![]() |
Jou favo kledingwinkel ??
Ik ga meestal naar de Wap, das zown klein winkeltje hier met allemaal hele mooie kleren die niet overdreven duur ofzow zijn :D
|
Hier in Den Bosch, niet op volgorde van favoriet naar minder favoriet:
- Donna Guy - Status - Status II |
Bhutan en de Arcade
En speelgoed winkels :o |
Pull of Polo... :cool:
|
Rotterdam:
Bijenkorf Tommy Store Dockers winkel met PJ, DKNY en TH (naast de Pathe, heeft geen naam) van Assem (schoenenwinkel) Vlaardingen: Cristalle Scavare Kempers (schoenenwinkel) |
Fosbury in Assen, veel TH-kleding en Burlington sokken ;).
Verder de Bijenkorf, maar die is een eindje weg :s. Benetton is ook leuk, als ik in A'dam of Den Haag ben ga ik altijd even langs de Maison de Bonneterie. edit: Oeh ik ben er eentje vergeten: Reykjavik in Assen voor spijkerbroeken :) |
Den Haag: High Tech, wel TE duur
Leiden: Blue Moon |
suburbian, baba shop, canadian stocks (maastricht)
|
uh traders pop, america today.... en vanalles
|
Citaat:
|
Maison de Bonneterie
DKNY winkel La Boule Players Differenza Replay winkel Schoenenwinkels: Cleo Smits |
Maison de Bonneterie
Steppin' Out Dickens & Jones |
Apeldoorn:
- Vertigo Menswear - Zap Menswear - Discoverse - Shoebox |
Zwolle:
visions en bhutan |
the switch en de malle heks
|
Citaat:
|
ik heb geen echte 'favo'winkel. winkels die ik wel leuk vind zijn ursula, blue moon, h&m, tweede hands winkeltjes, roxy, energie, en het hele waterlooplein :)
|
Pas nog geweest maar goed...
America Today Benetton Bijenkorf Chill Out Men at Work en verder hoop plaatselijke winkels met merken als Replay e.d. |
Zara!!
|
Roxy,episode,h&m,pilot
Dit zijn de enigste winkels waar ik regelmatig wat koop,voor de rest overal. |
Citaat:
|
meer favo winkels (allen a'dam):
america today bijenkorf+chillout men at work sissy boy en verder is het waterlooplein echt geweldig als je een lachuh feest-outfit wil |
In Emmen:
- London - De Oude Liefde In Hoofddorp: -Dubelaar (ik weet niet hoe je het schrijft) |
Uhm.. geen winkel ghehe... maar het Waterlooplein vind ik het leukst. Winkels -> Visions en evt Satisfied... (Als ik in mn stad moet blijven)
Sparke voor schoentjes |
Ik haal mijn kleding eigenlijk overal vandaan, maar vooral van de H&M. Verder pluk ik overal wel iets vandaan...
Citaat:
|
4play...blue moon...man at work.. ik loop overal ff binnen...
|
Citaat:
traders pop is gewoon leuk om in te kijken, en ik heb een keer een super fijne broek gekocht daar. maar mijn favofavofavo winkel is toch wel de babashop (wat cliché) en ik ben een keer met een vriendin in leiden naar de blue moon geweest, da was echt geweldig! en in de h&m kan ik ook nog wel wat leuke dingen vinden (alleen alleen DIE HEBBEN ZE NIE HIER IN MESTREECH :mad: ) hahahaha. ik wist trouwens niet dat dat winkeltje tegenover de american today suburbian heet... das iig ook een leuke winkel! en oja de orion is ook leuk... genoeg opgenoemd??? |
In Gent:
Boomerang Alternatief Limits H & M Street |
Ik haal het sort of overal vandaan..
|
Britain
Visions h&m :) |
In Leiden:
4play H&M Vero Moda |
Rotterdam: H&M, Esprit, Bien Blue (weet ik het hoe die winkel heet), was het geloof ik wel zo'n beetje...
|
Ik koop mn kleren eigenlijk altijd op eht waterlooplein, mag dat ook?
|
favoriete winkels..
moeilijk ben eigenlijk al te lang nie wezen winkelen... magoed... nijmegen: ART, charleston, blue moon heeft ook wel leuke dingen maar is eignelijk te duur... arnhem: visions, deal, ander wazig winkeltje daar in de buurt waar ik de naam zo nie van weet utrecht: netjes amsterdam: kraampjes op waterloo, episode, roxy voor de rest gewoon v&d en h&m enzow... |
Piet Zoomers, Wil Klaasen mode (Zutphen/Doetinchem), Steppin' Out, Bijenkorf.
|
Citaat:
|
ik vind de H&m maar irritant.. kweenie.. ik vind er noooit wat leuks :s
|
waterlooplein vooral, en meestal gewoon overal en nergens, heb geen vaste favo winkels ofzow.. :)
|
mijn winkeltjes:
* didi, * superstarr, * men at work... |
Alkmaar: Dean&Deluca, Velvet, PerDue, H&M, Men at Work, FRCST, Sting en WE.
Amsterdam:Roxy, Outfitz, Tip de Bruijn, Bijenkorf Chill Out, Men At Work, WE, H&M, Waterlooplein etc. etc. In Haarlem ook nog een paar zaakjes. Ik heb eigenlijk niet dat ik in 1 winkel altijd slaag of helemaal slaag, ik pluk overal wat vandaan, de ene keer hier, de andere keer daar. Of t staat me niet aan, of het is te duur of 100 andere redenen. |
Citaat:
|
In Assen de Londen, en in Groningen de (kut hoe schrijf ik dat :o ) de stigmatic
|
h&m, tweedehandswinkeltjes(a'dam vooral),diabolo,waterloopplein zelf
|
MAASTRICHT:
* men@work * vero moda * five pocket * america today * different * esprit store * seesa SITTARD: * rogers * the company * down town GELEEN: * dean |
Citaat:
zo nog iemand uit beek |
Mijn oma, die maakt mijn coolste kleren!
|
Citaat:
trouwens, ik weet wie je bent (heb ff info gelezen) en ik denk dat je mij ook nog wel kent jij hebt bij mij op school geseten, op (gr)oenewald |
Nijmegen:
Art BlueMoon Charleston |
Bergen op Zoom :
-Kolder / Chapeau -V&D -C&A Rotterdam : -Black widow -Funkie house (Hebben ze zulke leuke dingen, maar t is zo asociaal duur :() -Vroeger ook altijd Left, maar die wordt steeds minder vind ik.. |
Oew, en in Gouda (Daar kom ik heel soms, want mn tante woont daar) :
-Bibliss -Screwball -En nog zo'n fantasy-winkeltje waar ze ook leuke kleding hebben, maar waarvan ik de naam ben vergeten :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |