![]() |
Zwolle meeting. (deel 2)
Ik maak dit topic aan omdat er in die andere te veel gechat word.
Dus nu weer chatten op msn en overleggen hier. Zwolle meeting: 20 December, tijd onbekend Mensjes die komen: *Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) |
wauw.op een vrijdag:)
misschien dat ik dan ook wel kom... |
Ja ik ga ook komen (ik sta al in de lijstje, maar zo laat ik zien dat ik ook daadwerkelijk dezet opic bijhoud :confused: )
|
Dan heb ik vakantie..ik kom ook wel even,maybe :)
|
Citaat:
Tijd: 13 uur, stationshal. |
hm vandaag vrij vragen. want nu wil ik ook! beh! :)
|
nah misschien kom ik wel jah... moet ff kijken wat we met de kerst gaan doen, in nederland of naar spanje..
|
Citaat:
|
Kan het niet op een zaterdag? Op een vrijdag is de kans dat ik kan vrij klein, kan waarschijnlijk geen vrij krijgen van mn werk :(.
|
voor de 1000000000000000000000000ste keer ik wil onder aan :(
|
Ja ik heb het genoteerd. Ik wil wel graag, heb nog noiit meeting meegemaakt, laat het jullien weten als ik kom.
|
Citaat:
Marge, Bram en ik komen je wel gewoon opeisen, dan moeten ze je wel vrijgeven. (y) Citaat:
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke) *Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (Jos) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve) "Dankjewel Masj." |
Citaat:
|
Ik denk trouwens dat ik dan niet vrij ben (n) maar anders dan kom ik wel gewoon 's middags. :)
|
jaa nu zie ik net dat ik dan niet kan, want dan moet ik krantenrondbrengen altijd op de 3de vrijdag van de maand tss... nou dan moet ik ff iets regelen met m'n broertje ofzo >dat gaat geld kosten haha<
|
Citaat:
Maargoed, wat wilde ik nou zeggen, oja, ik heb een hele dikke winterjas, dus ik kan warm orgie-en 's nachts (y) |
misschien wel, die dag is ook :\\//\\//: cyberia waar ik eigenlijk wel heen wil.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus?
:) |
Htet is smiddags, gewoon smiddags erheen, en dan op de terug weg ofzo gooi ik je wel bij de ekko eruit. :)
Gene probleem toch? :) |
Schrap mij maar vast, ik denk dat de kans erg klein is dat ik tijd heb om langs te komen :(
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! U MOET ENDE ZULT!
Uw sig is wederom eens hip! |
Marije, WAT is er in des hemelsnaam belangrijker dan een Zwolle Zwolle after after meeting meeting? (echo)
Ik kom u persoonlijk meeslepen! *gr* O ja, ik kom denk ook dan had ik nog niet gezegd? NEE! o wat "o"? nou, gewoon... O! en uw sig is idd wederom hip ende stoerrr |
Citaat:
|
Met een beetje mazzel kom ik ook wel.
Nog neit zeker dus. |
hippies
|
MAAR...... ik moet werken :(
en ik heb laatst al een keer vrijgevraagt omdat ik een 50-jarig huwelijk had van de opa en oma van Martin, dus het staat zo lulig als ik nu alweer vrij ga vragen. *dilemma* Ja, Theo en Thea zijn HIP! :) |
vrijdag.... beter
zal dit dan mijn eerste scholieren meet worden :p ? |
Citaat:
|
AH NEE!! Nu mis ik alle nieuwe mensen! :(
|
UHm...kweeenie precies hoelaat ik er kan zijn enzo.....
Maareh, ik kan nog steeeds :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-2/3 jaar -4/5 nicknames -382 identiteitscrises ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval dat is mijn ervaring . . . en als je hard werkt maakt het ook niet uit als je 6 van de 8 uur onzinnig aan het internetten bent :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan geen vrijvragen voor de zaterdag, omdat het net voor kerst is, en dan zijn mijn bazen altijd helemaal panisch en moet de harde kern altijd werken, en daar hoor ik dus ook bij. Dus, ik blijf niet 's nachts hangen, alweer :( |
Citaat:
En ik snap het niet, hè, dr zijn toch veel meer mensen die in Noord-Nederland wonen en dus pas de 21ste vakantie hebben?? Ik moet namelijk de 20ste nog gewoon naar school :( En tot overmaat van ramp moet ik dan ook nog meedoen in een kerstmusical dus we zullen wel weer na gaan praten en moeten opruimen enzo (n) maarja ik kom dus waarschijnlijk 's avonds pluspuntje: waarschijnlijk mag ik wel langer blijven als de vorige keer (mn ouders willen me 's nachts op komen halen :eek: ) |
Citaat:
ik kan het ook niet maken om vrij te vragen nu (eigenlijk wil ik niet dat jij er wel bent als ik er niet ben) |
bluh bleh bloe bloe
|
Yeah, ik heb vandaag Sooz gezien!
*jeeeej* :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |