![]() |
is er nog plaats voor romantiek in je leven??
dat is dus de vraag
|
Ik ben over het algemeen niet zo'n kunstliefhebber, maar ach. Waarom niet he? ;)
|
Nee.
Ripper |
Helemaal alleen dus zat tijd over :)
|
iets wat meer romantiek zou wel mogen :D
|
Nee niet echt (n)
|
zeker wel :)
|
jahoor, ligt er alleen aan met wie..
|
hmhm ja genoeg tijd... en anders maak ik die tijd wel ;) :D
|
als ik nu nog es iemand had om romantisch mee te doen, sure!
|
Ik heb altijd tijd voor de mooie dingen des levens...
Nu nog kijken of de juiste persoon tijd heeft voor mij en m'n mooie dingen... Kuzzje IK ;) |
Ik zou er graag tijd voor vrij maken als ik de juiste persoon gevonden heb.
|
:(
Elke dag zit volgepland met schoolopdrachten enzo... Romantiek kan pas weer plaats hebben... op z'n vroegst een week na oud & nieuw! :eek: Help! Annika! |
Jazeker, ben zelf eigenlijk wel 'n beetje een romanticus (als ik dat tenminste van mezelf mag zeggen zonder arrogant gevonden te worden :rolleyes: ). De truuk is alleen het pas te zijn bij iemand die daar zelf ook een beetje aanleg voor heeft.
|
Tuurlijk, waarom niet?
Ahh, ik snap het al, dat zou voor degenen MET vriend/vriendin kunnen gelden. |
ja hoor
|
Er is nog genoeg plaats voor romantiek in mijn leven! :o En zo niet, dan maak ik wel plaats. ;) :p
|
(y) je moet er gewoon plaats voor maken
iniedergeval doe ik dat :p ;) |
Ja, ik kan er eigenlijk ook best een klein beetje tijd voor maken
|
Plaats is er wel, alleen heb ik nu persoonlijk geen behoefte aan. Ik ben zeg maar echt anti-zoekende.. Er is zolang teveel plaats geweest voor romantiek en niets anders meer, dat ik het nu even moet omdraaien en plaats moet maken voor mezelf :)
|
Hmm jawel hoor, daar maak ik graag plaats voor :)
|
Citaat:
daar ben ik het volledig mee eens :D |
hoewel ik het nu al druk heb, zo er toch wel VEEL MEER romantiek mogen zijn! Want het staat momenteel wel op een heeeeeel laag pitje! :eek:
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Dringend werk van maken na die VERDOMDE examens! |
denken jullie bij deze vraag eerder aan romantiek of Romantiek (kunst) ??? en waarom?
|
Citaat:
|
Zonder romantiek geen leven (y)
|
Citaat:
|
neej niet echt... maar toch blijf k t proberen...
|
zeker wel...alleen zit school soms een beetje in de weg..:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |