![]() |
Bonbini Beach
Nou, ik heb woensdag de eerste aflevering gezien en ik vond het dus echt zwaar treurig! Dat is wel de meest slappe soap alletijden. Goh, de jongen gaat vreemd! Wat een ellende!! :D En dan ook nog ns zo slecht gespeeld :rolleyes: Er is eg superveel reclame enzow voor gemaakt, dus dan zou je toch iets goeds verwachten, wat eer ramp. Zelfs Costa is beter! :p Wie heeft t nog meer gezien?? Wat vonden jullie drvan??
|
tanja jess is wel lekker
|
ben het compleet met je eens.. en al die ex soap acteurs erbij.. bahh... na 10 minuutjes had ik er alweer genoeg van... zal vast floppen..
|
jah bereveel uit gtst :eek:
|
Nee, de soap zelf was absoluut waardeloos.
Maar ik heb het toch afgekeken door de plaatjes van curacao zelf (heb een paar jaar daar gewoond, dus dan is het wel leuk om terug te zien) |
Rik was loik :)
|
Kheb 't een stukje gezien, echt 10 x (n)
|
Na het lezen van alle verhalen rond BonBini Beach had ik me heilig voorgenomen deze serie te gaan volgen. OMG, kwam ik even bedrogen uit! Wat een walgelijke serie! Echt een draak van een serie (n) Ik kijk nog liever naar Costa!, dat is tenminste vanuit beginsel al hersenloos. En geen serie die pretendeert dieper te zijn dan Costa! maar eigenlijk nog slechter is :mad:
|
Ik had hem opgenomen... En gekeken... :(
Zullen de tv, video of ikzelf er ooit weer bovenop komen? Want wat een stomme, stomme serie is het... (n) |
OMG.. ik dacht zowaar dat het een parodie was... Moet je nagaan hoe goed er werd geacteerd :rolleyes:
|
Ja tis echt erg he.... Dit is echt met stip de meest zielige serie met de meest zielige verhaallijnen en de meest zielige acteurs :p Costa is tenminste nog wel grappig, maar dit is serieus bedoeld, dat is toch eg sad :rolleyes:
|
Wanneer komt het dan?!?!
|
Ik heb het nog niet gezien!! :D ik zag ver voor die serie begon voorstukjes en die stonden me al niet aan, zo nep met die ene die terra was in gtst.. misschien dat ik 1 keer eens ga kijken maar het lijkt me dus echt 100 x niks (n)
|
Nou, als de reacties van alle forummers een beetje representatief zijn voor televisiekijkend Nederland, is BonBini Beach geen lang leven beschoren (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |