![]() |
[tekening] the garden
Hij is druk, (door de bomen het bos niet meer zien) maar ik vind em toch wel mooi geworden :)
http://dfl.sirious.net/sigs/garden.jpg |
gruwelijk!!! vet, je stijl komt zo goed tot uiting! lekker duister! (y)
|
(y)
|
het werd tijd voor vooruitgang :) eindelijk is het er.
al je vorige tekeningen vond ik, uhmm niet steeds beter worden zeg maar, het bleef wat op een niveau hangen. maar deze vind ik wel beter dan je eerder gemaakte tekeningen. ja hijs koel :) |
k vind moooooi :)
|
Niet zo. Te druk en te donker. En de lieve beestjes zijn moeilijk te vinden.
|
Wie is dat daar zo rechtsboven? :p
Anyway, ik vind het te druk. Ik hou meer van open dingen, maar dat is natuurlijk persoonlijk |
Citaat:
|
Ik vind dat drukke juist wel wat hebben, dan kan je er lekker lang naar kijken. Minder saai. goed hoor (y) !
|
heb ik dees niet al eens gezien :confused:
wel leuk iig (y) |
mooie tekening :) (y)
|
Citaat:
Ik moet gewoon de draad weer oppakken en verder tekenen en groeien :) Ik ben ook na lange tijd weer eens tevreden over m'n tekening :) Citaat:
Citaat:
|
Geweeeeeeldig (y)!!
Echt heel sprookjesachtig :) |
Erg mooi, die ogen, draakje, magische bomenbos. :cool:
|
Ik vind deze net geweldig eigenlijk! Het drukke stoort me helemaal niet, integendeel zelfs... Ik vind dat je stijl hier echt heel mooi tot uiting komt en het is idd de mooiste tekening van degene die je de laatste tijd gepost hebt.
Btw: coole avatar draakiej :) |
Citaat:
:cool: (y) :cool: (y) :cool: (y) :cool: (y) :cool: (y) :cool: |
nice work bro.. zoals altijd :D (y)
|
Wauww!! echt cool :) en vind het draakachtigbloemdistelsomething erg schattig hehe :D
|
wow mooi joh ...lekker druk :S haha koel
|
Ik mis alleen een beetje meer diepte.
|
Sprookjesachtig en duister ( doet me denken aan de Disneyfilm sneeuwwitje, als ze vlucht door het bos ) alleen dan met lieve bloemetjes hier. Toch spreekt het me niet echt aan, ik vind hem te eentonig en toch te donker. Maar da's gewoon mijn smaak :)
|
Citaat:
2 dingen: 1. heel druk, maar daarom niet minder leuk. al vin ik tekeningen met beestjes en minder ' zooi' leuker 2. mag ik jou avatar vergroot hebben??? :o |
Citaat:
Is best geinig, voor een draakiej tekening dan |
(y) er cool
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |