![]() |
.bin .cue
Ik heb Fifa 2003 gedownload :o
Maar in een .bin formaat van ongveer 1×526MB en 1×721 MB en .cue 2×74 bytes. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dat uitpakken of weet-ik-veel-wat, zodat ik em spelen kan? :) |
Met Nero branden.
|
gewoon als Cd-rom [ISO]?
|
'burn image' [met nero]
|
Met Nero, Isobuster, ? En ik doe het altijd met Winrar? :confused:
|
kies wel de .cue file voor te branden en niet de *.bin
|
BRANDEN IS HELEMAAL NIET NODIG!!!
download het programma isobuster van www.download.com ofzo hiermee hoef je geen cd te brandne en kan je het gewoon op de harde schijf uitpakken en instaleren. scheelt je toch weer 2 cd's :D |
Citaat:
download DeamonTools, dan kun je de images mounten |
Kort gezegt.... Pak de .rars uit. Der komt dan een .bin / .cue tevoorschijn en je stopt de .cue in je DEAMONTOOLS en je installeerd het net als een CD.
|
DEAMONTOOLS IS KLOTE! -- Echte mannen branden die rotzooi gewoon op een zilveren schijfje met Fireburner. Simpeler dan dat kán niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
branden bij mij 3 tot 4 minuten maar daar ging het niet over :D
|
j
|
Citaat:
Ownee, DeamonTools is gratis :) http://www.daemon-tools.net/main.htm |
Daemontools. (y)
Offtopic: Edit: Al gezegd. |
Bedankt allen, 't is gelukt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik 't alleen omdat dan het instaleren lekker snel gaat :)
ik heb 'maar' een 32 speed cdrom speler (dvd + brander) en als je dan 2 cd's moet instaleren duurt dat echt uberlang :) daemontools heb ik het over dus :) |
Citaat:
|
ik ben nu simcity4 aan t downloaden in .bin formaat, kan ik die dan zo met nero branden als hoe je de cd in de winkel koopt? of moet je het bestand dan omzetten ofzo?
|
In dit topic staat het uitgelegd
Men kan gebruik maken van CloneCD Dit programma maakt een soort extra cdrom 'aan' in je explorer. Als je daar opklik met rechtermuis knop kan je zogenaamd 'mounten' Dit is een soort van 'openen' Of je brand met Nero de .bin file op een cdtje |
Ja, ik dacht eerst ook hoe zal ik dat eens fixen met die bin en cue en ik hoorde dat je daar een speciaal programma voor nodig hebt, een vriend van me heeft cdrwin en daar kan het mee, dus die had ik ook gedownload. Het programma zag er bij mij anders uit en tijdens de eerste keer opstarten zag ik iets voorbijkomen van een 'virtual cd' ofzo en ik denk dat dat programma wat veranderd heeft aan mijn systeembestanden, want ik kan mijn pc niet meer normaal opstarten. Iemand van jullie ervaren branders hier een idee van hoe ik dit op zou kunnen lossen. (ik heb echt al 20 dingen geprobeerd)
PS: CDRWIN heb ik er al af gegooid, misschien dat dat niet zo handig was, maar ik weet niet of dit iets uitmaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
o en SUBST, wow, leet man o_O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |