xp gaat me juridisch vervolgen!
Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:
De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.
OPMERKING
Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.
Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.
Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.
ik wou alleen maar het denis van geargina verbaan afspelen kom ik op deze site?!?
Ik heb het nummer gedownload van kazaa.
de rest doet het nog wel kan iemand mij helpen?
bron: http://drmlicense.one.microsoft.com/...zwBwyUONmY1gmb!hdf*KAsPJ*WQ64AwmwHOLYyb!pdsKYJT0YyK4BKD9Tp8K!SeemcDQAenhtZj1Xe26nxaX QdFwOlnciKDyC*af7PnmiONMH4dGwjx72qtf957B6*exMZ*9P0if!MZ8yCUIJhVz5RKT3a V55kgdYPZkmxpnpS7KY!Zotgy1SP0R3cxoV7Lg12MBkwdTl9Q3JfnOtdLSo0!XjW*o0ZF5 Da4Z7WwpG8SIGzCSJtz&DRMVer=1.3&filename=file%3a%2f%2fC%3a%5cProgram+Fi les%5cKaZaA+Lite%5cMy+Shared+Folder%5cGeorgina+Verbaan+-+Denis.wma
|