![]() |
Hippie Love (gedicht? songtekst?)
ach ja ik weet dus niet of ik het nou een gedicht moet noemen, daar is het eigenlijk iets te simpel voor, of een songtekst. als songtekst moet je het iig lezen op het ritme van de coupletten van het nummer Lene Marlin - Sitting Down Here...
en ja het is deels autobiografisch, dus... Voor jou: the one i mean knows who i mean(ach ja hoe zei je dat ook weer mooi in 't Latijn?) HIPPIE LOVE We hupp'len naakt en vrolijk onze ronde door de wei En het mooiste van dit alles is dat jij ook houdt van mij Nooit gaat er iets mis dus nooit schonen wij onze lei En ja, je mag mijn vingers gebruiken als je eetgerei :) Nooit zullen wij scheiden want juist samen zijn we vrij over de 3e 'strofe' ben ik niet tevreden... ik kan m er ook uit laten... anyway, alle commentaar is natuurlijk welkom! |
wow, hijs leuk!!!
offtopic:ik heb buikpijn van je appelkoeken:P |
Citaat:
ik vind het op zich een beetje simpeltjes, vooral omdat ik jou ken, en weet hoe je soms moeilijk kan doen om de meest ongebruikelijke en moeilijke uitspraken uit je mond te persen, omdat je iets dat heel simpel te zeggen is juist mooi, moeilijk en poetisch uit wil drukken... Vandaar: dit is wat kinderlijk misschien zelfs, voor jou doen. Maar prachtige slotzinnen :) |
scis... carissime :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |