![]() |
Waarom werkt het niet??
Ik probeer nu al voor de 4e keer hier een berichtje te plaatsen, maar telkens lukt het niet, nu probeer ik het voor de laatste keer, heeft iemand misschien, heel misschien toevallig nog oude proefvertalingen uit jaar 2 van het boek Roma (Latijn dus). Ook gewone vertalingen uit het boek lijken me wel errug handig!! Dus als je toevallig je repetities bewaard en verder bent als les 19, reageer dan, typ je mailadres, dan mail ik je terug!!!
|
Ja Lovergirl 01.. ik wil ook al van die vertalingen.. tja er is blijkbaar veel vraag naar!! Maar heeft er iemand dan sites ofzo? Of als je oude vertalingen hebt en verder dan les 19 bent, mail ze dan ff naar:
papiertje81@hotmail.com !!! Alvast bedankt!! En Lovergirl01... je berichtje is gelukt hoor |
Waarom reageert hier nou niemand op dan?
|
Citaat:
Zoek je ook de vertalingen uit het boek? Die heb je toch allang gemaakt, of ligt dat nou aan mij? |
Citaat:
En ik zoek proefvertalingen die je bijvoorbeeld krijgt als een rep.. niet uit het boek dus, anders had lovergirl01 dit bericht natuurlijk nooit geplaatst!! |
Citaat:
En het is helemaal niet zo raar hoor dat lereran proefvertalingen, zoals proefwerken vaan de voorgaande jaren, hebben hoor! duh.. |
Citaat:
|
en waarom reageert nobody!?
|
Citaat:
Volgens mij moet ik nog wel ergens vertalingen hebben van sommige van deze proefwerken. E-mail adres ? |
Ik ben een vriendin van Lovergirl01, ik zit ook bij haar in de klas, maar ik zal ff het mailadres geven:
papiertje81@hotmail.com |
Ik ben nu bij les 27 en heb sommige proefwerken
bewaard, maar ik denk niet dat jullie er iets aan hebben, op andere scholen krijgen ze andere proefwerken als bij mij op school. |
Citaat:
Ik zie wel wat ik er aan heb!! Alvast heel erg bedankt!! |
En J@sper heeft weer eens gelijk, DUH!
PS J@sper met een apenstaartje, niet meer van die stoute dingen zeggen over je leraren! foeifoeifoei! |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben weer heel veel proefvertalingen van oude talen dus eigenlijk heb ik vertalingen nodig want ik sta gemiddeld een 4 op oude talen dus ik moet het echt even ophalen, anders bestaat de kans dat ik blijf zitten op latijn.. en dat is wel het laatste wat ik wil.. duss.. alle reacties zijn welkom! Je kunt ook mailen naar:
papiertje81@hotmail.com Alvast bedankt!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |