![]() |
Het Sim City 4 topic
Sim City 4 komt eraan, het zal je niet zijn ontgaan.
Alleen nu heeft Ferraro.co.uk een aantal 'geile' screenshots geplaatst: Screenshots: *knip* Vollop detail De overige screenshots kun je HIER bekijken. |
Wordt zeker weer een topper! In ieder geval een klein beetje verbetering te zien ten opzichte van SC3000
|
Het mooie is dat je eigenlijk niet ziet dat het 3D is. Geen rare vierkante blokken ofzo... maar gewoon Simcity 3000 stijl gebouwen
|
Ingame filmpjes op:
http://simcity.ice-bird.net/data/files/videos.htm En: http://mediaviewer.ign.com/ignMediaP...le=SimCity%204 Meer info op: http://www.simcitycentral.net Edit// Plaatjes zijn veranderd. :confused: |
jah het komt doordat iemand andere plaatjes heeft geupload bij een upload site met de zelfde namen als mijn plaatjes damn
sorry :mad: |
Citaat:
Maar ga die Onzin dan op zn mail gooien ipv dit forum te verkrachten.. |
Citaat:
|
deze topic heeft zo geen nut dus kun je hem beter verwijderen andere nick aannemen is ook geen overbodige luxe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KANKERKOENFUCKE schreef:
Citaat:
Plaatjes zijn geknipt en heeft 't dus niet meer nodig. Verder ben ik niet echt fan van dit soort zaken op Games. Gesloten. |
Citaat:
Ik zou zeggen kom me maar verkrachten dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wahahaha lol.. Bellen? ga je gang.. mn mobiel is toch geblockt... knock yourself out Op mn deur schoppen en wegrennen? Wat.. eerst pijn aan je poot krijgen en dan nog verwachten dat je lafhartig wegrent? LMAO Steen IN het raam gooien? Nou.. ik zou het gewoon doen.. Als je dat lukt dan ben je de eerste in die soort En mn ouders moeten ervoor betalen (Lees; de verzekering) niet ik.. Nogmaals Knock yourself out.. maar ik zet geen van deze gegevens op internet |
Citaat:
|
lol heeft ie het aangepast naar "in" het raam gooien
|
Citaat:
|
En nu weer on-topic, kinders. Anders zie ik genoodzaakt om jullie allemaal een kwartiertje langer te laten blijven na schooltijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat SC4 pas in januari of februari komt :(
|
Ik vind het echt Triest dat iemand om dit incidentje gebanned wordt.
|
sorry voor de lay out verneuking ;)
http://members.home.nl/diez/simcity4.jpg Mijn dorpie had ietjes wat probleemjes :p Een orkaan in een vulkaan, knap he :D :o |
Citaat:
ontopic: hmz ja ik ga hem zo ook even spelen :o |
Heb je hem al?? Waar heb je hem gekocht? Ik ben half Gronignen afgeweest en ze hadden hem nergens :(
Dynabyte verwacht hem pas de 16e :mad: :eek: :( |
ik probeer voor kopen ;) mja ik zou hem pas maandag verwachten (in winkels)
|
het is een damn moeilijk spel
je moet volgens mij het hele handboek doorleze |
Ik heb et spel vandaag in de free record shop zien liggen, als het echt zon mooi spel is ga ik em zaterdag halen....... (y)
|
Citaat:
grtz martijn |
Ik krijg hem, echt leuk :)
Je hebt toch een soort regio he? Dat lijkt me wel tof :) |
tis wel leuk, maar alleen met moneytrainer :) zonder sta ik in no time ver onder de 0 dollar
|
Citaat:
Nee, dat valt nog wel mee...m'n eerste stad ging best wel slecht, m'n tweede maakt nu een paar honderd winst per maand. Gewoon alles zwaar underfunden (stroom), ze produceren in het begin toch veeel te veel. En bouw vooral geen ziekenhuizen en politiebureaus, kost ook erg veel geld. Je moet idd veel meer bouwen om je populatie omhoog te houden, maar ik vind de schaal wat populatie betreft nu wel beter dan in SC3000, daar had je 3 huizen en 250 inwoners oid :) [mierenneuk] Het zijn Simoleons, geen dollars...[/mierenneuk] |
*ik moet hem ook nog kopen* :o
Maar dat wil ik dus zeker wel doen, mede dankzij ze dit verdienen :) En je kreeg er nog een add-on bij ofzo? Wat was dit precies, ik kan er ook nergens iets van vinden op de simcity4.com suite of kijk ik nu zo scheel? :o |
Citaat:
|
Heeft iemand de specs?
Mijn comp heeft maar 64mb ram :( Videokaart enzo zijn wel ok :o |
Minimum System Specs
CPU: PIII 500 or equivalent RAM: 128MB Video: 16MB supported Direct3D capable video card with DirectX 7.0 compatible driver Disk Space: 1GB CD-ROM: 8X or faster - Recommended System Specs CPU: P4 1GHz or equivalent RAM: 256MB Video: 32MB supported Direct3D capable video card with DirectX 7.0 compatible driver Disk Space: 1GB CD-ROM: 8X or faster Op mijn athlon 700 mhz met 256 mb ram en tnt 2 32 mb kaartje draaid iig als me stad groter wordt als 5000inwoners.,.. zwaar kut, gelukkig komt daar vanaf volgende week verandering in :) |
kut
dat wordt dus upgraden.. |
yep, ik heb gister mijn upgrade gekocht....want tis ech een mooi spel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |