![]() |
friends
(y) (n) Hey mensuh ik ben helemaal verslaaft aan friends, het is zo grappig.
Maar ik wil ff kijken wie friends allemaal ook leuk vind en wat iedereen er zo leuk aan vind, lijkt me wel leuk om te zien. Ik zit nu op school en ik moet zo gaan duz ik moet het kort houden. Nou oki doeiiiiiiiiiii :) (y) (n) (y) (n) |
Het is gewoon zo droog en dit is trouwens ook al het 25234573568367 topic hierover
|
Ik vind friends ook erg leuk, vroeger keek ik het altijd.
maar nou ben ik een beetje uit het ritme gegaan en heb ik minder plezier met het kijken naar, dat is opzich wel jammer maarja. ik vind het in ieder geval leuk! -xxx-jes |
Citaat:
|
Citaat:
;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
Die is net lid ik ben al een tijdje lid! :rolleyes: :D |
Citaat:
ik vin friends leuk omdat je allemaal personen hebt met een eigen karakter, eigen verleden en als je er helemaal inzit weet je alles over ze, en begrijp je dus ook alle grappen! |
Ik heb net de ena nieuwste aflevering gezien (erg stoer), maar waat t omgaat is dat Freddy Prince JR. erin speelt, was er grappig.
Als de (m)anny van Ross en Rachel... Leuke aflevering :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=friends
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=friends ;) Maar vind je echt dat ze een eigen karakter hebben? Ik vind de hele serie nogal clichématig. |
Ja, Friends is echt me favo serie !!!
Het is gewoon zo super droog. Als je het nooit kijkt is er denk ik niet zo veel aan, maar als je die personages goed kent, is het echt cool. Elk personage heeft ook zo zijn typishe dingen en dat maakt het gewoon zo grappig. Ik vind het trouwens wel jammer dat het door de weeks om 18:30 komt, want dan zit ik altijd te eten. Die ouwe afleveringen wil ik best nog wel een keer zien. Ik kan alleen maar maandag die nieuwe zien. :( |
ik kijk het soms, want ik ben bijna altijd weg op maandag avond (en herhalingen vink nie zo leuk)
't is wel grappig, maar als je het te vaak ziet wordt het voorspelbaar. |
Ik kijk het ook meestal en ik ben echt een fan van Chandler. Die gast is de man echt!
|
Volgens mij ben ik de enige die het maar een stomme serie vind :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ganralph schreef:
sjezis, dat je dat gaat tellen zeg... wat maakt jou dat nou weer uit? |
Friends is leuk (zowel de nieuwe als de oude afleveringen) :)
|
Friends is leuk ja :p
|
i love friends ik vin joey zo leuk
|
FRIENDS is echt geweldig
Het zij gewoon 6 vrienden,totaal verschillend en toch op elkaar lijkend. Het is echt de beste serie ooit !!! :D |
Ik kijk er eigenlijk nog niet zo lang naar. Ik had eerst iets van: iedereen kijkt er al naar, dus ik wil het niet zien. ( :rolleyes: ). Een paar maanden geleden zag ik wat van de herhalingen, en eigenlijk vond ik het best wel leuk. Dus nu kijk ik vaak naar de herhalingen en de nieuwe afleveringen.
Maar waarom ik het leuk vind: de droge humor, de opzich best wel vage onderwerpen, enz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfde idee (3 mannen, 3 vrouwen) wordt trouwens gebruikt in coupling, maar kvind dat een stuk leuker :)
|
Die aflevering van afgelopen maandag met Alec Baldwin was leuk! :D
En de afleveringen emt Emily vind ik enit zo erg leuk, behalve die in Londen :D |
Hmm ik ben schijnbaar de enigste die het geen hol aan vind ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |