![]() |
kan iemand mijn lijst uitwerken?
ik luister zelf veel naar bands als:
Deftones System of a Down Mahavatar Ram-Zet Rammstein My dying Bride Forest of shadows Tower Eisheilig Tanzwut en ga zo maar door, het zijn voornamelijk Doom-metal bands heb ik me laten vertellen, misschien dat jij nog meer bands kent die muziek maken in deze trant, ik hoor het graag... :cool: groet Rat |
Doom bands?
Ik zie er maar enkele opstaan Maar goed. Luister Dredg en postman syndrome maar. (maakt me niet uit wat je smaak is, ik had dit bij iedereen gezegd) |
Paradise Lost is mischien wel leuk voor je
|
wat een onzin.. ga gewoon at the drive-in luisteren. joh.
dat is een bevel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft gister 5 originele cd's van paradise lost gekregen waaronder die :D* |
Citaat:
ik zal misschien de enige zijn, maar de beste paradise lost cd vind ik 'host'... Vind dat echt een super cd, enorm sfeervol, en het maakte me niet zoveel uit dat ze van stijl veranderden, ik vind "Draconian Times' en "One Second' Ook goed, maar 'Host' het beste (ik bezit Icon nog niet, een schande, ik weet het, maar Gothic heb ik wel :P) |
Citaat:
|
ja luister eens naar opeth.
|
Citaat:
|
ja en my arms, your hearse is toch een van de toegenkelijkere albums.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe zuigt (shit zoals Host is gewoon simpelweg kut :P) |
Citaat:
Ik vind hem geweldig. En met de nieuwe cd gaan ze enigzins terug |
danku danku voor de discussie rondom paradise lost. Ik ken ze uiteraard, en ben niet echt te spreken over de nieuwe paradise, maar het oude vind ik zeker wel goed.
Opeth daar en tegen vond ik tegenvallen, misschien heb ik niet de beste nummers gedownload, maar goed... ze vielen tegen. Die andere bands heb ik nog nooit van gehoord, maar zal het zeker eens uit proberen..... En van die doom bands, ik weet het het zijn er maar een paar, maar ik bedoel dat ik de laatste tijd mee richting doom-metal ga. Nogmaals bedankt, als je nog wat te binnen schiet, laat het me aub weten, ik ben benieuwd naar alle nieuwe muziek, die iets nieuws te brengen heeft en niet iets ouod herhaald, of daar in verder gaat. :confused: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |