![]() |
stropdassen met disney-figuurtjes...
zat ik vandaag in de trein, gaat er een man tegenover me zitten. keurig in het pak mét zo`n walgelijke-hihi-kijk-eens-hoe-speels-ik-ben-stropdas...
naja vinden jullie dat zoiets nog kan of überhaupt heeft gekund? |
misschien heeft die meneer die stropdas wel van zn stiefzoontje gehad die hem weer voor zn verjaardag gaf omdat ie zo van disneyfilms houdt, en dat ie hem daarna nooit aandeed, en dat zn vrouw die ochtend hem dwong om dat disneyfiguutjes stropdas ding aan te trekken. weet jij veel..
|
Citaat:
naja in dat geval kan ik t begrijpen, maar als iemand dat ding helemaal zelf heeft gekocht helemaal vrijwillig...hm nee doe dan maar een gewone stropdas, kvinnet zo zonde als iemand helemaal mooi in pak is en dan zo'n stropdas aanheeft... |
Ik vind dat echt (n) Ik vind het ook verschrikkelijk als huismoeders van 40+ van die truien dragen met Mickey en Minnie Mouse er op, die dan elkaars handen vasthouden en met van die hartjes boven hun hoofd elkaar verliefd aankijken (n) Dat doe je toch niet? Ik zou het mijn eigen kinderen niet eens aantrekken.
|
Duidelijk gebrek aan stijl, ik bedoel ok voor een feestje eens voor de grap zoiets om doen.. ok maar gewoon zo op je nette pak.. nee.
|
Ik vind het wel iets grappigs hebben, anders wordt het ook allemaal zo stijf
|
Haha.nee.fout.hoor.Dat.kan.echt.niet.bij.een.zakelijk.pak.
Dan.word.je.toch.niet.serieus.genomen? |
Citaat:
Nee ik vind het ook echt tien keer niks. |
Ik vind het cool..
Dat neemt het serieuse een beetje weg en laat zien dat iemand niet alleen gestuurt word door z'n werk, maar ook lol in z'n leven heeft... |
Ik vind het wel grappig zo'n stropdas. :D
Anders is het veel te serieus. (n) |
Is wel cool. Komt zo iemand gelijk wat vriendelijker over.. (mjah, mijn papa heeft een snoopy-stropdas :|)
|
verskrikkelijk
|
* denkt aan zijn natuurkunde leraar die graag stijlvol wilt overkomen en niets anders draagt dan merken als La Coste en Paul & Shark ;) met prachtige disneystropdas *
|
zou ie die zelf kopen :s volgens mij zijn dat nou echte vaderdagskadotjes van kleine kindertjes..
|
Ik vind het een beetje jammer.
|
Citaat:
Stropdassen dus,ik geloof niet dat ik het iets vind. Ik vind het geen combinatie,een net pak met zo'n stropdas. |
Citaat:
Jaja, ik houd mijn mond al. Zo'n stropdas bij een net pak vind ik smakeloos, btw. |
Nee. Dat is echt geen gezicht. Net zoiets als sokken met Tweety. Dat is ook zoiets fouts. (n)
|
ach ja op die leeftijd zal het die persoon misschien niet eens minder aantrekkelijk maken
maar over het algemeen : LELIJKE COMBI (n) |
bruut, zo een wil ik voor 't kerstgala (y)
|
Citaat:
|
hey, da's helemaal niet zo kinderachtig als je denkt hoor, voor die das betaal je misschien meer als voor jouw hele outfit van vandaag! da's echte merkenkleding (als 't Donaldson oid is) waarvoor big bucks betaald moeten worden. Ok, 't is geen zicht, maar 't staat wel 'chique' zogezegd...
|
Als het geen knalgeel met velblauwe stropdas is maar wel nog een beetje een passend kleurtje heefd vind ik het wel leuk, anders lijd het te veel af.
Mijn vader heefd een donkerrode met witte asterix hondjes, maar die doet hij alleen om op een feestje ofzow en niet als hij een serieus of belangrijk gesprek met iemand moet voeren. Dat zijn gewoon van die etikette's waar je eigenlijk niks aan kunt doen tenzij je d'r massaal wat aan doet maar ik denk dat dat toch niet gebeurd. |
Ik vint wel grappig, tenminste niet zo saai en serieus :)
|
Ik ken zo iemand :D haha. Ik werkte bij de hema en de bedrijfsleider droeg ook altijd een nette pantalon met overhemd én een disneystropdas, of iets in die richting :D Ik vind het wel leuk eigenlijk... Maarja, als je echt zo'n zakenman bent weet ik niet of ze je dan wel accepteren... En anders: boeien toch :rolleyes: :)
|
stropdassen met beestjes of figuurtjes vind ik zooooo fout ech bah
|
koel isdat, als ik oud genoeg ben om een pak te dragen wil ik een stropdas van popeye :cool:
|
NEE!heel stom.vind ik.zo
stropdassen zijn helemaal geweldig maar dan wel zonder thingies erop.. |
belachelijk.... van die gruwelijk lelijke polyester dingen... echt iets voor de losers van deze maatschappij..
|
Vreselijke dingen... vind ik totaal niet staan voor een stropdas.
|
kan je net zo goed een tweety petje opzetten bij je pak...
|
Ik vind het lelijke dassen en ook afschuwelijk in combinatie met een mooi net pak. Ik vind dassen met dingetjes sowieso nogal niet zo leuk. Streepjes en blokjes (:)) kunnen wel maar niet teveel poespas.
|
Ik vind het fout.
|
Even terzijde: Ik wil dr zo een met van die brede horizontale strepen :)
Wat vinden jullie eigenlijk van die? En wat vind je van zo'n mega knoop dr in? |
Citaat:
en stropdassen met een disneyfiguurtje vink juist lachen :D mun mentor van vorig jaar had er een met goofy figuurtjes :D lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat de zakenman met disney stropsdas trouwes echt compleet maakt zijn de southpark sokken...
|
Citaat:
|
errrrrrrrg fout jah... er is eigelijk geen enkele situatie of leeftijd of wat dan ook waar dat bij kan...
|
als die mensen het cool vinden, ze lopen maar voor lul, maar ik vind het niets. Het verpest het nette pak.
|
vre-se-lijk
zowel bij n net pak als bij n so called alto met n elmo/mickey/teletubbie "want het is zoooo schattig en kjoettt" stropdas |
Citaat:
Heb wel een hele stoere van Donald Duck, maar die doe ik niet aan naar een serieuze gelegenheid... :D |
Blije stropdassen zijn wel ok, maar ik .. ik heb een hekel aan (de meeste) Disney-dingen, dus Disney-stropdassen zijn stom :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind t juist wel leuk, maakt t pak niet zo saai,
blueeh khaat pakken, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |