![]() |
Welke Studentenstad is het leukst???
Waar gaan jullie studeren volgend jaar? Waarom?
Wat is er leuk aan de stad waar je nu studeert? Hoe lang is jullie reistijd? Is dat te doen? |
kwestie van smaak denk ik :)
ga er zelf kijken! ik zelf kan er niks over zeggen, ik studeer niet. |
alweer
http://forum.scholieren.com/showthre...=studentenstad veel mensen (w.o. ik) hebben in dit topic hun mening neer gezet :o Citaat:
3.ik studeer nog niet. nijmegen vind ik wel een leuke stad niet te groot je komt vaak iemand tegen die je kent 4.moet 20 min fietsen naar school 5.ja dat is te doen |
De voordelen van Nijmegen
- kleinschalig, je komt elkaar áltijd weer tegen - goede sfeer op de campus, t is altijd leuk om daar rond te lopen - leuk centrum, er is altijd wel iets te doen - elke woensdag zijn er meerdere leuke feesten, wat erg moeilijk is om tussen te kiezen -actieve studieverenigingen, ze organiseren veel leuke activiteiten en feesten Nadelen (naar mijn mening) -kleinschalig, de kans bestaat dat je na een aantal jaren toch naar de grote stad verlangt -bijna iedereen is anti-studentenvereniging |
Ik studeer nu in Nijmegen. Leuke stad. Over anderhalf jaar ga ik naar Leiden, dat lijkt me persoonlijk een stuk leuker. Niet omdat het een meer 'traditionele' stad is, maar omdat het in het westen ligt...heb 't toch wel een beetje gehad in het oosten. In de Randstad, daar gebeurt het :p
|
Citaat:
|
Groningen, omdat ik dan thuis kan blijven wonen en het gewoon een gezellige stad is
|
Praag :p :cool:
|
Groningen
|
Nare man, als je nu 21 bent en studeerd in Nijmegen, wat ga je dan volgend jaar doen dat je naar Leiden gaat?
Zit je bij een studentenvereniging in Nijmegen? Of ben je ertegen, zoals iedereen in Nijmegen (naar ik hoor)? Hoe woon je in Nijmegen, en wat betaal je? Is de woningnood hoog daar? |
Citaat:
Topic gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |