Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   xp gaat me juridisch vervolgen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=280136)

Quincy 15-11-2002 20:32

xp gaat me juridisch vervolgen!

Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:

De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.

OPMERKING
Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.

Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.

ik wou alleen maar het denis van geargina verbaan afspelen kom ik op deze site?!?
Ik heb het nummer gedownload van kazaa.
de rest doet het nog wel kan iemand mij helpen?

bron: http://drmlicense.one.microsoft.com/...zwBwyUONmY1gmb!hdf*KAsPJ*WQ64AwmwHOLYyb!pdsKYJT0YyK4BKD9Tp8K!SeemcDQAenhtZj1Xe26nxaX QdFwOlnciKDyC*af7PnmiONMH4dGwjx72qtf957B6*exMZ*9P0if!MZ8yCUIJhVz5RKT3a V55kgdYPZkmxpnpS7KY!Zotgy1SP0R3cxoV7Lg12MBkwdTl9Q3JfnOtdLSo0!XjW*o0ZF5 Da4Z7WwpG8SIGzCSJtz&DRMVer=1.3&filename=file%3a%2f%2fC%3a%5cProgram+Fi les%5cKaZaA+Lite%5cMy+Shared+Folder%5cGeorgina+Verbaan+-+Denis.wma

Copeland 15-11-2002 20:57

Ik zou het niet weten :(

dystopia 15-11-2002 22:33

Dat zijn die praktijken die in het EULA van WMP patch van 26 juni staan. Oplossing: deze patch niet gebruiken of een ander OS gebruiken dat niet aan dit soort maffe praktijken doet.

Methuselah 15-11-2002 23:39

Citaat:

dystopia schreef:
Dat zijn die praktijken die in het EULA van WMP patch van 26 juni staan. Oplossing: deze patch niet gebruiken of een ander OS gebruiken dat niet aan dit soort maffe praktijken doet.
ik kan geen patches downloaden voor XP (y) :o dus da probleem ga ik nooit hebben? :)

dystopia 15-11-2002 23:42

Citaat:

Methuselah schreef:
ik kan geen patches downloaden voor XP (y) :o dus da probleem ga ik nooit hebben? :)
is je bak wel lek.

Methuselah 16-11-2002 00:01

Citaat:

dystopia schreef:
is je bak wel lek.
nee, is m'n XP illegaal ;) :o

dystopia 16-11-2002 00:17

Citaat:

Methuselah schreef:
nee, is m'n XP illegaal ;) :o
Je bedoelt de serial? Je kunt met je illegale versie een 'serial kopen' om alsnog Windows legaal te draaien. Je kunt een serial creeren waardoor je XP gewoon kunt draaien. Je kunt ook een ander, gratis OS -legaal- draaien.

Methuselah 16-11-2002 00:21

Citaat:

dystopia schreef:
Je bedoelt de serial? Je kunt met je illegale versie een 'serial kopen' om alsnog Windows legaal te draaien. Je kunt een serial creeren waardoor je XP gewoon kunt draaien. Je kunt ook een ander, gratis OS -legaal- draaien.
en hoeveel kost zo'n serial en hoe geraak ik eraan? en met ander, gratis OS bedoel je Linux?

Lunchbox 16-11-2002 06:57

Trek je er niets van aan joh, wat wil microsoft nou met jou? 25 euro eisen?

perseus 16-11-2002 10:19

Citaat:

Lunchbox schreef:
Trek je er niets van aan joh, wat wil microsoft nou met jou? 25 euro eisen?
Precies, bovendien kost het meer dan 25 euro aan administratiekosten om een rechtzaak aan te spannen denk ik.

nare man 16-11-2002 14:25

Cool :cool:

Keep 'em comin' :D

CraigDavid 16-11-2002 14:59

als je in amerika woonde zou je xp kunnen aanklagen omdat je je hierdoor emotioneel in de knoop ben geraakt.

Martin 16-11-2002 15:03

Citaat:

CraigDavid schreef:
als je in amerika woonde zou je xp kunnen aanklagen omdat je je hierdoor emotioneel in de knoop ben geraakt.
:o

anonieme_teddybeer 16-11-2002 15:51

Citaat:

Methuselah schreef:
en hoeveel kost zo'n serial en hoe geraak ik eraan? en met ander, gratis OS bedoel je Linux?
uuhhh mijn serial was gratis, ;)

dystopia 16-11-2002 16:20

Citaat:

Methuselah schreef:
en hoeveel kost zo'n serial en hoe geraak ik eraan?
Serial kost dan even duur als de XP :) moet je MS ff bellen. Serial kun je zelf ook creeren met een XP serial creator. Ze bestaan. Zoekt en gij zult vinden. Niet op KaZaA dat zijn vaak trojans ed. Search engines zijn beter.

Citaat:

en met ander, gratis OS bedoel je Linux?
Onder andere. Er zijn nog wel meer OSen voor de desktop. Er zijn OSen die gratis zijn voor 'personal use' maar waar bedrijven geld voor moeten dokken. Semi-commercieel dus. BeOS is daar een voorbeeld van.

Methuselah 16-11-2002 16:22

Citaat:

dystopia schreef:
Serial kost dan even duur als de XP :) moet je MS ff bellen. Serial kun je zelf ook creeren met een XP serial creator. Ze bestaan. Zoekt en gij zult vinden. Niet op KaZaA dat zijn vaak trojans ed. Search engines zijn beter.

Onder andere. Er zijn nog wel meer OSen voor de desktop. Er zijn OSen die gratis zijn voor 'personal use' maar waar bedrijven geld voor moeten dokken. Semi-commercieel dus. BeOS is daar een voorbeeld van.

ik wacht wel af, misschien dat ik nog een officiële versie ga kopen, Home edition dan ipv Pro...

mja, maar ik ben niet echt ZO goed met pc's dak met Linux of iets anders kan werken, Windows heb 'k af en toe al moeite mee ;) :o

dystopia 16-11-2002 16:27

Citaat:

Methuselah schreef:
ik wacht wel af, misschien dat ik nog een officiële versie ga kopen, Home edition dan ipv Pro...
Jouw keus :)

Citaat:

mja, maar ik ben niet echt ZO goed met pc's dak met Linux of iets anders kan werken, Windows heb 'k af en toe al moeite mee ;) :o
Heb je het getest of is deze uitspraak gebasseerd op angst? Heb je een klein HDDtje over? Dan hoef je je huidige HDD niet te herpartitioneren.

BeOS Personal 5.0 kun je gewoon op je Windows partitie installeren. Kun je ook zo weer verwijderen. Jippie! Er zijn Linux distributies waarmee dat ook kan. Nadeel is dat als je Windows eraf pleurt je die andere OSen ook kwijt bent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.