![]() |
Penis even groot als hand?
Het schijnt zo te zijn, dat een penis van een jongen in opgewonden toestand, even groot is als de afstand tussen zijn duim en wijsvinger.
Klopt dat bij jou? Ik ben benieuwd! |
ho ho ho ho :D
|
Nee, klopt niet.
|
Citaat:
|
nou bij mijn vriend dus echt niet, wel zielig als dat zou zijn btw
|
Bij mij wel, maar ik heb dan ook een enorm kleine tampeloeris.
|
neej klop nie :)
nou, het kán wel kloppen alleen gebruik ik dan de duim van mijn rechter- en de wijsvinger van mijn linkerhand :P |
[negerpraatmode]
Maar meisje ik heb hele grote handen. [/negerpraatmode] nee klopt geen kloot van |
bullshit, eerder duim en ringvinger, maar dan nog weet ik het niet, en ik heb geen zin om het op te meten :p
|
dan moet de mijne nog een stukjuh groeien :p
|
Als je de afstand tussen m'n linkerduim en m'n rechterwijsvinger bedoelt, dan klopt 't wel ja :rolleyes:
|
het fabeltje dat ik altijd hoorde was dat hij zo groot was als de afstand van het topje van je ringvinger tot het begin van je pols. :confused: :eek:
|
klopt niet, gelukkig maar want ik heb kleine handen ;) :o :p
|
Als me duim wat verder naar achter kon buigen zou ik 't denk ik wel halen, en ik denk de meeste wel...
maar goed 't ligt idd aan de grootte van de hand en wat er precies met die afstand wordt bedoeld... |
neej klopt niet
|
Citaat:
|
dat is gelul
|
Citaat:
|
eerder de afstand van de duim naar het eind van de pink.
trouwens spieren zijn te rekken. |
Citaat:
|
Ik hoorde weer iets anders:confused:
Van het begin van je hand tot het einde van je middelvinger? Maar dat zal vast niet kloppen:D |
Citaat:
|
Volgens mij is dat toch nie waar zenne :)
Want als ik dan een jongetje moest zijn, zou ik nie veel hebben :p Heb maar kleine handjes :p |
Citaat:
|
Citaat:
ps. Bij mij klopt het niet... of nu langer of kleiner laat ik maar ff open |
dabn ben ik wel erg klein geschapen, en dat ben ik ook, maar dat wist ik al :(
|
Citaat:
|
klopt niet (en dan te bedenken hoe lenig mijn vingers zijn):D
|
nope..
|
Citaat:
|
dat kan niet eens...
|
Citaat:
|
hoe ver ik mijn vingers ook uitrek (max 14cm) mijn *** blijft grooter :eek: :D (y)
|
kan best kloppen..............................
|
Klopt niet, ik heb maar een penis van 12 cm in stijve toestand en de afstand van duim tot pink is toch rond de 16cm
|
Citaat:
ontopic. Ik zou het in godsnaam niet weten Its not the size of the boat, its the motion in the ocean. :D Iemand bekend met deze uitspraak uit een film? |
Hmm, klopt allemaal geen kloot van. Heb lange vingers... :D
Alleen die pols-pink klopt in mijn geval... maar ja, waar zit je pols nou pcies... als ik het zo hoor volgens zommigen onder hun oksels... :rolleyes: :D |
Citaat:
|
klopt niet, zulke grote handen heb ik niet :)
|
Waarom wil iedereen het meten met de afstand tussen bepaalde plekken op je hand?
Daar heeft God toch de geodriehoek voor geschapen? (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij 22,5 cm... I WISH :)
|
Geloof me: Dat is echt niet zo!
|
Bij mij eerder duim - ringvinger of pink :p
|
hmm, dan zou'k een piemel van rond de 23 cm hebben...
*grote handen heeft* |
ik kan met allebij me handen op me pik, en dan steekt het er nog een beetje aan de bovenkant eruit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afstand tussen palm en middelvinger... klopt meer van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |