![]() |
leraar en lerares Latijn en Grieks getrouwd!!!
Hey allemaal,
Ff over mijn leraar Latijn, die is getrouwd met mijn vroegere lerares Grieks!!! Die lerares is toen 2x jankend de klas uitgelopen, was wel grappig!!! Mijn leraar Latijn die ik dus nu nog heb, is heel aardig, maar een beetje overbezorgd! Als je ziek bent geweest gaat ie echt een half uur lang vragen of het wel weer gaat. Hij onthoudt ook van iedereen de verjaardag, als ie je dan feliciteert schudt ie echt een uur lang je hand! Ook heeft ie altijd een roze bekertje met water en als ie jarig is trakteert ie op truffels!! Maar hij is wel aardig hoor!! Greeeeetzzzzz, meissie |
http://forum.scholieren.com/smile.gif
het is wel leuk om verhalen over latijn leraren te horen die van mij is ook met een latijn-lerares getrouwd....mh.....toeval? ------------------ Si fallatis officium, quaestor infitias eat se quicquam scire de factis vestris. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij kwamen er laatst achter dat onze lerares Latijn samenwoont met die-hele-enge-leraar-die-vorig-jaar-gestopt-is! Gelukkig hadden het daarvoor nog niet met haar gehad over hem!
|
Zo, het is dus echt niet zeldzaam dat een lerares Grieks met een leraar Latijn trouwt. Bij mij op school is dat namelijk ook al het geval. RARA, hoe kan dat toch?
|
mijn buurman en -vrouw geven ook allebei latijn en grieks (gelukkig maar 1 van de 2 gehad http://forum.scholieren.com/tongue.gif)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mijn leraar Grieks kan het trouwens nooit goed gaan, een huwelijk tussen klassici, ik weet niet waarom, maar dat beweert hij steeds. |
Op onze school zijn er alleen maar mannelijke leraren van de klassieke talen...
Een van die leraren is met de lerares frans getrouwd, maar daar gaat het hier niet over. |
Het is heel erg logisch dat leraren met elkaar trouwen. Waarvoor hebben ze anders al die lerarenvergaderingen of sectieoverleggen???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |