![]() |
Gezocht:vertaling fortuna
kan iemand mij vertellen waar de vertaling van FORTUNA van 3e klassen te vinden zijn.
|
Als je nog twijfelt of je latijn gaat kiezen en dat misschien dus ook wel doet, moet je misschien proberen zelf te vretalen? dan wordt die 6,4 voor latijn ook wat hoger, ant het is echt net zo simpel als je goed meedoet...
|
Inderdaad, van overschrijven leer je niks.
|
Alsof jullie zelf niet overschrijven......... En ik heb het niet nodig voor overschrijven, maar voor nakijken, mensen schrijven van mij over...... p.s. Ik sta nu een 7,4 voor de laatste proefwerk heb ik een 9,7 gehaals |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]J@SPER schreef:
[B] Ik schrijf nooit over. Ja ja, volgens mij was jij het die een paar maanden geleden een naam van een site voor vertalingen had geschreven. |
Citaat:
|
[quote]A schreef:
[b] Citaat:
|
J@sper zou nooit jokken, he j@sper? Die lieve jongen maakt al zijn teksten helemaal zelf en dan moeten andere mensen de teksten van hem overschrijven. Beschuldig die lieve J@sper nooit meer onschuldig want anders zwaait er wat... http://forum.scholieren.com/smile.gif
Diepzinnig rules! |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door J@SPER (02-02-2001).] |
WWW.LATIJNENGRIEKS.COM , ALTIJD HANDIG. Maar ja, ik ben zeker 7 jaar te laat. Je bent nu vast al 23 ofzo. later
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |