Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wel of niet seks. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=279579)

vrolijkevlinder 15-11-2002 11:19

wel of niet seks.

Ik ben vorige week met een meisje gegaan en nu hebben we half/half iets. Is nog niet helemaal duidelijk. We waren eerst vrienden maar nu zou ik zo met haar naar bed kunnen gaan. Alleen wil ik me niet met haar binden, ik ben niet verliefd op haar. Maar het is wel een supermooi meisje en ze lief. Moet ik nou tegen haar zeggen dat ik gewoon niet wil of moet ik 'r pakken.
Wat zouden jullie doen?

Hukkie 15-11-2002 11:23

Het zou gemeen zijn om haar 'te pakken' terwijl er voor haar geen duidelijkheid is, misschien loopt zij wel met grote plannen rond. Ik zou eerst om wat opheldering vragen.

Esmée 15-11-2002 15:32

Citaat:

Hukkie schreef:
Het zou gemeen zijn om haar 'te pakken' terwijl er voor haar geen duidelijkheid is, misschien loopt zij wel met grote plannen rond. Ik zou eerst om wat opheldering vragen.
(y)

F1N3 15-11-2002 16:11

Wat is belangrijker? Haar vriendschap of de seks?

Jouw keus.

Unexplained 15-11-2002 16:18

Citaat:

F1N3 schreef:
Wat is belangrijker? Haar vriendschap of de seks?

Jouw keus.

Ik vind dat je het wel erg simpel stelt.

Zo vergeet je een belangrijke factor: RESPECT.

Ik vind het sowieso erg af te keuren dat je het zover laat komen dat jullie half/half iets hebben terwijl je niet verliefd bent. Waarschijnlijk is ze helemaal gek op haar, en dan behandel je haar zo.

Conclusie is niet alleen dat je niet zomaar seks met haar moet hebben, maar ook nog eens haar goed duidelijk maken dat je niet verliefd op haar bent. Op deze manier is het geen stijl natuurlijk.

F1N3 15-11-2002 16:24

Citaat:

Unexplained schreef:
Ik vind dat je het wel erg simpel stelt.
Simpel is soms beter.

Citaat:

Zo vergeet je een belangrijke factor: RESPECT.
Als hij voor de seks gaat, raakt hij haar op al dan niet lange termijn kwijt, omdat ze zich gebruikt voelt. Gevolg: geen vriendschap.

Gaat hij voor de vriendschap, dan 'pakt' hij haar niet.

Voila, vive le simplisme.

nare man 15-11-2002 17:16

Het simplisme in de praktijk.

Vertel haar dat je nooit iets met haar wilt, dat je het niet erg vindt om met haar naar bed te gaan, maar dat het dan behalve lust niets betekent. Gaat ze daarmee akkoord: have fun. Gaat ze er niet mee akkoord: pech.

dark spirit 16-11-2002 20:51

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Want stel ze is heel erg verliefd op hem, en ze zegt ja voor de sex, in de hoop dat hij toch verliefd op haar wordt. En dan krijgt ze later alsnog heel erg spijt. Ik denk dat het beter is om een andere one-night stand te zoeken bij wie het allemaal wat minder moeilijk ligt.

Chloe Siere 17-11-2002 13:56

als zij er geen problemen mee heeft...
je moet het er eerst met haar over hebben. haar vertellen dat je niet verliefd op haar bent maar je je wel aangetrokken tot dr voelt... dan kan zij beslissen wat ze ermee wil... wees duidelijk voordat je wat doet!

moenbase 17-11-2002 15:34

Herkenbaar :/

Weet je ook wat zij wil? Nee zeker...misschien samen erover praten? 'Wij' (ik zeker niet) kunnen geen gedachten lezen bij haar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.