Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   naar gala in broek = raar?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=279698)

lolliepop 15-11-2002 13:58

naar gala in broek = raar??

hi iedereen
even een vraagje ik heb binnenkort een gala
alleen ik weiger om in jurk te gaan.
Er is eigenlijk wel een kledingvoorschrift maar ja
wat vinden jullie ervan??
ps. het is wel een mooie glitterbroek :D
xx

Roos 15-11-2002 14:00

Hey.kom.OP.zeg...er.is.een.heel.Gala-topic...

btw.het.is.niet.de.dresscode..dus.het.ligt.er.maar.aan.hoe.officieel.h et.gala.is.
ik.zou.het.zelf.niet.doen.btw

ObOeMa 15-11-2002 14:17

Nou en....
Heb schijt doe die broek gewoon aan!
Kan jou het schelen!?

Blubje 15-11-2002 14:29

ik hou ook niet zo van jurken mja als je dan al een broek aan doet, doe dan een mooie aan, of ga in pak (voor vrouwen dan heh) ofso :)

Dwarfie 15-11-2002 14:30

Als het een nette pantalon is met een blousje en een getailleerd jasje ofzo vind ik het best kunnen.

~Third Day~ 15-11-2002 14:39

Een net broekpak kan ook heel mooi staan maar anders zou ik toch wel in een galajurk gaan! Het is toch maar 1 avond?

! am mE 15-11-2002 17:05

Vorig jaar had ik een broekpak aan en dit jaar ga ik waarschijnlijk in een nette pantalon, so what? Als jij dat toch leuk vindt of wil doe je dat toch?

Missy1234567890 15-11-2002 17:23

Ik zou gewoon gaan in wat je mooi lijkt en dan wel iets netjes, maar hoeft niet perse een jurk of broekpak te zijn. Een vriendin van mij (beetje alternatief typje ;)) weigerde ook in een jurk te gaan en ze had een hele mooie (wijde) oranje-achtige glitterbroek aan met daarop een of andere lange bloes, weet de kleur niet meer. Ze zag er echt heel mooi uit maar wel totaal anders dan de gemiddelde galaganger. Maar das toch juist leuk, val je tenminste op. Dare to be different!

Horror Kitty 15-11-2002 17:50

Euhm.. hangt ervan af hoe je het draagt..
Kan heel sjiek en stijlvol zijn, hoor.

punkrock-bastard 15-11-2002 18:05

Moet naar een 110 euro-kostende opera (voor school) "Willen jullie in gala-kleding komen?" ja het spijt mij oprecht maar mijn garderobe rijkt niet verder dan bandshirtjes, truien, gewone jeansbroeken, 1 blouse (voor begrafenissen enzo) maar daar blijft 't ook bij!

guesst 15-11-2002 19:37

Why not !

Esmée 15-11-2002 21:36

Citaat:

wallflower schreef:
Euhm.. hangt ervan af hoe je het draagt..
Kan heel sjiek en stijlvol zijn, hoor.

Eens, alleen moet je je wel afvragen wat voor soort gala het is en hoe belangrijk het kledingvoorschrift zal zijn. Als daar echt veel waarde aan gehecht wordt moet je niet in broek gaan rondsjouwen, als het gewoon een schoolgala of zo is moet je dat vooral wel doen (y)

kaleidoscope 15-11-2002 21:40

Citaat:

punkrock-bastard schreef:
ja het spijt mij oprecht
*komt niet meer bij*

Waarom zou je niet in broek gaan,als het een beetje degelijke broek is..en jij voelt je daar fijn in moet je dat doen,maar dan moet je er wel rekening mee houden dat de kans groot is dat vrijwel alle andere dames wel in jurk komen,en daar moet je je dan niet ongemakkelijk onder voelen.

Maar het ligt idd. aan wat voor gala het is.

punkrock-bastard 15-11-2002 21:44

Citaat:

CemetarySlut schreef:
*komt niet meer bij*

Waarom zou je niet in broek gaan,als het een beetje degelijke broek is..en jij voelt je daar fijn in moet je dat doen,maar dan moet je er wel rekening mee houden dat de kans groot is dat vrijwel alle andere dames wel in jurk komen,en daar moet je je dan niet ongemakkelijk onder voelen.

Maar het ligt idd. aan wat voor gala het is.

Ze keken me aan alsof ik van een andere planeet kwam overigens!

punkrock-bastard 16-11-2002 11:10

1 uur muziekwijk station hé maart? Jan Melle reist ook mee met ons! :) En die uitermate irritante aisa (;)) staat om 2 uur op de dam! :D

Black Sugar 16-11-2002 12:09

Je kunt het opnieuw vragen in het gala topic, daar is hij voor :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.