verschillende vormen van Pfeiffer hebt... Ik heb op moment ook een hele rare vorm ervan, en kon dit wel voordat ontdekt werd wat ik had, doordat ik echt behoorlijk ziek werd opeens.
Maar je zou er toch even voor kunnen laten bloedprikken via je huisarts, aangezien je als je door blijft lopen áls je Pfeiffer zou hebben, hier jaren last van kunt blijven houden. |
Citaat:
|
Up! :p
Ik heb zelf ook mijn ooglid wat geel, al een iets langere tijd. En nog langer (jaar ofzo) zie ik er soms wat geel uit, volgens anderen dan. :o Niet echt duidelijk hoor, maar ik scheen wat geel te zijn :confused: Citaat:
|
hmm da kan door medicijnen komen
het kan ook zijn dat je het geel hebt maar dat zal wel niet want dan moet je lichaam oon een gele schijn hebben hmm ik weet het niet ga mss is naar een dokter of oogarts die weten dat mss wel dikke kusjes lindsey |
geen medicijnen gebruik ik :)
verder ook geen problemen met gezondheid ofzo |
volgens mij had dat iets met je lever of je nieren te maken.
iig komt het doordat je iets niet goed verteert, ofzow... :confused: |
Heb ik ook gehad in mijn anorexia periode! gelig oogwit is een teken van IJZER tekort dus ik zou ijzer pilletjes nemen ...smaken heel vies :D
|
Ga maar even bloed laten prikken bij de huisarts. Sommige mensen met veel pigment hebben van nature geliger oogwit, maar dat hebben ze altijd al, en jij pas vanaf een tijdje.
Het zal wel niets ernstigs zijn, anders zou je je wel rottigger voelen, maar the suspense is killing us! Wij willen het gewoon weten! |
geelzucht...?
|
:) ga je vaak onder de zonnebank? zonder dat brilletje? Mijn moeder deed dat ook, en haar oogwit werd ook geel. Toen is ze naar de dokter geweest, en die trok zijn conclusies....maybe is dat het? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |